「所以你最後都無應承到?」Edmund問。
「無呀。」Horace回應。
「但你認左你中意佢?」Edmund再問。
「係,但尋晚發生太多野,消化唔到。」Horace再答。
「關於果個Charlie?」Edmund續問。
「嗯。」Horace承認。
 
Edmund昨晚聽完Horace的電話後,知道他的思緒很複雜,便特意早大半小時回到學校與Horace吃早餐才去上課,順道打聽最新消息。
 
Edmund:「但我聽完你咁講之後又唔覺佢地有咩野喎。」


Horace:「但佢見人地一有事就即刻飛的去,返去又係房入面密密傾,然後Charlie又同我講唔知咩,佢地又有咩秘密講咁。」
Edmund:「張志鈞,你呷醋了。」
Horace:「咩喎。」
Edmund:「如果佢地真係有野,Jordan真係會帶你上佢屋企?如果Charlie真係對Jordan有意思,佢使同你傾計而唔直接趕你走?」
Horace:「咁又係。」
Edmund:「張志鈞,你感情神經真係非一般咁弱喎,你地以前點開始架?」
Horace:「er…」
 
Edmund可沒想過,人家Jordan已經說得和做得這樣明顯,Horace竟然仍在擔心一些沒關係的事情。若非Jordan真的很愛Horace,這種心態早已把人趕走了。
 


Edmund:「將軍,我真係唔明你,之前就話擔心驚佢呀媽反對再拆散你地第二次,人地都話唔使再驚啦,搬埋出去住,你又走去呷佢個Roommate醋。你擺到明中意人地,但又驚D唔關事既野,再係咁遲早人地覺得你港女,唔再等你,你到時就後悔都黎唔切。」
 
Edmund越說越生氣,他以前很少會這樣跟Horace說話,但作為好朋友,必須要他面對現實,不能再讓他這樣拖拖拉拉,遲早後悔。
 
Horace沒有回應,也對Edmund這樣說話有點震驚。
 
Edmund:「拎起電話,打比佢,話做佢男朋友,That’s it。驚尷尬就WhatsApp等佢覆,唔好咁婆媽啦。」
 
Horace拿起電話,打開WhatsApp,開啟與Jordan的對話方塊。
 


Edmund:「你自己決定啦,我最多講到呢度,你想幸福定後悔就自己揀啦。」
 
Horace想起Sing Con那時與Jordan重遇時,雖然一開始崩潰,但其後也大方面對,為什麼現在卻沒有了當初的爽朗,變得Edmund口中般「婆媽」?他本身仍懷疑自己是否不夠愛Jordan,但昨日看見Charlie後情緒就變得不穩,現在才知這是Edmund口中的「呷醋」。枉他之前還笑Jordan是個醋呈,原來自己也一樣,真的可笑。
 
Horace發出訊息:「葉子康,我應承你啦,我做你男朋友啦。」
 
雖然發出訊息時,他心頭仍在震,但聽過Edmund一席話,心確實是比之前定了。
 
身旁的Edmund見他終於下定決心,心也感到欣慰。他拍拍Horace的肩膀,當作鼓勵,並且說:「快D飲埋杯咖啡啦,上堂啦。」