剛中椒嘅唐澤,因為中得有啲多,所以要暫時熄直播,處理一吓先。今晚班警察好似發咗癲咁,唔止不停放催淚彈放題,而且仲好多次針對記者噴胡椒。原本記者已經唔夠用,而家好多記者都受傷或者中椒,被迫退場。

比卡超使出嘅十萬伏特之後,因為威力爆發得太強,令成個屋院嘅電力供應,都出現短路嘅情況。屋院範圍內一下子陷入黑暗當中,好多人都未反應得嚟。

屋院嘅電力供應都中斷......曾幾何時,都經歷過類似情況。街燈熄曬之後,就開始大圍捕。唐澤根本冇時間休息,只能夠大約沖一沖走面上嘅胡椒,忍住生理嘅不適,盡快戴上豬咀同眼罩,繼續佢嘅工作。

唐澤即刻喺手機開夜視,錄影現場嘅情況。用夜視功能睇比卡超同謎擬Q兩個,因為睇唔太清楚。就好似兩隻小怪獸一樣,速度快,攻擊力強。透過鏡頭睇認真會嚇一嚇,唐澤目不轉睛咁望住鏡頭所拍到嘅珍貴畫面。

“係大新聞......”唐澤嘅嘴角忍唔住露出詭異嘅笑容。





唐澤見呢兩隻小怪獸已經癱瘓喺地面,完全冇反應,佢先小心翼翼咁避開訓喺地嘅速龍小隊上前。用閃光燈,喺現場影咗幾張相,佢呢個時候先睇清楚佢哋嘅真面目。

「係比卡超同......謎擬Q?」唐澤輕輕抱起比卡超同謎擬Q,佢哋兩個而家都好衰弱,開始連呼吸嘅力氣都冇,令呼吸變得好微弱。

一見到謎擬Q就諗起樂樂,唐澤開始估呢兩隻小精靈係咪屬於樂樂。但遠處迎面而嚟嘅燈光,打斷咗佢嘅思緒。

為咗保護呢兩隻“小證物”唔好咁快俾人發現,唐澤小心咁抱住佢哋隱藏起嚟。佢見到其他行家都趕到過嚟,視線停留喺樂樂身上一眼,就移開。

唐澤決定先避開人群,低調咁帶兩隻小精靈提早返自己屋企先。因為見佢哋身上都有傷口,而且呼吸都好微弱。唐澤只好保持住動作輕柔,避免再傳佢哋傷勢更加嚴重。





唐澤返到屋企之後,幫比卡超處理好傷口。然後疲憊咁坐喺沙發,望住佢哋,苦惱咁揉亂自己嘅髮型,開始進入沉思。

其實當時仲有其他行家影到比卡超同謎擬Q,恐怕全世界都會知......

如果背後真係有咩勢力同秘密,恐怕自己都會有危險。但為咗真相,佢一向最願意去冒險。

「哈哈哈哈......」唐澤心情好咁,自己一個忍唔住笑出聲。

「暫時見到都已經冇咩特別事發生,咁今日嘅直播都去到呢度,多謝大家支持連登直播新聞。」喺另一邊,樂樂努力咁保持住自己平時輕快嘅聲音,去掩飾自己情緒嘅低落。





「唉......」仲未搵到謎擬Q......樂樂心事重重咁打開Telegram.

《記者跑online》

快樂happy伯 : @叔叔,龜龜佢點啊?

冇立場大叔 : 腹部中彈燒傷,好彩唔算傷得太重。佢已經訓咗,暫時冇咩大問題。

快樂happy伯 : 佢冇事就好啦......

中指姐姐 : 樂樂唔好咁擔心,肚唔肚餓,姐姐陪你去食啲嘢先?一喺開車送你返去,早啲休息?

快樂happy伯 : 唔洗啦,中指姐姐你返去先。

中指姐姐 : 咁你小心啲......





中指姐姐以為樂樂一直為龜龜中彈嘅事而悶悶不樂,直播期間見樂樂幾次不在狀態。佢雖然都好擔心,想安慰一吓佢,但俾樂樂一個人冷靜吓都好。

呢個時期,記者同市民受傷要退場,好似已經變得唔再出奇。大家都唔想,但都要迫住自己學識去面對。唔可以咁容易就消沉,否則就會對唔住受傷嘅行家同手足。

其實樂樂擔心嘅點止咁少,佢拎出喺書包裡面嘅精靈球。

「比卡超!比卡超!」樂樂拎住精靈球,想叫比卡超一齊出嚟搵謎擬Q。叫咗佢個名幾次,精靈球依然冇絲毫反應。

「比卡超......快啲出嚟啦......唔好玩啦......一啲都唔好玩!」樂樂開始感覺到唔對路,但依然堅持咁叫住比卡超個名。越叫,聲量同心裡面嘅希望一樣,越微弱......

「點解......」佢無助咁望住精靈球,露出不解嘅神情。

“點解要離開我......連你哋都......”樂樂孤零零咁緊緊抱住精靈球,踎低喺路中心。





而家四周嘅人都怕危險,已經返咗屋企,唔會再見到有路人喺街度流連,只有樂樂。終於抑壓唔住一直以嚟嘅情緒,喺大街大巷大大聲咁大喊一場。

「哈,喊得真係悲壯。」正當樂樂以為四圍都冇人,喊得最投入嘅時候,身後傳嚟嘅聲音,嚇咗佢一跳。

樂樂滿臉眼淚鼻涕咁轉過頭,見到唐澤已經踎低喺佢隔離,望住自己嘅醜態。

唐澤因為住得近,工作又未完成,所以放低比卡超同謎擬Q喺屋企之後,就即刻趕返出嚟做嘢。順便碰吓運氣,睇吓撞唔撞到嗰兩隻小精靈嘅原主人。

睇怕眼前喊得咁蠢嘅樂樂,真係佢哋嘅主人。可惜,見到佢喊得咁慘,更加唔想話佢知嗰兩隻小精靈就喺自己度。唐澤一啲都唔想多個豬隊友,冇人可以阻止佢追查真相。

樂樂怕羞咁另轉臉,下意識想用自己嘅衫䄂,擦乾淨自己塊臉。

「唉!你傻嫁!好核突啊!」唐澤一手捉住樂樂隻手,阻止佢下一步嘅動作,然後另一隻手搵紙巾俾佢。

唐澤無奈咁托住頭,等樂樂整理好。平時睇直播都未必覺,但真正識落先發現樂樂有幾傻。先唔論佢居然可以帶住比卡超同謎擬Q出嚟做嘢。





第一,而家啱啱完活動,其實現場仲好危險,佢居然仲留喺路中心喊。

第二,班黑警啱啱先射完催淚彈,噴完胡椒。一定成件衫都係殘留物,唐澤恨不得返屋企換衫沖涼,樂樂居然仲想用件衫嚟抹臉,死咗都知咩事。

第三,樂樂喊完,要換口罩啦......

等樂樂整理好之後,唐澤認命咁將後備口罩遞俾佢。突然有啲後悔出嚟撞兩隻小精靈嘅原主人,不如留喺屋企等小精靈醒仲好。

「咩事喊啊?」唐澤強忍住佢對樂樂嘅嫌棄,露出專業嘅服務業微笑。

「嗯......唔見咗嘢借。唔該曬你,唔洗理我,我自己再搵吓。」樂樂拍拍自己嘅臉,打起精神。咁脆弱咁易喊嘅,根本唔似平時嘅樂樂。所以佢默默幫自己打氣,再去搵比卡超佢哋。

唐澤覺得好攰,轉身準備離開,由得樂樂搵冇可能搵到嘅嘢。當見到遠處嘅警車之後,唐澤煩躁咁揉亂自己啲頭髮,然後返轉頭拖住樂樂走。





「走!我哋去食糖水!」再唔走恐怕啲黑警就會落車,問佢哋發生咩事。

「唉?但我仲未搵到......」樂樂隻手被佢捉住,所以用力想掙脫。

「再唔走就唔係同我食......」唐澤用眼神示意樂樂,遠處警車已經有黑警落咗車,離遠觀察佢哋發生咩事。

「......」

樂樂唯有低下頭,有啲緊張咁由得唐澤拖住佢一齊離開。遠離咗個黑警視線範圍之後,唐澤就鬆返開隻手,同樂樂保持返距離。

「一齊食糖水?我有啲嘢想問吓你。」佢哋咁啱路過糖水舖,所以唐澤就轉身問樂樂。

雖然覺得樂樂算係豬隊友,但唔阻礙唐澤想從佢口中了解小精靈嘅來歷。小精靈嘅事已經有直播影到,而家網上嘅人已經討論得好熱烈。身為主人嘅樂樂,應該就係知道得最清楚嘅人。

如果其他人知道咗,恐怕都會好快上門搵樂樂。但而家只有唐澤知道,佢唔介意先預告俾樂樂聽,同佢講返之後要點做先好,對大家都有好處。

兩人落完單之後,唐澤就打開手機開始碌討論區,由得樂樂一臉尷尬等對方開口。

「唐澤你好似好鍾意食甜嘢,上次先見你食冬甩。」樂樂首先開口,試圖打破雙方尷尬嘅氣氛。

「係啊,因為食甜嘢可以回復體力。」見唐澤心不在焉咁答佢,令樂樂有啲嬲。

“明明係佢話有嘢同我講,而家將我放埋一邊唔理係咩玩法啊!”樂樂不滿咁「切!」一聲,之後就唔想理唐澤。佢拎起手機都開始上討論區睇,大部分post嘅標題之後,即刻嚇到出冷汗。

“現實版寵物小精靈”

“謎擬Q殺警”

「終於睇到啦?」唐澤笑住欣賞樂樂震驚嘅表情。

當樂樂想打開段片睇,發現已經被人刪咗,然後抬起頭用眼神詢問唐澤。

唐澤伸過頭,睇一睇樂樂手機嘅畫面。對段片被上面嘅人刪咗,一啲都唔覺得奇怪,反應好淡定:「已經刪咗啦?比想像中快。」

「到底發生咩事啊?」樂樂緊張咁開唐澤,對而家嘅情況一頭霧水。既然謎擬Q俾人發現咗,咁佢而家喺邊,仲有比卡超呢?

呢個時候,佢哋糖水都到咗。唐澤向店員禮貌咁講聲「唔該」,就開始品嚐佢冰凍嘅芒果西米露。

「唐澤!」見唐澤無視自己,樂樂嬲到臉都紅曬。

「咁惡做咩?唔通你識隻小精靈?」唐澤終於直視樂樂,佢嘅隻眼好似輕易可以睇穿其他人嘅想法,令樂樂一瞬間有啲恐懼。

「呃......對唔住......係我緊張咗。」樂樂心虛咁低吓頭,向佢道歉。

「哈哈哈,唔緊要。身為記者見到又有新聞做,緊張係正常。」唐澤心情愉悅咁用說話玩樂樂,見佢嘅表情好似過山車咁又起又落,已經變換咗好幾次。

而樂樂都終於意識到自己俾人玩足咁耐,呢刻嘅表情都十分尷尬。

「你想睇嘅片,我自己都有拍到,睇唔睇?」唐澤對住樂樂晃一晃自己部手機,樂樂連忙點頭,怕佢反悔。

影片中原本係班速龍追捕示威者,謎擬Q突然喺角落閃到速龍腳邊,然後快速閃避佢哋嘅攻擊。樂樂已經將全部嘅注意力集中喺手機畫面,握緊拳頭,為謎擬Q而緊張到手心出汗,差啲忘記去呼吸。

唐澤都默默觀察樂樂嘅表情變化,發現呢個女仔完全係將心理變化放曬喺表情嘅類型。

突然一連串「啪」「啪」「啪」嘅聲音之後,手機畫面內嘅世界瞬速變成黑暗。當中都夾雜尖叫同嘈雜聲,唐澤喺樂樂手上搶返手機。

「咁......佢哋......啲小精靈去咗邊?」呢個先係樂樂最關心嘅問題,但都要扮無意中問到,真係辛苦。

「佢哋?啲小精靈?」明明畫面只係影到謎擬Q,冇人影到比卡超,而且樂樂第一時間唔係覺得只係普通公仔嚟。唐澤笑住望住樂樂,樂樂所有嘅秘密喺佢面前好似都無所遁形。
已有 0 人追稿