我瞳孔放大,望住倒地嘅樂樂,有啲唔相信。我居然......傷害咗自己嘅朋友。

「樂樂!樂樂!」唐澤拍咗樂樂幾下,發現佢已經暈咗,但呼吸仲算正常。

「你哋乖乖哋留喺度!」唐澤轉過頭對我同謎擬Q講,然後背起樂樂衝出房間,向醫院跑去。

我呆滯咁企喺地,望住唐澤緊張咁去救樂樂。直到佢哋離開,謎擬Q行埋嚟,伸出大掌將我大力向牆壁打去。

「碰!」我撞到牆之後,順住牆滑落,瞓喺地面。





「比卡......」感受到痛楚嘅我終於回過神,抬起頭迷惘咁望住謎擬Q,但我雙眼已經被眼淚模糊咗視線。

我明明從來都冇諗住傷害朋友嫁!我明明一直都好鍾意樂樂嫁!我......應該點做好?

唐澤一邊背住樂樂跑去醫院,不時留意佢嘅情況。去到醫院之後,因為佢緊張咁衝入嚟醫院,吸引咗好多人嘅目光。

「快啲......咳咳......」唐澤背住樂樂用盡全力跑,而家已經氣喘到唔可以順利咁講嘢。

「請問個女仔發生咩事啊?你係佢嘅?」其他醫護即刻送樂樂去檢查,然後有一個護士向唐澤問詳細資料。





「佢頭先唔小心觸電,我係佢嘅朋友。」唐澤吞一吞口水,佢順返自己條氣,先可以順利講到句子。

「好,先生,麻煩等一等啊。」

「麻煩你哋啦。」緊張過後,加上唔夠瞓,唐澤已經頭痛到有啲暈。佢坐底休息,碌咗陣手機,又發現心不在焉。

唐澤眼角無意中見到有一個感覺好斯文護士望向佢嘅方向,佢禮貌咁向護士點一點頭,個護士即刻移開目光,去其他地方做嘢。

過咗冇耐,頭先嗰個護士走埋嚟,向唐澤搭訕:「你好,頭先同你一齊嚟嘅女仔已經醒咗,冇咩大問題,可以出院。」





「係啊?唔該你哋。」唐澤鬆咗一口氣,終於可以返去好好休息吓。

「唔好意思,方便問一吓,你同嗰個女仔係咩關係?佢係因咩事觸電?」護士鼓起勇氣問唐澤。

「我同佢係朋友,而因咩事......都唔算咩特別事。」唐澤根本冇可能講得出,係因為比卡超,所以唯有用模糊嘅答案答案。

護士都感覺到唐澤答得好敷衍,佢強忍住自己唔露出害怕嘅表情,咬牙切齒咁對唐澤講:「如果你傷害樂......許忻悅嘅話,我係絕對唔會放過你!」

「哈哈,你要點樣唔放過我啊?」對面嘅人自以為將對自己嘅恐懼隱藏,仲走嚟威脅佢,唐澤見到忍唔住笑出聲。

「我......我...」護士個腦一下子轉唔切,有啲手足無措。

「樂樂!返去啦。」唐澤見遠處嘅樂樂已經檢查完出嚟,佢發現樂樂精神唔係幾好,於是行埋去幫手扶一扶佢。

「好......多謝你救我。」一諗到比卡超同謎擬Q居然選擇唐澤,而唔選擇自己,樂樂呢句多謝就有啲咬牙切齒,缺乏真心。





唐澤同樂樂越過呆企喺原地發呆嘅護士,一齊返去。

「喂,許忻悅。」唐澤喺樂樂身邊輕聲叫佢。

「唉?你點知我個名?」因為工作關係,樂樂已經習慣咗大家叫佢樂樂多過叫佢本名。

「後邊嗰個護士係你朋友?」唐澤用眼神示意樂樂轉頭睇一睇。

「邊個?」樂樂另轉頭,發現有個護士直直咁望住佢,眼神透露住懷緬,好似透過自己望住其他人,好奇怪嘅眼神。樂樂努力咁搜索腦海裡嘅回憶,完全冇呢個護士嘅身影,於是轉過頭答唐澤:「我唔識佢啊。」

「係啊?」唐澤心不在焉咁答,剛才嘅護士好奇怪,照咁睇佢應該係識樂樂。不過樂樂根本唔識佢,咁就証明冇可能係熟人,咁佢點解要為咗樂樂嚟威脅佢。而且佢望樂樂嘅眼神雖然睇唔到有惡意,但實在太奇怪。

不知不覺間,佢哋又忙咗大半日。返到酒店之後,樂樂嘅精神依然唔好,心情好低落。





「肚餓未?我幫你叫埋外賣。」唐澤見樂樂咁嘅狀態,都有少少擔心。

「唔該你,我一陣嚟拎返自己房食......」樂樂暫時唔想見到比卡超佢哋。

「做咩?你唔想見吓比卡超同謎擬Q佢地咩?」唐澤都睇穿咗樂樂嘅諗法,因為樂樂嘅心思實在係太易估。

「我想,我想見佢哋,但係......佢哋已經選擇咗你。」樂樂暗地裡握緊拳頭,忍住內心嘅情緒。

「點解......你哋個個都好似小朋友一樣。」唔止比卡超同謎擬Q,就算係樂樂都係一樣。唐澤最唔善長對住小朋友,佢覺得自己唔係知心哥哥,無責任去開解佢哋。

唐澤轉身返房,閂房門前,回頭同樂樂講:「你唔好後悔。」

唐澤覺得樂樂唔想見兩隻小精靈仲好,起碼自己行動會方便啲。樂樂年紀仲細,好易將喜怒哀樂表露出嚟,帶住小精靈嘅話有一定危險性。既然樂樂自己主動開到聲,以後就唔好怪佢唔還返小精靈俾佢。

「比卡!」





我聽到有人返嚟,兩隻耳仔微微抖動幾吓,即刻匿埋喺被鋪下邊。我隔離嘅謎擬Q聽到之後,轉過身望住門口入嚟嘅唐澤。公仔頭因為謎擬Q過大嘅移動動作,以誇張嘅幅度擺向一邊,好似就快跌落嚟。

唐澤走埋去,伸手幫謎擬Q擺返正個頭,發現點擺都會偏向一邊,唯有放棄。轉去輕輕拍一拍被鋪微微凸起嘅位置,輕聲叫我個名:「比卡超?」

我聽到唐澤叫我個名之後,身體微微一震,唔敢從被鋪下面出嚟面對佢。隔咗一陣,我聽唔到外邊有動靜,我先偷偷揭開一個小角,露出鼻同眼睛觀察外邊嘅情況。

我發現唐澤同謎擬Q原來仲係床邊,靜靜咁等待我出嚟,而環視咗成間房都見唔到樂樂嘅身影。我雖然鬆咗一口氣,但內心充滿咗失落。我乖乖哋喺佢哋嘅目光下,從被鋪爬出嚟。

唐澤並唔係想教訓比卡超,但佢見到我個樣都覺得我可憐。我嘅臉頰依然係紅扑扑嘅紅色毛髮,但仔細睇就發現有啲腫起嚟,係因為剛才俾謎擬Q大力打咗幾吓,冇還手。

耳仔向後垂,因為緊張,一直微微抖動。而雙眼被淚水浸濕,水汪汪咁,閃爍住好似星星一樣嘅光芒。眼底下嘅毛髮已經被整濕,仲掛住一,兩滴淚珠。

「樂樂佢冇事。佢已經同意咗,以後你哋兩個就由我嚟照顧。」唐澤安慰咁拍一拍我嘅頭,之後就唔得閒再理我,轉身去做公事,佢其實都算係一個工作狂。





我依然有啲唔可以相信,希望所有事都係一場夢。以後由唐澤照顧我哋......樂樂係咪已經討厭我,唔想要我啊?呢個問題一直喺我嘅腦海度徘徊。

謎擬Q默默注視住我同唐澤,決定眼不見為淨,倒頭就喺床度瞓著。而唐澤明明唔夠瞓,都堅持做埋啲文稿嘢。暫時呢半個月佢唔可以出外邊做嘢,但都仲可以做公司嘢嘅。公司嗰邊其實都有叫佢好好休息吓,但而家唔洗出去趕新聞,工作量已經算減輕咗好多。

唐澤唔想浪費時間,佢想快啲查出小精靈佢哋嘅事。目前佢大約有個猜測,已經喺佢嘅腦海成形,但要搵證據就有啲難度。

唐澤而家將調查目標鎖定喺武漢研究所,多得嗰班被謎擬Q攻擊完嘅速龍有人中咗武漢肺炎,先令唐澤咁快搵到明確嘅目標。

政府暫時仲未將嗰日速龍中肺炎嘅事公開,而網上流傳謎擬Q嘅影片都已經被刪曬。警方嗰邊,唐澤暫時有兩個線人暗中提供資料俾佢。一個係黃sir,一個喺俾佢威脅先幫佢嘅警察。唐澤仲未可以完全信任佢哋,可能有一日,會輪到佢自己俾人出賣。

隔離嘅日子,暫時都算係平靜。但唐澤唔敢放鬆,keep住留意住每晚嘅新聞同直播。每日量體溫,打電話俾唐媽報平安,同問屋企情況。

唐澤已經確定武漢肺炎喺由武漢研究所流出,而流出嘅方式不明。佢同樂樂都有同兩隻小精靈接觸過,暫時兩個人都冇中肺炎嘅跡象。所以之前有猜測過,因為接觸小精靈而中肺炎,而家可以排除呢個可能性。

至於估係因為被攻擊而中肺炎嘅話,樂樂被比卡超攻擊之後,只係普通嘅觸電,而家都冇其他大問題出現。而謎擬Q嘅攻擊......暫時未可以做測試證實,但呢個可能性極大。

仲有一個可能性,就係傳聞一開始所講,食野味係武漢肺炎嘅源頭。唐澤有留意到比卡超近臀部嘅位置,嗰度啲毛髮有個位置比較稀疏,而且有個類似小尾巴嘅凸位。證明咗比卡超之前應該係有尾巴,以傷痕嚟睇,似係俾人直接將尾巴一刀斬落嚟。以上嘅可能性,都要佢出去之後做吓測試先可以證實。

樂樂同唐澤間中見到面都會傾兩句,但一提到比卡超,樂樂都會沉默。其實樂樂係好想見吓兩隻小精靈,但又唔知點開口比較好。唐澤雖然睇穿佢嘅諗法,但冇點破。

平靜嘅日子不知不覺過去,隔離嘅日子就快完結。但唐媽嘅一個電話,將表面嘅平靜一下子打破。

「細佬啊......你係咪喺出面得罪咗咩人啊?」唐媽喺電話對面,有啲欲言又止。

其實唐媽好清楚自己啲仔嘅性格,細仔唐澤,做事好認真,都好有野心。但好大可能喺影新聞嗰時得罪咗人,好似佢之前721影到班鄉黑同黑警一齊嘅片,之後都有威脅信寄嚟屋企同唐澤公司。

「點解咁問啊?發生咗事?」唐澤心情即刻緊張起嚟,佢自己都估少少,但怕連累屋企人。

「你暫時唔好返嚟住,喺出面住多排先。琴晚有幾個便衣警察上門話搵你,但搵唔到你就走咗。」諗返起琴晚嘅事,唐媽依然有啲不安同驚恐。好彩大仔知道之後,怕佢有危險,呢幾日叫咗佢過去住。

「媽,對唔住。」唐澤都估到佢哋會搵上門,但估唔到咁快鎖定自己。

「媽咪唔係怪你,但如果你做危險新聞時要講聲先。起碼有咩人嚟到屋企搵你,我都有個心裡準備,可以幫你拖住先。」唐媽見到呢啲一場面,當然會驚,但佢希望盡能力幫個仔。

「好,我知道啦。你自己都要小心啲。」唐澤叮囑完唐媽,收線之後,表面平靜,但心就忐忑不安。

終於要嚟啦......
已有 0 人追稿