特別篇3
(繼續睇下Issac當時個腦諗咩..)
親吻一雙唔屬於自己嘅唇,太過甜以致我當刻沉溺咗落去,後來我先發現嗰一刻我無諗起Annie,我只係想狠狠地吸取面前呢個女仔嘅氣息,想佢完完全全屬於我。我想用我嘅氣息灌滿佢、侵略佢,咁樣佢同另一個人談笑風生嘅時候,口腔裡面都只會有我嘅味道。我承認,見到佢俾佢地圍住只想即刻就教訓下佢,等佢好好地認清只能有我一個。

從佢強裝淡漠嘅態度,我知道佢應該係嬲我呢幾日都無搵過佢,而佢咁要強嘅性格應該會硬頸落去,我衝口而出地問佢係咪酒醉就係可以隨便搵一個人去親近,咁不如癡我一個。

然後係佢未反應到嘅時候我低頭錫咗佢,我輕咬開佢下唇,佢開頭唔識俾反應,然後就抱住我後頸回吻我,我將手捏住佢下巴加深力度,一手係佢敏感嘅頸邊輕輕掃,果然聽到佢舒服嘅喟歎。

佢柔軟嘅身體向我靠近,意外地好似青頭一樣地因為一個吻起咗反應。佢應該感受到,下身向我靠近,然後我抱住佢郁條腰,隨後我地連上半身都慢慢貼近,透過佢單薄嘅連衣裙我感受到佢起伏嘅曲線,我一向知道佢個胸係有睇頭嘅,佢一貼近,更加令我又一探究竟嘅衝動。我試探性咁用腳探入佢雙腿之間,西裝褲擦過佢裸露嘅大髀,佢好敏感地夾咗我一下,我用腳磨挲佢,佢又鬆開,佢隻手又更加無措地由我嘅胸肌滑落到我腰間,再探入我件衫。



「喂..」我估唔到佢咁大膽,果然佢飲咗酒就會好易興奮,咁如果佢身邊嘅係第二個佢又會唔會咁做呢?

我知道佢條頸好敏感,我放開佢個嘴,係佢頸邊流連,佢唔知有心定無意掃過我下面,我都會意地用手指按壓上佢微微地硬咗嘅乳頭摙咗佢一下,再揸咗佢幾下,然後滿意地聽到佢嘅呻吟。

我抱住佢條腰頂咗佢幾下,佢已經怕醜到將頭埋咗喺我心口,但係條腰又要緊貼住我下面擺動,嗯,果然如我想象係一個值得調教嘅對手。

「你好似濕咗?」佢半騎住我大髀,隔住薄布相貼嘅肌膚傳嚟溫熱嘅感覺,我幾咁想要佢都好,都唔係係呢個地方,我同佢講呢個唔應該係我地第一次嘅地方,然後幫佢拉好裙。
出到去見到嗰兩個糾纏佢嘅男人都行開咗,佢就自己面紅紅咁坐喺一邊飲嘢。

我地走嘅時候,我見Anthony仲想拉佢走,Den好自然咁抱住我手臂話跟住我,呢種信賴同自然嘅親密令我有啲煩躁,我拉住Anthony將佢塞咗入的士,臨走佢仲意有所指咁叫我好好照顧女仔,佢係一個好細心多事之人,而佢都對Den有興趣的話,睇嚟我以後要更小心處理。
已有 0 人追稿