我們走到飯堂,只見很多人穿著黑衣,坐在裏面吃飯。
「新嚟嘅? 你哋讀緊中幾?」一個穿着寫着「Poly A Hall Ocamp 2017」T-shirt,黑褲黑鞋,以面巾和帽子遮蓋樣子的人(即是blackbloc)(T-shirt不是合格blackbloc)在入口處問我們。
「我哋全部都係中五,係A學校同B學校嘅學生。我叫Katie,係呢team嘅leader。」我答。
「你哋可以叫我Kelvin。我可以幫你哋,但唔當係你哋team嘅一份子。
btw,我係H學校,即係你哋同一辦學團體嗰間學校嘅舊生。」那人說。


 忽然,有人叫Kelvin:「Kelvin,有人叫你去翻紅隧嗰邊幫手。你啲teammate喺晒嗰度。
咦,呢班細新㗎?咁唔阻你啦,頂級組爸~」
「總之同翻阿絲講,我要train新人,4點再帶佢哋一齊去漆南打大boss。」Kelvin回答。
 




「好,跟我過去綜藝館。」
「點解要信你?」五哥突然問。
「就憑我係poly一役企過最前。」Kelvin說。
「唔好自爆。」阿曹提醒。
「得啦。」Kelvin說。 

我們到了綜藝館的樓廳(balcony),只見整個館都堆滿物資和健身器材。
「呢度原本係訓練全民勇武嘅地方。我哋4月嗰陣同中大合作,提出每間學校都應該有物資去預備可能會出現嘅內戰。我記得B學校嘅關注組話佢哋會偷偷地將啲物資收埋喺SU房同一啲課室入面。」Kelvin介紹。
我猛然想起有次在SU房,主席帶了一大袋東西回來,不讓其他內閣成員看。原來如此。
那麼這時,其他內閣成員都應該在B學校吧。





「有啊。」我說。

「長話短說。首先,要練體能。呢度會係半個鐘。」Kelvin帶我們到一些器材前。
我們跟隨他的指示練體能,準備作戰。

「之後,我會帶你哋行晒成個poly,等你哋熟習下地形。」接著,他帶我們到不同地方,又指出了哪一座大樓連接甚麼道路,可以怎樣攻守等。 
「之後,我會帶你哋去技能區,未有技能嘅人可以喺嗰度攞技能卡。」他帶我們來到一間lecture hall。
「你哋可以鐘意攞邊張都ok。」他說。

其他人拿過牌後,突然傳出爆炸聲!「轟!」
Kelvin拿出walkie talkie,說:「over,over,父母官隊,外面咩事?」




「應該係附近有爆炸!」阿曹說。
「班喪屍有冇target邊?」阿欣問。 
「叮叮...手足留意,紅隧已經被喪屍炸毀! 我哋嘅任務係要阻止喪屍過海,因為紅隧灣仔出口非常接近金鐘,有機會會攻陷政總,到時我哋就輸! block實紅隧!」有人用廣播宣佈。

「大家準備好未!」Kelvin問。
「我未學我個技能喎。」五哥說。
「咩料啊你仲理!」Kelvin憤怒地說。
「等陣電到你唔好意思喎~~」五哥挑釁地說。他的技能是電魔法。
「仲嘈咩啊!去紅隧天橋啦!」阿曹說。
他拍拍我們的腳,說「跑!」,我們的腳就像有摩打那樣光速衝過人羣,到了連接紅隧的天橋。
 「喂Kelvin,技能點用啊?」五哥問。
「你咪叫聲電能囉。」Kelvin說。
「點解五哥你好似有啲怪怪地嘅?」我問。
「唔關你事。」五哥囂張地答。





「中間要人要物資!」有人叫。
我們走到他面前,把乾糧給了他。
「橋上手足準備! 出攻擊技能!1,2,3!」
「手機陣!」我啟動了技能,但太遠了! 暫時只有五哥的電能能夠幫忙! 
「電能!」五哥喊了一句,頓時有雷電霹向喪屍。
可是,喪屍突然向橋上襲來!
「手機陣!」「呯呯!呯呯!」「嘶!」
各人使出渾身解數,各種技能的聲音此起彼落。

喪屍咬到一個手足後突然停下來了。
「嘶!」它們向著女生跑,原來是想幹那些事!
「手機陣!」我大喊,在我面前露出下體的喪屍像被鎖在原地了。
「阿綺,繼續開槍!」我叫道。
手足多拿著刀劈向喪屍。其實本來我不太理會政治,但自從有一次目睹黑警將路人全都當賊辦的時候,我才發現政權和警隊的黑暗,令我開始將黑衣抗爭者視為手足,並參與遊行集會。
可惜我的好朋友阿綺和阿欣都不留意時事,我只好裝作與她們想法一樣。






 經過一輪血戰,我身上也受了傷,手機陣無法啟動。其他人也不夠資源了。
「你哋係咪想休息?咁走啦。」Kelvin問。
我們於是回到理大

我們進入理大的時候,突然有個女孩摑了我一巴。 
已有 0 人追稿