Horace晚上找到了一個機會和媽媽兩人談話。
 
Horace:「媽。」
媽:「做咩呀?」
Horace:「有樣野想問下你意見。」
媽:「咩野呀?好少見你咁緊張wor。」
Horace:「er..係咁既,我之前參加左學校既歌唱比賽,然後有唱片公司搵我,希望我參加佢地既計劃。」
媽:「哦,咁你想唔想參加?」
Horace:「想既,我之前都上左去同佢地傾過,交流左D諗法,佢地話呢個係做歌手既機會,佢地比資源去train我。」
媽:「你想做既話,我實支持你既,不過呀媽想提醒你,如果要簽咩合約果D,小心睇清楚,魔鬼在細節,有咩事唔係咁容易解決,同埋你唔好因為掛住唱歌而唔讀書,你中意做咩都好我支持,但記得留自己一條後路。」


Horace:「爸爸果邊…」
媽:「而家唔好同佢講住,你知佢啦,睇時機啦。」
Horace:「嗯。」
 
Horace聽完後很感動,眼泛淚光,亦很驚訝媽媽如此支持他。
 
Horace高興地致電Jordan,告訴他這個好消息。
 
Jordan:「你決定左去啦?」
Horace:「嗯,你覺得點?」


Jordan:「你做咩我都支持既,但你睇清楚合約果D,你知你仲要讀書,我驚你最後兩頭唔到岸。」
Horace:「哈哈,你講野好似我呀媽。」
 
一周後,他又在前往唱片公司的辦公室的路上,不同的是,今次他自己一人,因為Jordan那天家裡有事無法陪他出席,何況這些事情他也得自己解決。
 
和唱片公司代表討論了他未來一年的計劃,對方明白他仍是學生,上到大學三年級功課也變得忙碌,會持續就培訓內容和時間表和他緊密溝通。對方也透露,每年獲邀請參與此計劃的人不多,所以資源也會較為集中。而他作為參與者,責任是需要在完成培訓後通過唱片公司的審核,並留在唱片公司不多於兩年的時間,期間收入與公司分賬。
 
經過多次檢視條款後,Horace最終簽署了參與計劃的意向書,正式成為星光娛樂的一份子。
 
道別之際,總監從後叫住了他。


 
總監:「係wor,今日唔見上次同你黎果位朋友既?」
Horace:「哦,佢今日有事黎唔到。」
總監:「我早兩日收到佢send比我地既demo,似乎佢都有興趣wor。」
Horace:「係咩?佢無話我知呀。」
總監:「佢唱得都幾好既,不過你知我地資源有限,要再諗真D先。」
Horace:「嗯。多謝你地比我呢個機會。」
 
回家的路程中,他的電話又響起。
 
「今晚出唔出黎食飯呀,有手信呀。」電話的另一段傳來一把興奮的聲音。
「有手信梗係黎啦Edmund哥。」Horace回應。
「好野,Roy同Oscar都黎呀,轉頭send地址比你啦。」Edmund。