到了與唱片公司會面的那一天早上,Horace十分緊張。
 
由於事情仍然在十分起步的階段,他也沒有告知家人和朋友(Jordan除外),免得引起他們太大反應,然後又落得一場空。加上學期已經完結,他沒有太多機會與朋友們見面,Edmund和Oscar也離港旅遊,所以這段時間他和Jordan對話以至見面的時間都多了。
 
他們約了一起午飯,席間Horace仍掩蓋不了緊張的情緒。
 
Jordan:「放鬆D啦,又唔係見工。」
Horace:「係囉,唔知做咩咁緊張。」
Jordan:「其實你調轉諗,呢個機會都唔係你計劃之內,有咪驚喜,無都唔會失望啦。」
Horace:「嗯。」


 
結果,與唱片公司代表見面的過程比想像中輕鬆得多,音樂總監張先生是個年約四十的男士,也是一名歌唱老師,他介紹一個歌手訓練計劃給Horace,亦解釋了當中的細節(包括合約、費用、訓練模式等),同時明白Horace作為學生,要考慮的事情很多,所以沒有意思要他馬上答應,反而更多在討論Horace對成為音樂人的想法等。總監也同時認識了Jordan,雖然知道Jordan是陪同Horace來的朋友,但也從對話中得知他也是喜愛唱歌的年輕人,表示如他有興趣可電郵一些他唱的Demo或Cover等給唱片公司參考。
 
離開唱片公司後,他們到海濱走著,討論剛才見面的情況。
 
Horace:「多謝你陪我一齊黎啦,起碼無咁緊張。」
Jordan:「你信我先同我講啫,你無話比Oscar佢地知?」
Horace:「無呀,十劃都未有一撇,唔想太張揚,何況佢地都唔係香港。」
Jordan:「哦,其實我好開心架。」
Horace:「下?」


Jordan:「好開心你信我,話比我知呢件事,又好開心你比我同你一齊去。」
Horace:「講呢D。」
Jordan:「真架,我仲以為你唔會再當我朋友。」
Horace:「喂,你唔好咁啦。」
 
兩人沉默了一段時間,對著大海,不發一言。
Horace:「喂,葉子康。」
Jordan:「嗯?」
Horace:「比多少少時間我,得唔得呀。」
Jordan:「er…」


Horace:「其實,當年你不辭而別,你知唔知我用左幾耐時間先復元?但因為sing con又突然諗起返你,我都唔知點解。然後見返你,其實搵得返當年我地岩岩識既時候既感覺。其實我知你大概諗緊咩既,但我唔太知道自己想點,所以比D時間我好嗎?」
 
Jordan望著Horace點頭:「嗯,其實我都唔奢求D咩啦,我都驚你見到我會唔開心唔舒服,但見你肯主動約我,同我講你諗咩,其實我已經好滿足。」
 
場面再回歸平靜,Horace的頭慢慢向Jordan肩膀依偎,繼續一同望向大海。