大學三年級的功課明顯比之前繁重,Horace除了要兼顧課業外也要繼續接受唱片公司的訓練。開學僅兩星期,已見他開始感到吃力。
 
別說要跟不同校的Jordan見面,Horace這兩星期連Oscar也沒見過面,只有在課堂見到Edmund及偶爾在房間見到Roy,但沒有什麼深度的交流,因為Horace的臉上永遠掛住一副累人的樣子。
 
然而,在唱片公司訓練的日子雖然有點辛苦,但他也獲益良多,由其對音樂知識有更深入的了解,歌唱上他也糾正了不少以往的陋習。
 
到了9月底,唱片公司給Horace和部份練習生一個兩星期的假期,因為他們展開一個特別的企劃,將Kenneth打造成為來年的樂壇新人,此段時間先集中資源作準備宣傳之用。
 
難得有可以放鬆的時間,Horace在周末約了Jordan看電影及晚飯。
 


Jordan:「而家約你真係難啦。」
Horace:「唉,每日放學就去公司練野,真係好攰。」
Jordan:「咁有無後悔先。」
Horace:「咁又無,只係有少少懷念之前簡單既校園生活。」
 
兩人晚飯後向在街上隨意走著談著,由銅鑼灣的鬧市慢慢走到西區。
 
Jordan:「前面就係學校啦wor。」
Horace:「嗯,你上唔上黎坐下?」
Jordan:「好呀,你Roommate唔係度咩?」


Horace:「呀Roy?我都無咩點見過佢,同佢part房最大好處係成日可以大聲播歌唱歌,因為佢成日都唔係度。」
 
當兩人走到512室門口前,卻聽到房內有兩把熟悉的聲音。Horace想推門進入,但Jordan卻示意先等等。
 
Roy:「估你唔到wor。」
Oscar:「哈哈,多謝你肯聽我講。」
Roy:「一場兄弟,你肯講我肯聽啦。」
Oscar:「唔好講出去就得啦,話說將軍咁耐都未返既?」
Roy:「佢話今晚會返架,但唔知幾點wor,你等埋佢?」
Oscar:「唔使,我之後再搵佢啦。」


Roy:「咁送你落去?」
Oscar:「唔使啦,我自己得啦。」
 
此時Horace推開房門,和Jordan一同進入房間。正躺在床上的Roy和正準備離開的Oscar露出驚訝的表情。
 
Jordan:「Hi Oscar。」
Oscar:「Jordan?又會上黎既?」臉上仍然驚訝。
Horace:「Oscar你上來又唔同我講既?」
Roy:「佢黎搵我傾野啫。」
Oscar:「係呀,都傾完,準備走。」
Horace:「傾D咩呀,咁神秘咁既?」
Oscar:「無咩神秘呀,之後再搵你啦,呀Roy陪我落去啦。」
Roy:「下?你頭先又話唔使送?」
 
Oscar向Horace打了眼色,並向Roy說:「快D行啦。」


 
Roy未搞清情況,但也跟了Oscar出去。兩人還未走遠,Oscar就開口:「我地唔好阻住人地啦。」
 
房裡的人聽得很清楚,Horace看到這個滑稽的畫面,笑了出來。
 
一直在旁沒有說話的Jordan極尷尬。