兩人到附近商場一間日本餐廳晚飯,但星期六晚要等十幾張檯才能入座。
 
Oscar:「楊思穎見到你好開心wor,鈞哥哥。」
Horace:「佢以前都好中意痴住我架啦。」
Oscar:「哈哈,我曾經以為佢暗戀你。」
Horace:「唔會掛,當我呀哥啫。」
Oscar:「明明佢已經有個好靚仔既呀哥。」
 
Horace反了個白眼:「你個名叫楊俊朗啫,你估自己真係好俊朗咩,邊有人咁自戀架?」
Oscar:「咁又係,你眼中既靚仔得一個人啫。」


Horace:「um…都唔止一個既,但肯定無你份囉。」
Oscar:「得啦,唔使你認同,話時話,你同佐敦點呀?」
Horace:「無咩點呀,咪一直係咁囉。」
Oscar:「仲係友達以上?」
 
Horace點頭,沒出聲回應。
 
Oscar:「其實呢,識左你咁多年,我都大概估到你諗緊咩啦,果次食飯人地一個電話打黎,你個樣寫住『好擔心』三個字,加埋之前Sing Con既野,你唔講我都估到D既。不過我又衰既,無問過你上次食飯就想爆響口。」
Horace:「傻啦,仲講果件事,係我自己唔知點解突然情緒到,而且無心理準備咁樣,先搞到咁彊。之後我已經同Edmund同Roy講左啦,但一直無機會同你講。」
Oscar:「講你同Jordan?」


Horace:「嗯,佢地都知道啦,其實諗返轉頭都唔知擔心咩,Edmund咁大膽拖住Steven出黎大家都咁平靜,但就係唔知點解我就係好驚係你地面前提呢樣野。不過之後就係發現自己咩都自己承受哂太辛苦,結果有晚同呀Roy講哂。」
 
過了一會,兩人都差不多吃飽的時候,Horace想起一件事未問。
 
Horace:「係wor,其實呢排你忙咩啫,成日都唔得閒咁,Jam歌又唔黎。」
Oscar:「um..為左入校隊打波,操左好耐,入左隊之後又開始功課忙,所以咪無咩時間囉。」
Horace:「入校隊啫,你硬係整到件事咁神秘咁,然後呀Roy又好似知道D野又唔肯講咁。搞到我以為你有咩事咁?」
 
Oscar深呼吸了一下,然後說:「你唔好話比人聽啦,本身得呀Roy知。」
Horace:「當然啦。」


Oscar:「咁辛苦入校隊,只係為左一個人。」
Horace:「邊個?」
Oscar:「佢叫Wilson,今年我地語言學系既freshman,都係我o-camp組仔,佢又好中意打波,開學果陣成日搵我兩個單挑,佢真係好勁,之後話想參加校隊選拔,叫我一齊參加。初初我都唔肯,我都Year 3啦,仲玩咩,但之後佢話睇得出我好中意打籃球,無理由因為失敗過一次就放棄,又係咁『爸爸一齊參加啦』,最後就半推半就咁join左選拔,又唔知咩運氣兩個一齊入到。」
Horace:「咁搞笑?爸爸為左個仔一齊參加?」
Oscar:「咁同佢又幾岩傾既,不過入到校隊先發現自己未夠班,你見我頭先同你打都打唔贏就知啦,所以先唔敢同大家講,都叫左Steven唔好話比大家知。」
Horace:「咁你同果個Wilson…」
Oscar:「唔係你諗果D,朋友啫。」
 
Horace笑了,他本身也沒打算說些什麼,但Oscar反應之快令他感到這背後仍有故事,不過他免得朋友尷尬就沒說下去。
 
Horace:「除左籃球校隊,仲忙D咩呀?」
Oscar:「無啦,早排功課忙啫,overload嘛。」
Horace:「咁忙完多D搵我食飯啦,或者上黎jam下歌啦。」
Oscar:「盡量啦。」