Oscar:「我唔知呀。」
Horace:「下?」
Oscar:「你知我A0黎架嘛,無拍過拖,都唔知中意人係咩一回事。」
Horace:「咁你對Wilson有咩感覺?」
 
Oscar靜了一會,然後深呼吸一下,再說出以下的自白。
 
「其實當初O-camp識佢果陣,真心無咩特別既,你知我地系無咩男仔,咁我同佢的確比較岩傾既,特別講籃球。你知我中學開始都中意打波,難得升到U仲有個朋友中意打波又約我打,咪越玩越熟囉。
 
之後就係佢叫我一齊入校隊選拔,然後兩個誤打誤撞一齊入左,Steven知道果陣都呆左。Wilson佢係勁既,你今日都睇到佢身手,但我真係唔知點解自己會入左去,有段時間我甚至覺得自己真係唔應該係入面,好想退隊。


 
Wilson知道之後同我傾左好耐,佢話我只係唔夠自信。佢陪我做過好多野,打波啦、打機啦、去海洋公園玩過山車啦,咩都有,就希望解決我心理上既關卡。然後唔知幾時開始,我覺得同佢一齊玩既日子好開心,好想下次快D來,同時好想比佢知我唔會令佢失望,可以打好D波。
 
雖然係咁,佢既行為有時令我好疑惑,有時佢會好熱情,好主動咁去關心我,但有時我搵佢傾計,或者想佢知我有D唔開心既時候,佢會表現得好冷淡,所以我都唔知佢究竟諗緊咩。
 
我同呀Roy傾過,佢話我只係太耐缺乏別人關心,有人突然對我上心就諗錯隔離,又話我可能見你同Edmund拍緊拖,自然對愛情有憧憬,叫我唔好諗太多。
 
今日場波雖然都理解點解唔派我上場,但發現努力左咁耐都無出場機會,去到真係無得出場果下,果種失望避免唔到。同時Wilson佢咁叻仔入成十幾分加致勝球,我發現我同佢就係存在住果個差距,加埋尋晚真係太緊張訓得唔好,所以點解頭先打完波會咁sad。」
 
Oscar一口氣說出了這麼長的自白,Horace一直安靜地聆聽著。雖然他聽完也不太清楚Oscar究竟是否真的喜歡Wilson,也不知道兩人之間的關係究竟在哪個範圍、哪個階段,但他知道,他願意說出了這些,代表他心底的矛盾真的很大。


 
Horace:「呢段日子辛苦你啦。呢幾個月我一直都好忙,無咩機會去聽你講野,都唔知你原來承受緊咁大壓力。打波果度我真係唔識幫你啦,或者你搵Steven幫你手啦。至於感情方面,其實我都唔太識處理,亦唔敢比D咩建議你,始終係你地兩個人既事,我做到既只係聽你講野,開心又好唔開心又好,希望你唔好一個人收埋自己,我或者呀Roy實會撐你。不過如果你真係想聽建議既話,你搵下Edmund啦,我之前感情煩惱都係問佢既哈哈。」
 
Oscar聽了沒有回應,默默地喝著飲品。
 
此時,Horace手機響起,是Jordan從台灣打來的WhatsApp Call。
 
Jordan:「張志鈞,你做緊咩呀?」
Horace:「同Oscar食緊飯呀,開個視像你睇啦。」
 


他開了視像通話,和Oscar對著手機螢幕中的Jordan打招呼。
 
Oscar:「佐敦,玩得開心嘛?」
Jordan:「OK呀,離開香港好休閒。係呢,聽講你地今日贏波喎Oscar。」
Oscar:「係呀,你幾時返黎呀?」
Jordan:「30號呀,你地入決賽我趕得切睇架。」
Horace:「四強好似打你地九東大喎。」
Oscar:「係呀。」
Jordan:「咁好彩我未返得切黎,唔使咁尷尬,哈哈。」
Horace:「你玩得開心D啦,夜D我返到去再搵你啦。」
Jordan:「好啦,夜D再傾。」
Oscar:「Bye Jordan。」
Jordan:「聖誕快樂呀Oscar。」
Oscar:「你都係呀。」
Jordan:「Bye。」


Horace:「Bye Bye。」
 
掛了電話後,Horace的面上掛著一個甜美的笑容,Oscar都看在眼內。
 
Oscar感歎地說了一句:「愛情既威力。」