一年來到最後的一天,當學生們都仍然享受著特長的假期之際,港島大籃球校隊成員則仍然努力加練,準備兩天後的決賽。
 
四強賽事終於有出場的Oscar這天狀態不錯,在隊內對抗賽中多次上籃得分,獲得教練的盛讚,連隊長Steven和副隊長Darren也多次給他大姆指。
 
訓練在傍晚六時結束,隊員陸續走回更衣室。
 
Wilson:「楊俊朗,掂喎今日。」
Oscar:「OK啦,你都係啦,幾個三分波穿針。」
Wilson:「希望大家去到決賽都keep到啦。」
Oscar:「嗯。我沖涼先啦。」


 
同一時間,Steven和Darren仍在體育館內拿著戰術板熱烈討論著,沒有為意時間已過了差不多半小時。
 
Steven:「咁樣唔得啦,佢地個中鋒仲高過我,唔包夾實比佢屈。」
Darren:「你包夾咪放人地三分?佢地個神槍手成個Curry咁。」
Steven:「但係…」
 
此時體育館門口傳來一把響亮既聲音:「你地係咪諗住傾到出年呀?」
 
兩人聽到隊友的大喊,才發現已經談了很久。Steven望望球場的時鐘,發現近七時半了,叫了一句:「大獲!」。


 
他把戰術板塞給Darren,然後跑出體育館,看見約十名隊友在閒談著晚上去吃什麼,然後左望右望,發現不見平日都會在這裡等待的人。
 
在隊友間談著的Oscar見到Steven出來張望,走過去說:「Edmund話佢企左好耐都唔見你,唔等你啦喎。」
 
Steven:「下?」
Oscar:「講笑啫,佢話去A宿隔離個Coffee Shop飲杯野呀,你睇電話啦。」
Steven:「好啦,唔該你。」
Oscar:「諗好今晚點跪玻璃吧啦。」
Steven:「頂你。」


 
他回到更衣室,在儲物櫃拿出手機,見到Edmund的訊息:「你搞掂再call我啦,我去飲杯野先。」
 
他快速沖洗完,也未和Darren道別,就直接衝去咖啡店。離開體育館的時候,仍有數位隊友未離開,應該等待還在更衣室梳洗的隊友一同晚飯。
 
Wilson:「佢咁快趕去邊呀?」
Oscar:「跪玻璃。」
Wilson:「下?」
Oscar:「無野,希望今晚倒數唔會係佢生命倒數啦。咦,佢地行得啦喎。」
 
Oscar說完便和幾位隊友一同走,留下一臉疑惑的Wilson。
 
Wilson跟上去,問在大隊中的Darren:「你知唔知Steven做咩?」
Darren:「佢成日都唔跟我地食啦,做咩咁問呀?」
Wilson:「我知,但佢一支箭咁走左喎。」


 
Darren給他一個謎之微笑,說:「你想知咩事咪自己問佢囉。」
在旁的一個隊友補一句:「你今日做咩咁多問題既?」
 
Wilson:「無呀,問下啫。」