大隊由體育館前往附近一間大排檔慶功,Edmund和Oscar在隊尾兩人私下談著。
 
Edmund:「你同Wilson點呀?」
Oscar:「下?無呀,都係咁囉。」
Edmund:「呢排見你成個人鬆左,以為你地有好消息添。」
Oscar:「無呀,之前同將軍同呀Roy傾過,叫我順其自然喎。」
Edmund:「咁又係,你都唔知佢係點。」
Oscar:「嗯,其實而家咁都幾好。」
Edmund:「你同將軍真係好似,唔怪得咁多年好朋友,哈哈。」
 


由於人數眾多,需要分兩檯坐,大家按慣常方法分檯,直至Darren突然高叫一句:「喂,邊個比你坐果度?」
 
Edmund和Oscar抬頭一望,見到Gary極尷尬從Steven身旁離開,並馬上走向另一張桌。
 
Darren:「呀,Edmund仔係度佢都仲想坐你隔離。」
Steven:「你又唔好對人咁惡,佢可能一時唔醒起啫。」
Darren:「你真係好好人,Edmund仔快D坐埋去啦,Oscar你坐佢隔離啦。」
Oscar:「都話個Gary有問題啦,連Darren都咁講。」
Edmund:「你地咁樣,搞到我都好尷尬添。」
Steven:「好小事啫,大家快D坐低,今日應該開心慶功。」


 
整個慶功宴,大家除了不斷回味剛才比賽的片段外,就是問Edmund很多問題,氣氛良好,沒有半點尷尬。
 
可能因為今次比賽是大部份人的第一個校際比賽冠軍,大家都異常興奮,部份隊員喝了很多啤酒,大家也留到很晚才願離開。
 
Steven:「好啦,大家返去小心D,Darren你睇住佢地幾個,Oscar你都幫手睇住佢地。」
Oscar:「得啦,佢地未醉既。」
Steven:「唔想聽日新聞係『大專賽奪冠後醉酒鬧事』,你地咪再去酒吧啦。」
Darren:「OK啦,我地搞得掂啦,你同Edmund走先得啦。」
某已半醉隊友:「果邊有間酒店喎,你地…」


 
他還未說完已被Darren掩口:「佢醉左,你地唔使理佢。」
 
Edmund無奈地笑著,看著Darren努力不想他們兩人尷尬,但事實卻令氣氛越來越奇怪。
 
Steven:「咁我地走先啦,你地自己小心啦。」
 
他說完就拖著Edmund的手,轉身離開,享受今日短暫的二人世界時光。
 
Edmund:「係喎,其實我都有野送比你。」
Steven:「Wow。」面上露出開心的笑容。
 
Edmund從書包拿出一卷畫紙,遞給Steven。
 
Steven:「而家睇唔睇得架?」


Edmund:「得呀。」
 
Steven打開那卷畫紙,看到是他們兩人的肖像畫,但是卡通化的,Steven拿著籃球,而Edmund則拿著結他唱著歌。
 
Steven:「哇,你畫架?」
Edmund:「我好想答你係,但唔係。」
Steven:「哈,但好傳神呀。」
Edmund:「哈,你中意就好。」
Steven:「中意呀,多謝你。」
 
說完這句,Steven便在Edmund的臉上吻了一下。