大專籃球賽後,港島大的下學期正式開始,Horace又回復那個非常頻撲的日程,幸好這學期修的課比上一個學期少,變相時間鬆動了些少。
 
HERO也落實會參與今年Sing Con,而Horace在徵詢唱片公司意見後亦決定再次參加獨唱。就合唱組的參賽歌曲方面,四人曾討論是否應以去年奪冠的原創歌曲《前進》參加初賽,認為這比較安全,然而Edmund卻認為參賽的目的並非單純贏得冠軍,認為應享受這個過程,嘗試更多不同的歌曲。最後,他們決定以較多人認識的歌曲Supper Moment的《無盡》參賽。
 
相比去年,這年他們由決定參加到正式比賽的日子短很多,除了沒空間原創歌曲外,練習的時間也大幅減少。幸好,Oscar在大專賽後有更多空閒時間,Horace的時間亦稍比上學期鬆動,他們總算夾好了每周兩日在512室的練習時間表。
 
「踏上這無盡旅途
誰又能鑑定你的醜惡與美好
低與高 離隊抹走那刺心挖苦的勸告
人生夢一場革命至蒼老」


 
經歷去年的成績,HERO希望以「熱血」為他們的表演路線,四人的聲音混合得很有感染力。去年他們在決賽唱《前進》時,台下的同學和觀眾仿佛也投入他們的歌曲世界,他們希望今年即使轉唱流行曲,也可以有相似的效果。
 
由於《無盡》耳熟能詳,加上他們的音樂底子還算不錯,他們很快便上手。
 
Roy:「係喎,你地邊個參加獨唱呀?」
Horace:「我呀,但未諗好咩歌。」
Edmund:「今年我都玩。」
Roy:「Edmund你唱咩?」
Edmund:「未諗好呀,可能《未來見》或者《百年樹木》。」


Horace:「《百年樹木》,好難唱喎。」
Oscar:「佢早幾日好似先係IG up完一段佢cover呢首歌既片咋喎。」
Edmund:「係呀,不過都幾難唱。」
 
一月中的某一個下周末下午,Horace和其他練習生出席公司的「新人新歌發佈會」,宣佈Kenneth以中文名「林文傑」身份正式踏入樂壇,是星光娛樂旗下兩年來第一位出道的歌手,同日將新歌《暗戀著》正式派台。
 
公司在記者會上除了介紹Kenneth和他的新歌外,亦宣導未來幾年的計劃,包括繼續栽培大專的年輕人,從練習生中挑選更多合適的人參與音樂製作和演唱等。
 
記者A:「林文傑先生,見資料上你今年仲係大學生喎,請問你點樣平衡讀書、練歌同宣傳既時間呢?」
Kenneth:「咁多位記者朋友,大家叫我Kenneth就OK啦。咁公司方面會幫我地安排好既,除左我之外,公司好多練習生都係學生,佢地會幫我地度身訂造練習同工作既時間表,希望我地兼顧同平衡到。」


記者B:「Kenneth,講返首新歌《暗戀著》呀,頭先聽到派台版本,你都唱得幾肉緊咁喎,係咪你自己個人經歷?」
Kenneth:「哈哈,呢方面而家賣個關子先啦,想樂迷朋友聽完自己去意會下先,之後係唔同宣傳既平台有機會再分享啦。」
記者C:「今年預計會有幾多首歌派台?之後既歌路大概會係點?」
Kenneth:「歌就錄左幾首啦,但派幾多就要再同公司商討下,都要睇唔同因素。其他歌,可以透露下都係情歌多既,不過唔同方向,而家唔講太多啦,希望之後大家有更加多機會聽到。」
記者D:「Kenneth,我諗好多歌迷都有興趣知你感情狀況喎。」
Kenneth:「同工作無關既野我唔回應啦。」
 
記者會結束後,所有練習生一同跟公司安排的巴士返回辦公室。上車後,Kenneth揮手叫Horace坐在他旁邊。
 
Horace:「Kenneth哥,你好勁喎,對住咁多鏡頭都無怯,比我一定唔得。」
Kenneth:「OK啦,鏡頭呢樣野,對得多就會慣。係呢,你呢排忙唔忙呀?」
Horace:「你指練習?OK啦,都係咁上下。」
Kenneth:「見你上個sem好似練到斷氣咁,今個sem會唔會好D呀。」
Horace:「應該好D既,我都想多D時間休息下。」
Kenneth:「係喎,呢幾個月見你無停低過,今日唔使練野,夜晚食唔食飯呀?」


Horace:「唔得啦,約左朋友啦,下次再約啦。」
Kenneth:「咁好啦。」