Horace和Jordan在新蒲崗的內街中穿梭著,好不容易才找到要找的工廈,又在停車場內行了兩分鐘,才找到電梯。
 
Jordan:「佢地book埋D咁難去既地方架!」語氣有點不耐煩。
Horace:「Party room係呢D地方啦,咁先平呀嘛。」
Jordan:「我住附近都覺得難搵,其他人咪搵好耐?」
Horace:「到啦,你唔好咁既面口啦,人地生日會。」
 
由於找路遲了些,兩人到達會場時已有十多人到達,包括主角「壽星公」Charlie。
 
Charlie見到兩人到達,馬上走過來歡迎兩位。


 
Charlie:「Hi Horace,好耐無見啦。」
Horace:「Charlie,生日快樂呀,小小心意。」他遞上一份小禮物。
Charlie:「多謝。下次人到就得,唔使咁客氣。」
Jordan:「我有叫佢唔好買架,佢堅持要送。」
Horace:「咁去人地生日會無理由兩手空空架嘛。」
Charlie:「明白既,多謝你。果邊有野飲,你隨便自己拎就OK。」
 
兩人拿了罐可樂就坐在一邊,掃視著在場的人,男女比例各一半。
 


Horace:「Charlie佢都幾多女仔friend架喎,邊個係佢女朋友?」
Jordan:「唔係度呀,好似話佢一向唔黎咁多人既場合。」
Horace:「哦,但佢今日生日正日?」
Jordan:「唔係啦,後日先係,今日係呀Nick夾左幾個朋友而揀既,果堆咪係平時同佢地玩開果班同學囉。」
Horace:「哦,咁你同佢地熟唔熟架?」
Jordan:「OK啦,其實我無咩點social,除左上堂同食飯之外,你知我都要去補習同返下part time咁。佢地果班真係玩得熟D。」
Horace:「哦,咁佢地知唔知你…」
Jordan:「Charlie同呀Nick知左好耐啦,其他人唔知掛,我又無理喎。」
 
Horace乾了手上那罐可樂,然後繼續觀察著面前的人。不計早前因意外認識的室友Charlie的話,這次是他第一次踏進Jordan在學校的生活圈子,自然感到有點緊張。


 
這個時候,又有幾人到達,Charlie又走到門口歡迎幾位朋友。
 
進來的是三男一女,看他們和Charlie的交流,應該是非常熟絡的同學。一直和Jordan閒談著的Horace起初沒有留意來者何人,他認為反正也不認識,所以沒有去望,待Party真正開始時才正式介紹。
 
突然,其中一人向他和Jordan的方向走來,並開了聲說:「將軍?」
 
兩人抬起頭,Horace看到和他打招呼的人的時候,也十分震驚。
 
Horace:「Frankie?」
Frankie:「將軍?點解你會係度既?」
Horace有點尷尬地指著身旁的Jordan,說:「Charlie係佢Roommate,叫埋我一齊黎慶祝啫。」
Jordan:「Hi,我係Jordan呀。」
Horace:「你地唔識架咩?」
Frankie:「佐敦呀嘛,我識佢,佢唔識我啫。」


Jordan:「你識我?」
Frankie:「我同將軍同班同學黎架。」
Jordan:「哦,原來都係師兄。」
Frankie:「我都係九東大,所以係你雙重師兄。」
Jordan:「咁你點識Charlie架?」
Frankie:「上年一宿佢住我隔離房架,你呢?」
Jordan:「上年我住三宿,但Charlie我同系同學嘛,大家都想搬出去住,咪夾埋租屋囉。」
Horace:「哈哈,世界真係細。」
 
此時Charlie走了過來,說:「Frankie哥,你又識佢地咩?」
Frankie:「將軍係我中學既兄弟黎架。」
Charlie:「哇,世界咁細既。」
Horace:「幾好呀,起碼呢度有個人我識,可以傾下計。」
 
然後,四人聽到Nick拿起米高峰,說:「好啦,齊人啦,大家過黎啦!」