農曆新年假期到來,Horace終於可以放下日漸困難的功課,初一至初五也無需回唱片公司練習,HERO就歌唱比賽的準備功夫也合乎進度,他總算可以和家人及朋友過輕鬆的日子。
 
經過初一初二密集式的拜年和暴食年糕及蘿蔔糕的兩天後,Horace約了Jordan在初三跑步,消脂之餘也練氣。
 
Jordan:「你D體能真係好左好多咁喎。」
Horace:「公司個個星期都要我地跑架,練氣喎。」
Jordan:「唔怪得啦,以前跑幾個運動場圈都拉哂車,而家跑完幾公里都無咩點喘氣。」
Horace:「哈哈,唔好睇小我喎。」
Jordan:「係喎,Steven約左我後日打波,你黎唔黎呀?」
Horace:「咦,你地終於約得成啦?」


Jordan:「係呀,佢早幾日叫我打既,話book左場,你有興趣黎打囉。」
Horace:「哦,睇下點,我問下Edmund先。」
 
兩人在體育館完成洗澡更衣後,前往附近商場進餐。當Horace仍在猶豫吃什麼餐廳的時候,他聽到有人從附近叫喊了兩人的名字:「將軍!佐敦!」
 
兩人馬上轉過身,找尋聲音來源,就看到Edmund和Steven正從遠處走來。
 
Jordan:「Wow,咁岩既?」
Steven:「係囉。」
Horace:「岩岩先講起你地。」


Edmund:「哈哈,我地都係喎。」
Jordan:「我地岩岩跑完步,而家去食飯呀,你地一唔一齊呀?」
Steven:「好喎,我地都搵緊野食。」
 
四人很快就在附近一間餐廳坐下,點了餐。
 
Edmund:「你地咁健康既,走去跑步?」
Jordan:「佢話呢兩日食得太多,要消耗返。」
Steven:「係喎,Horace,後日打波你一唔一齊呀?」
Horace:「你地唔介意我打得差就得,你地book場打會唔會全部都好勁架?」


Steven:「唔會啦,玩下啫,Oscar都黎呀。」
Horace:「好啦,橫掂我初六先要練野。」
Jordan:「哈哈,到時睇我地展身手啦。」
Edmund:「Jordan你有無打開架?」
Jordan:「玩下咁啦,始終讀體康,班同學都成日打。」
Steven:「係喎,Jordan你如果有朋友想打都可以叫埋佢地黎喎。」
Jordan:「好呀,我問下。」
 
當他們吃到一半的時候,Steven看一看電話彈出來的訊息,然後說:「Wilson後日都黎喎。」
Edmund:「哇,怕唔怕尷尬呀。」
Steven:「無野既,平時練波都係咁啦。」
Horace:「佢地兩個點呀而家?」
 
Steven將兩人在近來練習時及練習前後之間的「零交流」描述和Wilson那次和他吃飯談論的大約內容告訴Horace和Jordan。
 


Horace:「哦,原來係咁。」
Jordan:「咁應該無既野,最多咪繼續零交流。」
Edmund:「我係怕Oscar其實每次見到Wilson都好唔開心,但又要係大家面前扮哂無事咁。」
Steven:「我都有同呀Roy講,希望佢幫手開導下Oscar。」
Edmund:「講起呀Roy…」
Steven:「做咩呀?」
Edmund:「無呀,我覺得佢同Oscar成日有好多秘密,上次決賽果日佢地兩個又走去角落自私傾。」
Horace:「佢地係咁啦,好似我地兩個上堂落堂成日傾計咁,佢地兩個唔同系又唔係成日見,自然見面時就多D密計講。」
Edmund:「我係覺得佢地傾既野同Wilson有D關係。」
Jordan:「Roy做左Oscar既愛情顧問?」
Edmund:「我純粹估下啫。」