Steven上午上完兩小時的課之後,起程前往圖書館找Edmund,當他離開體育大樓的課室時,見到一個他覺得不應在此出現的身影。
 
Gary:「隊長?」
Steven:「Gary?你點解係度既?Engine唔會係度上堂架喎。」
Gary:「我頭先係附近同同學傾野,黎借個廁所,一出黎就見到你。」
Steven:「哦。」
 
畢竟聽了Darren多次提及有關Gary對他的企圖,本能反應上他對Gary有點抗拒,特別是沒有其他隊友在場時。
 
Gary:「隊長你而家去邊呀?」


Steven:「約左人呀,你呢?」
Gary:「哦,仲諗住同你食lunch添。」
Steven:「十一點咋喎,咁早食?」
Gary:「我十二點有堂呀,直踩三個鐘,所以早D食。」
Steven:「哦,好啦,咁我行呢邊啦。」
Gary:「好啦,bye。」
 
還未到圖書館,Steven就收到Darren的訊息:「我無講錯啦,去到體育大樓接你放學啦。」
 
Steven馬上回覆:「你又知既?」


Darren:「我頭先都係體育大樓上堂嘛,睇到佢係廁所附近等左幾分鐘,見到你係課室出黎就扮同你撞到。」還加了幾個奸笑Emoji。
Steven:「唔係咁癲呀嘛?」配以驚訝Emoji回應。
Darren:「話左你聽好多次啦,係你唔信啫。」
Steven:「咁佢又無做D咩,係有問我一唔一齊食飯啫。」
Darren:「哇,佢想date你呀,你點答呀咁。」
Steven:「梗係無應承啦。」
Darren:「算你醒目。其實上次你同Wilson食飯,我臨走都見到Edmund仔同Oscar佢地幾個係附近。」
Steven:「哦,咁都係食飯啫。」
Darren:「係Wilson咪無野囉,如果同你食果個係Gary就好難講啦。」
 


Steven一邊走一邊回覆短訊,不知不覺也到了圖書館,然後一進門口就見到Edmund剛還完書走出來。
 
Edmund:「咁快既?」
Steven:「早左落堂嘛。」
Edmund:「哦,陪我去電腦室呀。」
Steven:「好呀,同你講樣野呀。」
 
Steven沿路上把他剛才遇到Gary的事及與Darren的對話告訴Edmund,起初Edmund也沒什麼反應(反正Oscar也不時說這些事情),直至聽到Darren說他在Steven的課室附近等了幾分鐘的時候,有點反應。
 
Edmund:「咁接放學法咁癲?」
Steven:「都唔知Darren係唔係講真,佢成日吹得好誇張。」
Edmund:「其實早幾日你同Wilson食飯我都見到Gary係你張檯附近。」
Steven:「果日Darren都有講呀,但佢其實無做過D咩。」
Edmund:「係喎,你地兩個果日同Wilson傾D咩呀?」
Steven:「幫Wilson解決下感情煩惱。」說這句話時笑得挺燦爛的。


Edmund:「佢唔係岩岩拍拖咋咩,咁快有煩惱?」
Steven:「我淨係同你講啦,唔好比Oscar知呀。」
Edmund:「關Oscar事?」
Steven:「如果唔係,佢都唔搵我傾啦。」
Edmund:「洗耳恭聽。」
 
Steven用了十多分鐘就說完他和Darren當日與Wilson之間的對話內容。
 
Edmund:「所以Wilson好煩惱Oscar點解呢排疏遠左佢咁多,估到Oscar中意左佢又唔肯定,所以就問你?」
Steven:「係啦,咁Oscar做得太明顯,練完波專登避開佢去另一個位換衫,食飯又特登坐第二張檯咁。」
Edmund:「咁你點答佢?」
Steven:「我只係話我都唔肯定,始終我都唔敢答佢咩,無理由幫Oscar講架嘛,咁Oscar特登避開佢我都幫唔到咩手。」
Edmund:「唉,Oscar呢排好似無咩野,有講有笑,但原來佢用呢個方法逃避緊。」
Steven:「都無辦法既,或者咁對佢係好事,不過辛苦Wilson啦,一直當佢好兄弟,突然好似反左面咁。」
Edmund:「不過都確認左Wilson都重視Oscar點諗既,之後點就靠佢地自己拆掂啦。」