當Horace和Jordan梳洗完後離開更衣室,就看見Oscar和Wilson兩人非常認真地在體育館的大門附近談著,而Darren和Edmund則在距離十多米靜靜地觀察著二人。
 
Horace走到Edmund身旁,輕輕拍了他的膊頭,在他耳邊說:「佢地兩個傾緊咩呀?」
 
回答的是旁邊的Darren:「Wilson仔問Oscar做咩係咁避開佢,Oscar無答D咩,只係話無呀咁,帶佢遊花園咁。」
 
Edmund補充:「不過見Oscar吞吞吐吐咁,我諗Wilson都應該知咩事掛。」
Darren:「好難講,Wilson其實都有D遲鈍,我地個個都知你同高佬拍緊拖果陣,佢仲係成頭問號,唔到決賽果日佢都唔知。哈哈」
 
這時,Oscar稍為大聲地說了一句:「你竟然到而家都唔明?」,把三人從私下的討論中帶回現實。


 
Wilson低著頭回了一句:「我真係當你係我好好朋友架,每次想同你講野你都行開,有無諗過我感受?」
 
Oscar低聲說了一句:「好朋友」,然後往大門的方向走了,留下一臉愁容的Wilson獨自一人站著。
 
Darren此時走到Wilson身邊,並在他耳邊說了些話,然後給他一個擁抱。
 
Horace和Edmund看到這裡也覺得很心酸,不欲再看,然後轉身打算找其他人。誰知兩人一轉身,Steven和Jordan就在不遠處,應該一直看著事情的發展。
 
Steven:「哇,無諗過打場波會發展成咁。」


Jordan:「睇黎兩個都要心理輔導下。」
Horace:「遲早都要面對啦。」
Edmund:「我地使唔使去搵Oscar呀?」
Horace:「比佢自己一個冷靜下啦,佢唔會做傻事既,睇住Wilson好過啦。」
Steven:「等Darren呢個暖男安慰下佢啦。」
Edmund:「笑左,佢係暖男。」
 
Horace此時收到一個電話,望一望來電顯示,是Roy。
 
Horace:「呀Roy?」


Roy:「Oscar岩岩喊住打比我,你地今日唔係打波咩?搞咩會變成咁?」
Horace:「打完波佢比Wilson捉住左,傾左陣之後就走左。」
Roy:「哦,我而家去搵佢啦,之後再同你傾啦。」
Horace:「唔該哂你呀Roy,有咩搵我或者Edmund啦。」
Roy:「嗯,再講。」
 
掛上電話後,Horace跟身旁的人說:「Oscar去左搵呀Roy,應該無野既。」
 
Steven:「咁我地去食野啦。」說完這句他便轉身叫其他人一同起行。
 
前往餐廳的路上,Horace發現Darren和Wilson都不見了。
 
Horace便問Steven:「Darren呢?」
Steven:「佢WhatsApp左我話同Wilson兩個人食喎,我諗Wilson都想少D人,可以同Darren訴下苦。」
Edmund:「我諗佢都好迷茫,佢應該真係當Oscar好朋友,無啦啦好似絕左交咁。」


Horace:「唉,要時間消化啦,Roy都話Oscar打比佢果陣都喊緊,我都幾擔心佢。」
Jordan:「嗯,而家比少少空間佢地啦。」
Horace:「係喎,Charlie同呀Nick呢?」
Jordan:「走左啦,兩個都話去搵女喎。」
 
在旁的Edmund聽到後發出笑聲,笑Horace之前呷錯的醋,Horace馬上一拳打向其手臂還擊。身旁的Jordan不知兩人在搞什麼,和Steven一同望著自己的另一半跟好友開玩笑地吵著。