Horace一回到唱片公司,就看到幾位練習生圍著,很像在看些什麼,便走到他們旁邊問:「你地咁多人圍埋一齊睇緊咩呀?」

其中一人回應著:「Hello,Horace,你唔知咩?Kenneth尋晚上電視喎。」
 
Horace找到空間看到練習生們播著的影片,應該是昨日晚上電視台的音樂節目,Kenneth正接受訪問,宣傳著他上月派台的新歌《暗戀著》。
 
Horace看了幾眼,說了一句:「哇,佢一上鏡個樣唔同左既。」
 
然後,他身旁有把聲音出現:「你唔好睇少我地公司既形象同化妝指導先得架?」
 


全部人聽到這把聲音便抬頭,看到剛回到公司的Kenneth。
 
Horace:「Kenneth哥,上鏡好型喎。」
Kenneth:「靠化妝啫,如果你地讚我唱歌好聽我會開心D,哈哈。」
Horace:「咁你唱歌不嬲都好聽啦,你首新歌成績好似唔錯喎。」
Kenneth:「還好啦,暫時得一台上左榜,近排去緊電台同電視台宣傳。」
Horace:「哦,加油啦,我去上堂先啦。」
Kenneth:「係喎Horace,今晚得唔得閒呀?有樣野想搵你幫手。」
Horace:「今晚唔得呀。有咩野呀,一定要今晚?」
Kenneth:「都唔係既,我晏D再WhatsApp你啦,唔阻你上堂啦。」


Horace:「好啦,再講啦。」
 
當Horace上完兩小時的課堂後,離開公司時已經接近六時,他晚上還得回港島大跟HERO練歌,會是下周的歌唱比賽初賽前最後一次練習。就在他煩惱先吃飯還是先回A宿的時候,他就看到Jordan在唱片公司的樓下等著他。
 
Horace:「點解你會黎既?」臉上露出非常開心的笑容。
Jordan:「岩岩附近補完習,又記得你差唔多時間完,咪過黎探下你囉。」
Horace:「你唔同我講既?我早左走你咪白等?」
Jordan:「WhatsApp左你啦,你一直未睇啫。」
Horace:「係喎。」
 


他連忙拿出手機查看,這時卻收到Kenneth一個訊息:「上完堂搵我?」
 
Jordan看到Horace有點疑惑的表情,問:「做咩事呀?」
Horace:「Kenneth叫我完左搵佢喎,但又無講咩事。」
 
Jordan一聽到Kenneth的名字,臉色一沉,這表情的改變被Horace看到了。
 
Horace:「我又無話搵佢,你唔使咁既樣喎。」
Jordan:「無呀,你肚唔肚餓呀,我地去食野啦。」
Horace:「好呀,我七點半同Edmund佢地練歌,我地附近快食啦。」
Jordan:「好啦,前面間茶餐廳啦。」
 
兩人在茶餐廳坐下,很快點了餐。
 
Horace:「喂,葉子康。」


Jordan:「做咩呀?」
Horace:「今年黎唔黎睇我地Sing Con呀?」
Jordan:「決賽幾號呀?」
Horace:「決賽3月2,初賽下星期一。」
Jordan:「初賽唔得啦,決賽應該OK既。」
Horace:「首先我地要入到決賽。」
Jordan:「哈哈,我信你地得既。」
 
這時,Horace電話響起,來電的是Kenneth。
 
Horace:「喂?」
Kenneth:「Horace,我係Kenneth呀。」
Horace:「我有野做緊呀,我得閒再覆你啦。」
Kenneth:「哦,好啦。」
Horace:「Bye。」然後掛斷電話。


 
Jordan看著Horace這樣就完了與Kenneth的對話,笑了出來。
 
Horace看到Jordan的笑容,就知自己沒有做錯。即使他和Kenneth之間根本沒發生過什麼事,他也知道Jordan對Kenneth有一定敵意,他沒必要為一些不存在的事情引發爭執,寧願自己走多一步。