Horace看著剛坐下仍氣沖沖的Edmund,說:「你無野嘛?」
Jordan拿起Menu遞給Edmund,說:「嗌野食先啦,抖順條氣先講。」
 
Edmund接過Menu,望了兩望,便跟附近的服務員點了餐。
 
Horace趁機介紹,指著對面兩位:「Charlie同Nick,Jordan朋友,上次打波應該見過啦。呢位我好兄弟Edmund。」
 
三人互相點頭,氣氛雖然稍為緩和,但仍有些少尷尬。
 
Horace見狀便開口問:「使唔使同你出去傾呀?」


Edmund:「轉頭先啦,你D野食都黎到。」
Horace:「你真係OK嘛,咁遠都過來。」
Edmund:「食完同你講。」
 
此時,Horace電話響起,來電的是Steven。他預料到這時與身旁的Edmund有關,所以馬上接過電話,沒有讓Edmund知悉來電者。
 
Horace:「喂?」
Steven:「Horace,我想問Edmund係唔係黎左搵你?」
Horace:「係呀,做咩?」
Steven:「你行一行開先傾兩句啦。」


Horace:「OK。」然後便離開座位,向身旁的人說:「公司打來。」
 
見身旁的人沒有懷疑,Horace走出餐廳門口,再與電話另一邊的人繼續對話。
 
Horace:「做咩呀?佢嬲爆爆咁過來搵我。」
Steven:「佢有無講到D咩呀?」
Horace:「無呀,佢話食完飯先同我講喎。」
Steven:「唉。」
Horace:「搞咩呀?我無見過佢嬲成咁架喎。」
Steven:「你知唔知邊個Gary呀?」


Horace:「聽Oscar提過,又關佢事?」
Steven:「唉,頭先我落堂去食Tea,佢見到我一個人問我可唔可以一齊坐,我話無所謂啦,諗住快手食完都要去電腦室趕工,順便等Edmund落堂。點知食緊野既時候Gary問我好多籃球隊既野,咁傾下傾下唔知時間,發現Edmund都差唔多落堂,我就話唔傾住要走先,但Gary就話佢都係去電腦室,咁我阻止唔到佢,咪一齊行囉,點知一入電腦室就見到Edmund用緊門口附近部電腦,佢望住我地兩個,然後原來Darren個死仔又係Edmund隔離,勁大聲話咩高佬你死得啦咁,Edmund就開始黑面,其實我咩都無做過。」
 
Horace聽完之後,問:「咁Edmund有無講咩?」
Steven:「就係咩都唔講,一直坐係度用電腦。我問佢食唔食飯,佢就話有野做唔食,然後就走左。」
Horace:「哦,得啦,我搞掂啦,夜D再搵你啦。」
Steven:「我都準備去練波,唉,又見到Gary。」
Horace:「如果你地咩都無做過既,又唔使咁愁既,你果邊有Darren同Oscar幫你搞掂,你條仔等我輔導下啦。」
Steven:「咩都無做過呀,但個Gary成日神出鬼沒咁係我附近出現,搞到我有D精神緊張。」
Horace:「呢個我幫你唔到啦。我唔講住啦,行開左好耐,夜D再搵你。」
 
他回到餐廳,見到四人正熱烈討論著。
 
Horace:「你地傾咩傾得咁興奮呀?」
Jordan:「講你囉。」


Horace:「講我咩呀?」
Charlie:「你sing con條片,原來你唱歌咁好聽架。」
Jordan:「係呀,當年中學我呢個情歌王子都輸比佢。」
Nick:「原來你地sing con定情。」
Horace:「邊有咁誇張呀。」
 
說完這句,他便繼續吃著他的飯,順便觀察著旁邊的Edmund,情緒似乎比剛才穩定了,但表情仍有點令人不安。
 
過了一會,Edmund的電話響起,Horace看到來電顯示為Darren。
 
Edmund接過電話:「喂?」然後離開座位,跟剛才Horace一樣走到餐廳外。