Horace:「咁佢問我咩呀?」
Charlie:「問我點識你,同埋你同佐敦究竟咩關係。」
Horace:「咁點答呀?」
Charlie:「我咪話你同佐敦係師兄弟,佢介紹你比我識囉。」
Horace:「咁奇怪既?」
 
此時Horace的電話響起,來電顯示:Edmund Wong。
 
Horace:「做咩呀?」
Edmund:「將軍,你係邊呀?做緊咩呀?而家有無時間呀?」語氣極之急速。


Horace:「岩岩練完野,而家去緊食飯,你做咩呀?」
Edmund:「我而家黎搵你得唔得?」語氣帶點不耐煩。
Horace:「我同Jordan同兩個Friend一齊呀,你等陣先。」
 
Horace詢問了三人意向,便回應:「OK呀,做咩事咁心急?」
Edmund:「黎到話你知,我好嬲呀!你Send地址比我啦。」
Horace:「無問題Edmund哥,我轉頭send比你,你冷靜D先。」
Edmund:「轉頭講。」說完便掛了線。
 
Horace在Edmund掛斷了電話後心想,這幾十分鐘究竟發生什麼事?先有Kenneth和Joanne充滿弦外之音的對話,再有Charlie和Nick突然出現、Frankie莫名其妙的問題,甚至連情緒一向穩定的Edmund突然激動要找他,他發現自己消化不了,頭開始痛。


 
Jordan發現Horace的異樣,便走到他身邊,說:「你無野嘛?」
Horace摸著有點疼痛的前額,回應:「有少少頭痛。」
Jordan:「使唔使返去抖下呀?」
Horace:「唔使,快D坐低就OK,Edmund過緊黎。」
Jordan:「一講完電話就咁,佢做咩事呀?」
Horace:「我都唔知,佢好心急要黎搵我。」
 
數分鐘後四人就在一間餐廳坐下,也預留一個位置給Edmund。
 


Charlie:「Horace你有無好D呀?」
Horace:「而家好D啦。」
 
四人點完餐後,Horace便先去洗手間,然後Charlie也尾隨。
 
Charlie:「Horace。」
Horace:「咩事呀?」
Charlie:「其實頭先未講完,我覺得Frankie sense到你同Jordan有野。」
Horace:「哦,其實唔出奇既。」
Charlie:「但你唔覺得奇怪咩?又會而家先突然問,仲要問我喎。」
Horace:「佢聰明人黎既,佢發現唔到我先覺得出奇,咁佢可能覺得呢D野直接問我會好尷尬掛,但又有好奇心,咪從你著手囉。」
Charlie:「最尷尬係佢同我唔算特別熟,特別今年無住hall之後,而佢一黎就問我關於你既野…」
Horace:「算啦,佢要知既話都無辦法,你唔使太擔心我地啦。」
Charlie:「嗯。」
 


同一時間,Jordan跟Nick也談論著相同的事。
 
Nick:「唉,可能上次係party我爆響左口。」
Jordan:「唔緊要啦,知咪知囉,我同佢又唔係好熟。」
Nick:「但唔知點解佢特別八掛,問完Charlie又問我。」
Jordan:「可能佢想更加了解Horace掛,唔知呀。」
Nick:「我地就係覺得太怪,所以先同你地兩個講。」
Jordan:「哦,唔緊要啦,順利自然。」
 
此時,Horace和Charlie從洗手間回來,而飲品也送到了。
 
正當Horace喝著剛送到的熱奶茶時,他在餐廳的玻璃見到氣沖沖的Edmund從遠處快步走來。他馬上拍拍身旁的Jordan,指指外面。
 
Jordan:「哇,第一次見Edmund咁既樣喎。」