Horace在唱片公司的訓練密度和強度也隨著訓練期過了一半而逐步加強,這個星期六他的訓練時間表更由早上十時開始直至下午五時。
 
當他完成了兩小時的課堂,準備去附近餐廳吃飯時,在近大門位置被張總監叫住了:「Horace,入黎傾兩句?」
 
本身肚子已餓到打鼓的Horace雖然萬般不願,但也只能折返,進入音樂總監的辦公室。
 
張總監:「Horace,訓練期都過左一半,你而家覺得點呀?」
Horace:「OK呀,學到好多野,幾個老師都話我進步左。」
張總監:「嗯,我都有聽到,佢地都話你係咁多個練習生比較突出既一個。」
Horace:「過獎啦,都係導師們既功勞。」


張總監:「早兩日我都見到你係學校歌唱比賽段片,真係唱得幾好,我指唔止係技巧上,而係你學識應付台上既心理壓力。」
Horace:「嗯,你地比我既練習係好有用既。」
張總監:「所以,我同老闆傾過之後,決定比你正式錄一首歌。」
 
Horace瞪大雙眼,不知如何回應。
 
張總監:「平常我地都會等練習生完左訓練期先會幫佢錄,但見你既可塑性比較高,所以老闆批准左呢個特別安排。同時都因為公司幫緊Kenneth做隻專輯,佢都話想同你合作,所以會安排首合唱歌比你地錄。」
Horace:「多謝你地比呢個機會我。」語氣仍然充滿著受寵若驚。
張總監:「下星期會有更多資料啦,我會叫同事幫你再度過另一個時間表,可能會再密D,辛苦你啦。」
Horace:「唔辛苦,唔辛苦,多謝多謝。」


張總監:「同事會再通知你啦,講住咁多先啦。」
Horace:「好既,唔該哂總監。」說完便離開總監辦公室。
 
他前往在公司附近的茶餐廳,打算快速吃個午餐然後返回公司準備下一節練習,但一進餐廳,就見到幾位練習生正在點餐,其中一人向他招手:「Horace,過黎一齊食呀!」
 
Horace走到那一檯,坐下說:「好少係度見到你地喎。」
 
Horace在唱片公司練習的日子通常是「獨家村」行動的,原因是他真的比較忙碌,沒太多空閒時間和其他練習生在工餘上有交流。如果練習之間需要吃飯,他通常會在這間茶餐廳快速處理,甚少會見到公司同事。
 
練習生A:「平時會去遠少少食,今日Schedule比較緊,所以呢度食算。」


Horace:「哦,我呢D懶人通常唔想走咁遠,哈哈。」
練習生B:「係喎Horace,你段sing con片網上瘋傳緊喎。」
Horace:「邊有咁誇張呀。」他露出尷尬的表情。
練習生B:「哈哈,你真係唱得好聽喎,Alfred既歌我唱K都覺得難唱。」
 
雖然平日交流不算很多,但Horace與這屆的其他練習生其實關係也算是不錯的。不過他還是決定不提起有關正式錄音的事,一來還未落實,二來也怕招來無謂的敵視。
 
此時,他收到Kenneth的電話。
 
Horace:「喂,Kenneth哥?」
Kenneth:「Horace,你陣間係咪會返黎公司?」
Horace:「會呀,今日練到五點呀,而家食緊野。」
Kenneth:「哦,我岩岩返到去,你轉頭返黎搵一搵我?講關於首新歌既事。」
Horace:「OK無問題。」
Kenneth:「轉頭見。」


 
練習生A:「你同Kenneth好似好熟咁喎。」
Horace:「普通啦,點解咁講?」
練習生A:「我地發現佢淨係同你傾計,就算我地成班人都好,佢都無咩點理我地,一直以為你地本身識既。」
Horace:「哦,唔係呀,其實同佢每次都話不多過十句。」
 
吃過簡單的午飯後,他們一行人返回公司,一進門口便見到Kenneth和Joanne在接待處附近傾談著。兩人跟這班剛回到公司的練習生簡單點頭問好,直至見到最後的Horace時,Kenneth說:「Horace,過黎呀。」
 
在他前面的練習生A馬上轉身對他展示出一個「我都話啦」的眼神,然後跟其他人一起進去。