Horace:「哇,咩風吹到你黎港島大呀Frankie哥。」
Frankie:「睇你迷人既風彩嘛。」
Horace:「黎之前同我講聲嘛。」
Frankie:「我有同佢講架。」他拍了拍Oscar的膊頭。
Oscar:「你真係黎睇我地唱歌咁簡單?」
Frankie:「順便探下你地,咁耐無見。不過原來佐敦都黎左。」
 
一直在旁沒有出聲的Jordan聽到Frankie突然叫了他的名字一聲,馬上尷尬地回了一句:「係。」
 
Horace:「我地三個影幅相啦,葉子康你幫手揸機。」他把手機遞給Jordan。


 
影完兩幅三人合照後,Frankie說:「佐敦一齊影啦。」並向他打了一個眼色。
 
Jordan雖然有點不自在,但無謂在這時候拒絕,便叫來剛才身旁走過的Wilson幫手揸機,自己走到Horace的身旁影。
 
影完之後,Horace跟Frankie說:「Frankie哥,我地有排搞呀,我送你落去呀。」
 
他向旁邊的Oscar、Jordan和Wilson打了小眼色後,和Frankie並肩離開比賽場地。臨離開前他聽到Oscar說:「我地去同Steven影相啦。」把兩人帶往另一方向。
 
Horace和Frankie走到地下後,便開口:「喂,Frankie哥。」


Frankie:「嗯?」
Horace:「老實答我啦,無啦啦走過黎港島大做咩呀?你唔係覺得我會信你真係黎聽歌掛?」
Frankie:「er…」
Horace:「我知你之前係咁八掛我同佐敦既事,Charlie講左我知,其實你有咩可以直接問我啦,不停係我地身邊既人打聽,其實會令我地感覺好唔舒服。」
Frankie:「Sorry呀,我只係好奇你同佐敦…」
Horace:「係呀,我地兩個拍緊拖,其實你應該一早估到?」
Frankie:「嗯,原來係…」
Horace:「你唔會係純粹好奇我地兩個係咪拍緊拖而大費周章搞咁多野掛?」
Frankie:「無啦,唔好意思,令你感到咁困擾。」
Horace:「你而家唔講唔緊要,但一場朋友,我今次坦白同你講,以後你有咩唔好搞到咁複雜,直接開口問啦好嗎?」


Frankie:「係既。」
Horace:「前面就係巴士站啦,我要返去同佢地執野啦,有咩再call我啦。」
Frankie:「好啦,bye bye將軍。」
 
Horace轉身頭也不回地離開,留下Frankie一人獨自在巴士思考。
 
回到比賽場地的時候,Horace發現人群又散去了不少,他見到Jordan跟Oscar、Edmund、Roy、Steven站在一起開心地談論著。
 
Horace走到他們附近,問:「哇,傾咩傾得咁開心呀?」
Roy:「你多左好多妹妹Fans,頭先走黎搵我地影相係咁問Horace去左邊。」
Edmund:「係呀,勁偏心囉。」
Horace:「咩妹妹呀?」
Steven:「你唔知學校永遠都有班追星一族架咩?咩類型既比賽都會去撐場。」
Edmund:「你曲線讚緊自己?」
Oscar:「總之你又多左班fans啦將軍。」


 
之後他們一同走回後台執拾物件,然後離開比賽場地,返回A宿。
 
回程途中,Oscar在Horace身邊說:「點呀,同Frankie講成點?」
Horace:「佢話佢好奇咋,我咪直接同佢講囉。」
Oscar:「直接講咩呀?」
Horace:「直接講我同葉子康拍緊拖,叫佢有咩就直接問我。」
Oscar:「哇,你幾時變得咁大膽架?」
Horace:「其實睇得出佢知啦,佢肯定係有其他原因既,佢唔肯講啫。」
Oscar:「咁佢最後點?」
Horace:「無呀,都係無講佢想點。」
Oscar:「我覺得…」
Horace:「覺得咩?」
Oscar:「拿,我估架咋,你唔好咁大反應呀?」
Horace:「講啦。」


Oscar:「佢地你地是旦一個有興趣。」
Horace:「唔會掛。」
Oscar:「我9估only。」
 
Horace聳聳雙肩,表示不知道,也不打算估下去。