由我有意識嘅嗰一刻,我已經俾人類困住咗。佢哋明明係研究同養大我嘅人,但我一啲啲都唔想同佢哋親近。佢哋教我點樣控制我天生嘅超能力,成日因為我完成唔到佢哋嘅要求而鬧我打我,所以我身上成日滿身傷痕。

人類真係好奇怪,佢哋雖然成日打我,但有時就會用啲奇怪嘅眼神望住我,閃閃發光咁,好得人驚。我好唔鍾意佢哋...

相反,我同研究所嘅動物就相處得好好。而我嘅最好朋友叫蝙蝠仔,我哋雖然被困咗係唔同嘅房,但間中會被人類放埋一齊研究。我成日被人類打到流血或者流眼淚,但我都好期待可以見到蝙蝠仔。

「今天皮卡丘學會了發電了沒有?」研究員大叔走咗入嚟我間房,向佢嘅同事問我嘅情況。

「還沒有...」呢位男研究員都好害怕研究員大叔。





「真笨!這麼簡單也不會嗎!那這麼辛苦研究你出來有什麼用!」我被研究員大叔重重嘅一腳踢到飛起,撞向牆壁。

「比卡...比...」我連痛都唔敢叫得太大聲,我怕研究員大叔會更加嬲更加用力咁打我...

「明明外表和聲音也和皮卡丘一模一樣,為什麼牠做得到的,你什麼都不會!」佢再重重咁踢左我幾腳,然後我被佢倒吊咁捉住條尾巴,好難受....

「我知道你會聽的,我說過,如果你連發電都不會,我就把你的尾巴給吃了。」佢恐嚇咁對我講,然後把我大力扔到地面。

「比卡...」我無力咁訓喺地面。我知錯啦,我會盡力咁學,只希望研究員大叔可以放過我。





「我再給你一次機會。」佢對我講完,就轉身對佢嘅下屬講:「小陳,把蝙蝠給我拿來。」

「把佢給電死,我就留你一條尾巴。」研究員大叔把蝙蝠仔扔到我眼前。

我望咗一眼之後,就合埋咗雙眼。因為我知我做唔到,我唔能夠攻擊我嘅朋友...

「垃圾!」研究員大叔好嬲咁又重踢左我一腳,我已經被踢到暈咗。「真沒用!看來「神奇宝貝計劃」又要推遲。」

研究員大叔捉住我條尾,將我放喺手術枱上面。佢拎起刀,一刀將我條尾斬斷。





「比卡!!!」我痛到醒返,身體嘅血不停向外流。

「你們好好照顧牠!如果牠的味道好,我會考慮再幫牠大量繁殖,到時候就發財了。」研究員大叔拿起我嘅尾巴離開,佢想像住我嘅肉會有幾好味,吞一吞口裏面不停分泌嘅口水。

「其實我一直也好想嚐一嚐這皮卡丘。」負責照顧我嘅研究員哥哥幫我止完血之後,見大叔走左,都即刻鬆懈左,望住我吞一吞口水。佢嘅眼神令我覺得好驚...

「你傻了嗎?牠現在是唯一一隻皮卡丘,等再多生產幾隻,我們再吃吧。」另一個研究員哥哥笑住咁打斷咗佢嘅想像。「兄弟你是肚子餓了吧。快收拾好,哥帶你去吃蝙蝠刺身。」

「好,我們天天面對那個臭脾氣大叔,壓力多大,要好好的補回來才對。」佢哋急忙咁收拾好資料,放工後一齊去食野味做消夜。

佢哋全部離開曬之後,我只能夠無力咁訓喺地面,等待佢哋對我進行下一次嘅研究。

到第二日,難得可以見到研究員大叔心情咁靚咁返工,佢嘅同事都好好奇咁圍住佢問我嘅尾巴味道如何。

「昨天我拿回去給我老婆做了涼拌吃,他尾巴的口感比豬耳朵還要爽口。但那味道啊~比什麼狗肉啊,果子貍啊,好吃千千萬萬倍。」提起美食,研究員大叔忍唔住回味起琴晚所食嘅「涼拌皮卡丘尾巴」。





「哈哈哈!大量生產皮卡丘,這次一定可以發財。」佢覺得好興奮,以中國人咁鍾意食野味,今次可以話係發現咗一條大財路。

琴晚食完我嘅尾巴,研究員大叔已經可以回味到而家。佢而家不停咁掃視我,好似想生吞埋我其他部位。我只能夠縮喺房間角落,去避開佢嘅視線。

「咳咳」
「咳咳咳咳」

最近喺研究所出現咗好奇怪嘅現象,大部分嘅研究員都接二連三咁發燒。

研究員哥哥照常嚟為我送食物,佢地基本上已經放棄咗幫我上堂,教我使用超能力,佢地只當我係稀有嘅生物養住。

研究員哥哥放低食物之後就準備離開,但佢轉身嘅一剎那,突然「碰」一聲直接訓咗喺地下。

我被佢嚇到,慢慢咁走去佢度,推一推佢個身。見佢微微仲有嘅抽搐,我即刻嚇到抱起我平日玩開嘅玩具波波,縮返埋係毛巾下面。





我等咗好耐,發現研究員哥哥已經訓係地下一啲動靜都冇。我望住前面微微打開嘅門,小心翼翼咁越過佢。用力咁用身體推開沉重嘅門,第一次踏出外面未知嘅世界。

面積大嘅研究所只有幾個人返工,加上大部分純白色嘅背景,顯得格外空洞同冷清。我抱緊手上嘅玩具波同平時訓覺用嘅毛巾,就好似抱住微弱嘅安全感,小心翼翼咁行。對未知嘅世界好奇,但帶住絲絲嘅恐懼。

我路過一間房間,見到我嘅所有動物朋友,我興奮咁跑過去。因為人手不足,所以房間係冇研究員看守住。

我想將被困嘅朋友放出嚟陪我一齊玩,我放低玩具波,跑返去我原來嘅房。我記得研究員哥哥身上嘅鎖匙放係邊,我拎到之後就趕返去我朋友仔嘅房。

我臨走嘅時候仲踢左研究員哥哥幾吓。哼!邊個叫佢平時成日恰我。

「小陳!小陳!你怎麼了?」我離開咗冇耐,保安員都喺閉路電視留意到研究員哥哥嘅情況,開咪想叫醒佢。見佢完全無反應,都即刻趕去睇佢嘅情況。

而我拎到鎖匙後,快速咁打開曬所有困住我朋友嘅鎖。所有嘅動物都因為重獲自由而歡喜,我都抱住玩具波波興奮到跳舞,蝙蝠仔都係我頭頂飛舞。





我哋全部向門口走,原本冷清嘅走廊變得十分熱鬧。

「怎麼回事了!」保安員大叔扶住研究員哥哥,見到咁嘅情況都嚇到腳軟,坐咗喺地下。

我用由細訓到大嘅毛巾包住我嘅玩具波波,一齊拎走。遮住我亮麗嘅毛髮,背起玩具波,同埋蝙蝠仔一齊開始左我地新嘅冒險。

「比卡比~」外面自由嘅空氣真係特別舒服,我伸咗一個大大嘅懶腰。

離開咗研究所之後,我地好多動物都各散東西,大部分都匿埋喺附近嘅小樹林,避開可怕嘅人類。

我跟住蝙蝠仔,由於我嘅外形實在太奇怪,平日朝早唔方便出去。每晚蝙蝠仔會幫我搵食物,我間中都會一齊出去搵,呢段時間係我出世以嚟最開心嘅日子。

直到有一晚,蝙蝠仔出咗去之後,成晚都冇返嚟。我好擔心佢,我喺洞穴入口等咗佢成晚。直到陽光出嚟,照射到我咪起雙眼,都見唔到佢返嚟...

我自從同蝙蝠仔一齊生活之後,都好耐冇再見過咁刺眼嘅光啦。我鼓起勇氣,拎起毛巾包住自己黃到有啲發亮嘅毛髮,自己一個走出洞穴,去搵蝙蝠仔。





我搵曬所有蝙蝠仔平日會去嘅地方,搵佢嘅蹤影,聞下呢啲地方有冇佢身上熟悉嘅味道,都搵唔到。我不知不覺越行越遠,開始聽到遠處有越嚟越多嘅嘈雜聲。

我豎起耳仔仔細咁聽,分辨當中嘅聲音,有我討厭嘅人類,都有各種各樣嘅動物聲,包括蝙蝠。呢啲動物嘅聲音聽起嚟好悲傷,好絕望...

我立即向住聲音嘅源頭跑,躲開有人行過嘅地方,幾經辛苦先到左目的地。

我第一次見到咁多嘅人類,佢地仲可以一刀拍死啲魚仔同其他動物,好得人驚。

我驚到合埋眼,集中精神去搵屬於蝙蝠仔嘅聲。果然聽到屬於蝙蝠仔嘅尖叫聲,我即刻順住佢嘅聲搵,剛好被我見到蝙蝠仔被人係籠度捉出嚟,放喺佢地殺動物冇數嘅死神台上。

我用「電光石火」加速,再用「捨身撞擊」撞開嗰個人類手上充滿血腥味嘅刀。呢個係我出世以嚟,第一次成功使用超能力。我咬住牙對住呢個可惡嘅人類,盡力擺出兇惡嘅表情。

哼,呢個人類果然被嚇到坐咗落地下。

「是...是皮卡丘...」所以人嘅注意力都集中喺我身上,嚇到唔可以完整咁講一句野。

當佢地回過神,即刻各自拎起手機對住我拍攝,我即刻同蝙蝠仔一齊向我哋洞穴嘅方向逃走。

「抓住牠!」佢哋見我逃走,即刻喺後面一直追。

我左閃右避咁避開曬四方八面想捉住我同撲向我嘅人類,佢哋甚至開住電單車嚟追住我,就算我已經走返入小樹林,佢哋都係窮追不舍。

我似住自己身材細粒,喺樹林嗰度同佢地伏匿匿。我匿埋喺樹後面,望住佢哋依然向前跑搵我嘅身影。直到見到佢地全部越過曬都冇發現我,完全見唔到佢地嘅身影,我先鬆咗一口氣。

我心裡面不停向自己打氣:一定要堅持住,仲差少少就可以返到洞穴,我唔可以再被人類困住。

但喺我分神嘅一殺那,一個高大嘅男人已經靜靜雞咁係我身後接近我。當我踏出第一步,想安心返去洞穴嘅時候,佢由我後面一下捉住我兩隻耳仔,就好似捉到一隻嬌小柔弱嘅兔仔咁。

「比卡...比卡...」我不停咁擺動成個身體去掙扎,等佢一鬆手就即刻逃走。但佢捉得我好實,而且好痛,我完全掙唔開。

「這是免子?哎呀~顏色染得真漂亮,真的皮卡丘似的~一定可以賣出個好價錢。」男人完全唔相信呢個世界有比卡超,佢仔細咁由上移下咁觀察我,好似望住一舊閃閃發光嘅大黃金。

我驚恐咁同佢對視,身體忍唔住不停抖震。正當我正絕望嘅時候,蝙蝠仔帶住佢大量嘅蝙蝠同埋雀仔朋友趕過嚟,朝住男人嘅頭正面衝過去。

男人被嚇到一時鬆開手,我順利由佢手度跌落草地,我喺地下打左個關抖起返身。向所有朋友仔講咗聲「比卡」多謝之後,就即刻向洞穴直衝。

男人一邊講粗口,一邊瘋狂用雙手亂打喺佢頭上亂飛嘅蝙蝠同雀仔。佢見我逃走,仲想喺後面追住我,但我嘅朋友仔遮擋住佢大部分嘅視線,佢一時追唔上。

我喺危急關頭衝返洞穴,緊緊咁抱住我嗰個玩具波波。玩具波波突然中間打開咗,發出一道強光將我包圍住。

好溫暖...

我順勢被吸左入玩具波波裡面,強光消失後,玩具波波又回復正常。

當男人追到入嚟洞穴,四圍搵都搵唔到我。佢正想放棄嘅時候,發現頭先我披住嘅毛巾,但而家下面只有一個波,外表好似寵物小精靈裡面嘅精靈球。佢唔想兩手空空咁返去,所以唯有將精靈球拎走。
已有 0 人追稿