男人將精靈球拎返屋企,俾咗佢嘅小朋友玩。但小朋友今年已經十歲啦,對呢個只有外表似精靈球嘅波完全冇興趣。呢個年紀嘅小朋友都係比較鍾意啲電子遊戲居多,所以精靈球被佢隨意咁掉俾佢嘅狗仔玩。

我喺溫暖嘅精靈球裡面訓著咗,完全唔捨得起身。到我醒返嘅時候,坐起身滿足咁伸咗個大大嘅懶腰。一張開雙眼,發現自己身處喺一個全黑而無盡嘅空間。

「比卡?」我好奇咁叫咗聲,發現我嘅尾音會「卡卡卡卡」咁回音,於是乎又大聲叫咗幾聲玩,直到呢個全黑嘅空間突然天旋地轉,我先停止咗。

我喺空間裡面企唔穩,碌左幾個關抖,趴咗喺地面,精靈球先停止轉動。我立即用雙手蓋住自己個嘴,唔敢發出任何聲音,唔敢亂郁,仔細咁聽外面嘅聲音。

「汪汪!」狗仔好奇咁咬一咬精靈球,又用毛毛嘅小手不停玩弄。而喺精靈球裡面嘅我又要迎接新一輪嘅天旋地轉,轉到我成隻暈陀陀咁。





隻狗仔終於都停低,去食嘢,而呢個屋企嘅人類咁啱都出曬街。我已經全日冇食過嘢,好肚餓,好想出去搵嘢食......

當我一有呢個想法,黑暗嘅空間就出現左一束強光照住我,將我吸咗出去。而原本喺精靈球隔離食野嘅狗仔被眼前突然出現嘅不知名生物嚇到,即刻跑到飯枱下面匿埋,驚到發抖咁望住我。

而我完全唔理佢嘅視線,反而係被眼前嘅狗糧吸引住。我左右手拎起狗糧,迅速咁塞到自己嘅嘴巴,露出一個滿足嘅表情。

狗仔一見我居然偷食佢嘅食物,即刻嬲到飛撲過嚟想咬我。我敏捷咁躲開佢嘅攻擊,再喺佢嘅注視下快速咁向嘴巴塞多幾粒狗糧。

「汪汪!」狗仔好嬲咁喺後面追住我,而我就一邊食住狗糧,一邊同佢玩起你追我趕嘅遊戲。我地起碼將成個屋企跑左一圈,周圍嘅物品被我哋搞到好凌亂。





我正玩得興起,突然聽到門口有開門聲,我急速咁跑返精靈球前面緊緊抱住佢,又一道強光將我包圍吸入去。

「啊!!!」一聲尖叫聲由外面傳到精靈球,震到我耳仔都有啲發痛。然後就聽到屋企女主人打罵狗仔嘅聲音,我都對狗仔產生咗些小抱歉嘅心情。

之後嘅日子,我係精靈球裡面聽住外面嘅聲音度過。我聽到電視機嘅聲音,聽到呢位母親做家務煮飯嘅聲音,聽到佢地一家傾計嘅聲音......

而當屋企嘅人類離開曬之後,我就會出黎搵下野食。有時搵下狗仔玩,雖然狗仔佢而家好似已經怕左我咁,見到我就匿埋,都唔敢玩我嘅精靈球。

但呢種平靜嘅日子,並唔係維持好耐......





「老婆,快點回收拾東西,我們要走了。」男人一邊收拾行李放上車,一邊對自己嘅妻子講。

中國政府宣布咗由於武漢疫情太嚴重,由聽日朝早十點就會封城。所以一大批武漢嘅市民就計劃「逃離武漢」,而呢家人都唔例外。

「我們可以走去哪裡...?」妻子喊住口咁講,始終呢個消息黎得太突然啦,佢一時間未消化到。

「我們去香港,就當去旅行就好了。要相信政府,天佑武漢,我們很快就可以回家。」男人抱住妻子安慰佢。

妻子都唔再浪費時間啦,轉身走去將狗仔嘅寵物自動餵食器裝滿狗糧同水。

「對不起,我們不能帶你走,但我們很快會回來。」雖然佢係咁樣對狗仔講,但佢跟本唔知道幾時先可以再返黎。可能返到黎,狗仔已經餓死左。

狗仔感覺到自己要被人遺棄,只能夠擺出一副可憐嘅表情,冇能為力嘅接受。佢睇準呢家人唔為意嘅時候,偷偷地將我嘅精靈球咬到小朋友嘅行李包裡面。

男人以為狗仔想跟著佢地,即刻用力推開狗仔,將行李放到車尾。一家人開住車,逃離呢個可怕嘅城市。





離開武漢嘅幾條行車線已經塞滿曬車啦,幾經辛苦,佢地先成功逃離武漢,準備出發去香港。

「咳咳」

男人有少少發燒同咳嗽,妻子即刻緊張咁喂佢食退燒藥,又幫佢不停量體溫。最後確定男人已經成功降左溫之後,一家人就好順利咁黎到左香港。

「咳咳咳」
「咳咳咳咳」

又係呢種沉重嘅咳嗽聲,我曾經係研究所都經常聽到。呢啲聲音就會似死神嘅預告咁,我聽到研究員哥哥姐姐嘅咳嗽聲之後點?就冇之後啦,過幾日佢地已經唔見曬啦,唔知佢地去曬邊。

而家又輪到呢個家庭,首先係男人咳,之後到佢嘅小朋友,佢嘅妻子。

「怎麼辦?我們不會得肺炎了吧。」佢地一家係香港暫時住係酒店度,但佢地發現佢地一家三口黎到香港之後,全部都開始發燒。





「乖,沒事的,只是巧合。就算是真的得了肺炎,香港的醫療這麼的好,一定會治的。」男人摸一摸佢小朋友嘅頭安慰佢,但男人心裡面好清楚,世界係冇咁多嘅巧合。

「那我們先出醫院檢查一下吧。」妻子簡單咁收拾一下,就一家人一齊去醫院檢查。

我聽到佢地全部離開左酒店房之後,即刻由精靈球裡面走出黎。實在太肚餓啦,我係房間裡面四圍搵,都搵唔到一啲可以食嘅野。

我望一望房裡面打開咗嘅窗口,行過去觀察一下窗外嘅情況。轉身拎起酒店嘅毛巾,照舊將精靈球背係身後,雙腳一登,跳出窗外。

我順住水管爬落地面,觀察下周圍嘅情況。十分好,暫時附近冇人類,我仔細咁聞邊度有食物嘅香氣。

我避開曬沿途嘅人類,不知不覺咁上咗去一間薄餅店嘅天花。我小心翼翼咁係天花嘅支架度行,行到角落嘅位置,準備睇準時機就偷偷地咁落去偷野食。

而而家係角落食野嘅,係一個戴住圓形眼鏡,臉同樣都圓圓嘅女仔。我小心咁往下走,但一時叉錯腳,跌左落女仔旁邊嘅膠袋,發出「沙沙!」幾聲嘅膠袋聲。





女仔只係當自己坐太近,唔小心整到膠袋,所以都冇去在意。

我係膠袋裡面聞到一大陣甜甜嘅清香,係一個個大樽裡面傳出黎,引起咗我嘅食欲。我用力咁扭開樽蓋,裡面嘅液體淋到我成身濕曬。

我用力甩乾毛髮上嘅水,我用條脷舔一舔嘴角嘅水珠,之後即刻將條脷吐返出黎。呢啲水明明聞落好香,但食起黎反而好苦好難食......

女仔好奇怪佢嘅膠袋點解「沙沙」聲咁大動靜,於是打開膠袋睇一睇。我都剛好將個頭枱起左,同佢對視......

女仔同我對視嘅一刻,世界彷彿安靜咗落黎,我地嘅眼裡彷彿只有對方,任何野都無法插入我同佢嘅空間......

我同佢嘅身體對於突如其來嘅發展,同時嚇到僵硬左。女仔默默咁放低膠袋,移返目光去佢對面嘅朋友身上,想扮咩都睇唔到。

「做咩啊樂樂?個袋有咩問題啊?」坐佢對面嘅男仔覺得好奇怪,直接起身伸長隻手黎打開膠袋睇,樂樂已經唔夠快反應去阻止。

「哎呀!」男仔見到膠袋裡面嘅情況,覺得好抱歉。「我俾你啲消毒洗手液個蓋點解開左嫁,漏曬出黎啦,快啲清理下先啦。」





樂樂嘅身體依然被剛才見到嘅生物嚇到僵硬,但佢再打開膠袋檢查,發現膠袋裡面嘅生物已經唔見左,依然有幾支大樽嘅洗手液,但其中一支打開左蓋,裡面嘅液體漏曬出黎。

而膠袋裡面多左一條大毛巾,同一個好似精靈球嘅波,兩樣都唔知係係邊度黎嘅。樂樂默默咁拎起毛巾印乾漏出黎嘅洗手液,心裡面越諗越覺得唔對路喎。

「部長,你咩都睇唔到?」樂樂抬起頭,用嚴肅嘅表情問對面嘅男仔。

「哈,我要睇到啲咩?」部長聽到呢個古怪嘅問題覺得好無奈,所以反問返樂樂。

「無野啦,哈哈...」樂樂都唔確定頭先係咪真係睇到隻冇尾嘅比卡超係裡面,自己講出黎都覺得荒謬啊。

「唔好意思啊,啲洗手夜我收返少你一支嘅錢啊。定你急用啊?我可以留返多一支俾你喎。」

「唔洗啦,我有預多左,唔該曬啊部長。」

「唔洗唔該,你返工都辛苦啦,記得自己要小心啲啊,得閒就返去休息下啦。」因為樂樂返嘅算係危險工種,所以gp嘅人平時都比較擔心佢。

「我知嫁啦,放心啦。」樂樂已經習慣左身邊嘅人每個都好似老母咁哦佢,所以唯有每次都無奈咁應佢地啦,佢都唔想佢地成日咁擔心。

部長送樂樂去搭車返屋企,臨走時仲送左盒朱古力俾佢。樂樂笑住多謝佢,因為佢俾人嘅印象好為食,所以成日都收到零食。佢自己都覺得好無奈,但呢啲係人地對佢嘅關心,佢都會感恩咁接受。

樂樂上左巴士,坐係角落嘅位置。而家唔係返放工時間,所以巴士上面只有幾個乘客。

佢一坐落去坐位,將沉重嘅隨身物品放係隔離嘅位置,就自動合埋雙眼補眠。我聽到精靈球外面好似已經冇太大動靜,就偷偷地走出黎。

一出黎發現自己仲係膠袋裡面,身邊散發住甜甜嘅清香令我諗起剛才嘴巴裡面嘅味道,因此對呢種香味產生左極大嘅心理陰影。

我嘅肚都仲未填飽,頭先咩野食都偷唔到,所以唯有冒住危險再走出黎搵食物啦。

剛才發現我嘅人類而家訓著左,我靠近佢,聞下佢身上有冇食物嘅味道。我聞到佢另一邊嘅褸袋度有另一種甜甜嘅香味,我小心翼翼咁係佢大脾爬過去另一邊,希望今次係真嘅食物啦。

抬頭望一望佢,依然係合埋雙眼冇反應。就鬆左一口氣,繼續我嘅動作。

成功拎到朱古力之後,我期待咁直接坐落黎準備享用。我拆開包裝,係裡面拎左一粒朱古力波,但因為頭先嘅事,我對未試過嘅食物有左些小嘅陰影。

我用條脷舔一舔朱古力波嘅表面,甜甜嘅,好味道!

我放低左誡心,滿足咁將朱古力波左右手交替咁塞入嘴巴。不知不覺就將成包朱古力波食曬,我舔埋嘴角殘留嘅味道,覺得好唔捨得,我仲想繼續食......

但而家已經冇剛才咁肚餓,我轉過頭望住車外嘅景色,覺得好新奇。因為我自從係研究所出黎之後,都忙住搵野食同避開人類。其他時間都係怕俾人發現,所以匿埋係精靈球,從來冇咁認真咁睇過外面嘅景色。

當我正享受住呢個寧靜嘅時刻,巴士突然急速煞車,我感覺到我要飛出去而家嘅坐位,一雙手係我背後伸上黎,迅速圍住我嘅腰,防止我跌出去。

原本我因為冇跌出去而鬆左一口氣,但突然諗起唔到路。望一望圍住我腰間嘅手,慢鏡頭咁轉過頭,再抬起頭。

剛才合埋嘅雙眼,而家擘開靜靜咁望住我。兩雙圓碌碌嘅眼再次對上視線,同剛才係餐廳相似,唯一唔同嘅地方係,樂樂眼裡面嘅驚恐已經被好奇取代左。
已有 0 人追稿