其實樂樂一直都冇訓過,佢只係合埋眼休息。隻比卡超一踩上佢大脾,雖然輕力,但都會感覺到。佢即刻唔敢亂郁,唔敢擘大對眼,最多都係擘開少少偷望。

隻比卡超偷完佢嘅朱古力之後就背住佢,直接坐左落佢大脾去享用啲朱古力。所以樂樂都光明正大咁擘大對眼,開始仔細咁觀察佢嘅背後。

的確同《神探比卡超》裡面嘅比卡超一模一樣,唔同嘅地方就係,呢隻比卡超冇咗條尾同電影裡面頂啡色偵探帽。

樂樂眼中嘅驚恐漸漸消失,取而代之嘅係好奇嘅觀察。佢望住比卡超拆開朱古力,將朱古力波一粒一粒咁塞入自己嘅嘴巴。食得開心嘅時候,一對長耳仔會跟住佢嘅頭微微左右搖擺。一有野食,就完全一啲戒心都冇。

「比卡~」望到比卡超食完所有朱古力之後,發出失落嘅一聲「比卡」,耳仔都微微咁有啲向後落,明顯未滿足。





樂樂用手蓋住嘴巴,避免自己會忍唔住笑出聲。佢覺得眼前嘅比卡超同動畫,電影嘅一樣可愛,一早已經想摸一摸佢嘅頭,但樂樂都係忍住左。

原本樂樂想扮自己冇發現佢,等佢食完野會自己離開佢嘅大脾。但比卡超食完朱古力之後,都冇諗住離開佢而家坐嘅位置,而係轉過頭睇風景。

巴士突然急速煞車,樂樂下意識抱緊比卡超,保護佢,以防佢就咁跌咗出去。

「比卡......」

比卡超發現樂樂已經醒左,慢動作咁將頭轉過去,樂樂都忍住笑意同佢對視。比卡超個腦空白左幾秒,之後即刻轉身跳返進入膠袋。





「沙沙沙」當樂樂打開膠袋睇嘅時候,比卡超已經入返精靈球裡面啦。

樂樂拎起精靈球仔細咁觀察,雖然令人唔敢相信啊,但剛才的確唔係佢自己係度發夢,原來呢個世界真係有寵物小精靈。

樂樂將精靈球袋好,帶返屋企。雖然佢自己都唔知自己點解要咁做,但佢覺得如果俾其他人發現左嘅話,呢隻比卡超恐怕會有危險。

樂樂返到屋企,又要先重複一系列麻煩嘅消毒程序。完成左簡單嘅消毒之後,佢急急腳咁拎個精靈球出黎放係書枱研究。

「比卡超?我知你係裡面,出黎好冇?」樂樂等左一陣,精靈球完全無反應。





佢突然靈機一閃,轉身走向廚房。佢打開雪櫃睇一睇裡面剩返嘅食材,將琴晚隔夜嘅白飯同未煮嘅雞胸肉拎出黎。

白飯加少少水,放入微波爐返熱一下。而雞胸肉就簡單白灼,放涼少少再切絲,之後同白飯撈埋一齊。樂樂聞一聞雞肉飯嘅氣味,有啲淡,恐怕未必引到比卡超出黎。

「比卡超~有好味嘅雞肉飯食啊,快啲出黎啦~」樂樂將雞肉飯同水用碗載住,放到精靈球旁邊試一試,睇下可唔可以成功氹到比卡超出黎。

佢等左一陣,但精靈球依然冇反應。佢有啲失望,唯有決定先沖個涼,外面咁多菌,要仔細消毒一下。

「啪」樂樂離開,關左房門嘅嗰一刻,枱面上嘅精靈球打開,發出一道光。

我聞住雞肉飯嘅香味,露出滿意嘅笑容,然後又瞬間轉成嚴肅嘅表情,拎起一條雞肉絲同一粒飯試一試。

「比卡!」好嘅,冇毒!

我滿意咁大口大口咁開餐,已經完全沉醉係美食嘅世界。從來未試過咁滿足咁食飽一餐,我食到最尾,大碗成個拎起哄埋自己塊臉,將最後嘅幾粒飯粒都用條脷舔得乾乾淨淨。





「比卡~」我放低大碗,滿意咁摸住脹大左嘅肚腩仔。兩隻大眼開始仔細咁觀察自己身處嘅房間。

房間嘅牆係淺綠色嘅,唔細睇都好難會發現。而門口嘅右面有個大衫櫃,衫櫃隔離已經係書枱,最埋邊就有張單人床,上面嘅毛公仔已經佔左床嘅三分之一位置。

我嘅視線停住左係其中一隻公仔身上,因為佢同我生得一模一樣。我由出世到而家,第一次見到同伴,即刻興奮咁跳過去同佢打招呼。

「比卡?」但無論我打幾多次招呼,對方都係無認我。

我大膽咁上前摸佢,外表同我完全一模一樣,但摸上手手上嘅觸感好可怕,而且完全無溫度。我嘅雙耳失落咁向後落下,忍唔住抱住佢無聲咁落淚。

當樂樂沖完涼返黎,已經見到一隻軟淋淋嘅比卡超被另一隻緊緊抱住,已經變曬形。而另一隻比卡超已經訓著左,眼附近嘅毛仲留住幾粒淚珠。

樂樂終於可以光明正大咁觀察同觸摸眼前嘅比卡超,佢小心翼翼咁摸一摸比卡超嘅耳仔,耳仔嘅毛髮毛茸茸咁,摸上手令人感覺好舒服。





熟睡嘅我感覺到有人騷擾我訓覺,沉重嘅眼皮唔捨得擘開,只係兩隻長耳仔微微咁撥動,將煩擾住我嘅手撥走。

樂樂以為我要訓醒,所以收返佢手多嘅手。之後先發現我只係轉個姿勢訓覺,將剛才被騷擾嘅位置隱藏起黎,背部朝上。

樂樂原本以為呢隻奇怪嘅比卡超係冇尾巴嫁,但係當佢仔細觀察返其實我仲留有短短嘅尾部,但尖端位只有生幾條嘅毛,睇黎係受過傷。

因為職業原因,樂樂習慣去觀察。佢對比卡超影左張相,跟住send去佢平日活躍啲Telegram group。

快樂happy伯:比卡超圖片,我今日唔小心捕捉左隻比卡超,點算?

小寶貝:巧可愛啊

薯仔油:樂樂你今日唔係約左部長交收咩?去左夾公仔?

快樂happy伯:係交收左......





沙嗲牛:樂樂你仲唔出門口?今日放假?

快樂happy伯:我都想放假啊,今晚仲要去西九龍啊

沙嗲牛:樂樂高危

薯仔油:今晚真係要小心啲,記得戴口罩啊咁多位,我今晚都準備去,今晚見

快樂happy伯:好啦,大家都小心啲

「唉~」樂樂放底手機,望住比卡超嘆咗一口氣。連自己都冇發相信,唔怪得人地都唔信嘅,今日嘅事真係神奇到好似發夢咁,可能所有野都係假,訓一覺就會唔見左隻比卡超。

身為一個記者,遇到啲新奇有趣嘅野正常應該好興奮,但社會平日嘅事件同抗爭已經令佢大把題材寫,今日都好攰,跑足好多場。





而且樂樂都唔知比卡超嘅來歷,睇黎要先照顧佢一段時間。不過佢並唔抗拒,自從佢嘅狗仔死左之後,佢其實一直都想再養寵物。

樂樂起身開始收拾佢工作嘅用具,一陣仲有大把野做。

「比卡......」我醒咗之後,打左個大大嘅打喊露,因為仲未完全清醒,呆呆咁望住正在忙碌嘅女仔。

「你好......」樂樂聽到我已經醒咗,笑住咁轉個身同我打招呼,我先回過神,迅速咁逃返去精靈球裡面。

「唉~」樂樂無奈咁又嘆咗一口氣,對比卡超怕人類嘅反應有啲失望。因為佢好鍾意動物同可愛嘅野,仲期待比卡超可以同佢親近吓。不過佢相信,只要好好咁照顧比卡超,比卡超終有一日會接受佢。

「等我返黎。」樂樂對住精靈球講完,又要出發去戰場,基本上每一次嘅活動,對樂樂黎講都係冒住生命危險,隨時會返唔到黎。

我聽到外面已經無動靜就再由精靈球走出黎,其實我並唔太鍾意留係精靈球,因為係裡面太悶啦,唔係發呆就係訓覺。

剛才我已經訓到飽曬,所以係時候出嚟冒險。我靜靜雞咁走出樂樂嘅房,係佢嘅屋企仔細咁行左一圈。我對外面嘅所有事物都充滿好奇,最後都係返咗樂樂嘅房玩起毛公仔。

我突然聽到外面傳黎開門嘅聲,我抱住公仔,將耳仔豎起,留心注意住外面嘅聲響。

「唉~」樂樂嘅父母剛好一齊返到屋企,見到屋企又係空冇一人,覺得好失落。

「今晚又係邊度有活動?一早叫咗悅悅佢轉行,而家我真係晚晚都訓唔著,係度等佢返屋企啊。」許媽媽一邊開始準備晚飯,一邊重複住每日嘅抱怨。

「咁呢個係悅悅佢嘅夢想黎,我地唔可以阻止佢嫁。」許爸爸其實都唔想個女做啲咁危險嘅工作,但樂樂而家已經大個女,有自己嘅夢想同想法。

「我每晚發夢都夢見悅悅俾班黑警打,佢地班人冇人性嫁啦已經,我真係好驚。我地已經冇左諾言,我唔可以連悅悅都冇埋......」雖然過咗咁耐,但每當兩老諗起離開左佢地嘅大仔,依然會沉默,淚水一早已經流乾啦。每次一諗起佢,成個家嘅氣氛都會變得沉重。

兩老食完晚飯之後,照常用手機打開連登直播新聞,畫面係今日嘅集會現場,而背景聲音就係佢地個女係度做解說。

每當樂樂影到有防暴出現嘅時候,兩老都會好似身臨其景咁,緊張咁握住手機。如果佢地見警察打示威者,都會大大聲咁鬧班防暴係黑警。

「收到行家消息就話順利邨有突發行動,有火魔出動。咁我而家就熄一熄直播趕去睇下先,多謝大家收睇連登新聞啊。」

原本兩老以為高鐵西九龍站抗議行動冇咩事發生,樂樂今日應該可以早返黎。結果兩老都係失望咁等樂樂開下一次直播,睇黎今晚又要訓唔著......

我剛才聞到出面嘅飯香,已經行到房門口,忍唔住想出去。不過而家出去恐怕會被發現,唯有先忍一忍,留意住外面嘅情況。
已有 0 人追稿