「呢份喺你嘅蛋包飯。」樂樂將小份量嘅蛋包飯移到另一個碗仔,放到我面前。

「我唔客氣啦~」

「比卡比~」我模仿住樂樂咁,之後就開始大口大口咁開餐。

「嘻嘻。」樂樂望到我食得咁開心,平日平平無奇嘅野食,呢一刻都變得更加美味。

我哋食飽之後,我就跟著樂樂尾返到房,只見佢係櫃嘅深處搵到一件迷你嘅狗仔衫。喺可愛嘅恐龍造型,衫嘅後面掛住一條長長嘅尾巴。





「好可愛。」樂樂幫我將件衫著上身,我行路嘅時候沉重嘅尾巴就跟住我,喺地面拖住走。

「比卡?」我抱住尾巴,兩隻耳仔下垂,用濕潤可憐嘅眼神望住佢。希望可以除返件衫,件衫好阻住我郁動,唔舒服。

「呢個喺波波以前嘅衫,果然好啱身,但條尾果然係太重。」樂樂摸住件衫嘅尾巴,思考住可以轉用咩物料,會令比卡超著得舒服啲。

樂樂轉身喺書枱度放好材料,開始做起手作,我都好奇咁爬上書枱,觀察佢喺度做咩。

日落嘅陽光照到我同樂樂身上,有種寧靜又溫馨嘅感覺。我有啲無聊咁望住書枱上面嘅一張相,喺樂樂抱住一隻松鼠狗,同另一個男仔嘅合照。男仔同樂樂生得好似樣,相中擺出一模一樣嘅笑容。





「呢個喺波波。」樂樂見我望住張相,就指住相裡面嘅狗仔同我介紹。

「呢個喺我哥哥,佢喺一個英雄嚟。」然後指住相裡面嘅男仔。我轉頭望向樂樂,明明表情喺度微笑,但就俾人一種哀傷嘅感覺。我用條脷舔一舔樂樂嘅手指,令佢回過神。

我擔心咁望住佢,佢都注意到我呢刻嘅感覺,所以笑住咁用手輕力拍一拍我嘅頭安慰我。

寧靜嘅時間永遠都係喺眨吓眼就過,樂樂嘅父母放工返黎之後見到我,原本都表現出好抗拒。但佢哋會喺樂樂睇唔到嘅情況下,走過嚟同我握手,同我玩。

樂樂其實都發現咗,原本仲擔心父母會趕走比卡超,但好彩佢哋嘅接受能力比佢想像中強。





「媽媽,你哋幫我睇住比卡超啊。唔洗再等我門,今晚早啲休息啦。」樂樂又要準備好佢嘅工具去黃大仙做野,所以將我先交俾父母照顧。

「比卡~」我跑過去抱住樂樂嘅腳,想佢俾我跟埋佢一齊去。

「唔可以啊比卡超,乖乖地等我返嚟。」樂樂用手輕輕力推開我,唔俾我跟去。

我皺住眉,扁住嘴咁轉身行返入房,嬲佢唔帶埋我。見樂樂冇嚟氹返我,就偷偷地將精靈球放到佢嘅背囊裡面,再走入去精靈球裡面。

而樂樂完全唔知情咁拎起背囊就出發,去今日嘅戰場。

「喂?爸爸?」樂樂剛出門已經接到許爸爸打嚟嘅電話。

「悅悅,隻比卡超唔見咗嘅?」喺電話嘅許爸爸好緊張。

「應該係匿埋訓咗借,一陣會出返嚟,放心。你哋今晚早啲訓啊。再見。」樂樂冇去在意,以為比卡超只係返咗精靈球訓。





樂樂早咗到黃大仙現場,但都需要去現場四圍行去睇情況。而家都仲未到7點,雖然距離新一年仲有5個鐘有多。但係而家已經有唔少嘅善信喺黃大仙廟外面排隊,而且現場都已經開始有啲POPO喺度守住。

樂樂唔知係咪心理作用,大背囊嘅裝備比平時好似重咗好多咁,所以要先行去班POPO附近嘅石壆坐底,保存體力到今晚。嗰邊已經有一個行家喺度啦,由六月開始一直都差唔多日日見住啲行家,所以大部分都互相認得。

「嗨,又見面啦。」樂樂主動走埋去同佢打招呼。

「嗨,樂樂。」嗰行家都向樂樂打招呼,基本上佢哋只有直播中嘅時候先行埋一齊,而直播往往都係對鏡頭對面嘅觀眾講返當時發生嘅事,所以佢哋其實都未正式介紹過自己。

「你點知嘅?」樂樂笑住咁問,將背囊放喺旁邊。

「我當然知啦,你係連登直播新聞嘅樂樂啊。我得閒會去睇返其他新聞直播。我都未正式介紹過,我係new新聞嘅唐澤。」唐澤一邊整理佢嘅裝備,一邊同樂樂傾計,時間一點一滴咁流逝。

「有冇帶嘢食啊?差唔多時間食少少嘢墊底,食完之後就準備開直播啦。」唐澤係佢嘅背囊拎咗兩個冬甩出嚟準備食。





「有啊,我都準備咗三文治。」樂樂伸手入背囊搵,意外地摸到啲軟淋淋,毛毛嘅物體,仲要帶住微微溫暖嘅體溫,嚇到樂樂即刻縮返隻手。

樂樂打開背囊一望,再次同一對圓碌碌嘅大眼四目交投,佢默默咁合返埋背囊嘅袋口。呢個情景似曾相識,兩次都令佢瞬間嚇到背後發涼。

「做咩事?」唐澤見樂樂突然被嚇到彈起咗一吓,所以疑惑咁望住佢。

「呃...冇事啊...」樂樂露出尷尬嘅笑容嚟回應佢。

「哦...冇事就好啦。」唐澤拆開其中一個朱古力冬甩,大大啖咁咬落去。

「返入去啊!」樂樂見唐澤冇再留意佢,就再打開袋口,拎住袋裡面個精靈球,用誇張但冇聲嘅口型,想我返進入去精靈球。

「樂樂......」聽到唐澤突然叫佢,樂樂下意識即刻轉過頭回望佢。只見唐澤依然咬住食物,但皺起眉咁望住佢。

樂樂抱緊個背囊,緊張咁望住唐澤,默默咁等待佢下一句嘢講咩。我感覺到個背囊收緊,壓到我有啲唔舒服,所以就返入精靈球。





「唉?」樂樂突然感覺背囊嘅重量變返正常,裡面物品嘅體積都瞬間縮細。當佢再打開袋口睇,我已經返咁入精靈球。

但樂樂同時發現,佢帶出嚟嘅三文治已經唔見咗,得返個裝三文治嘅紙袋。佢好嬲扁一扁嘴,左手將紙袋用力咁握成紙團。

「樂樂,你係咪唔記得帶野食?我呢度仲有個冬甩,俾你。」唐澤突然將佢未食嘅士多啤梨冬甩遞到樂樂眼前。

「唔洗啦…你邊夠飽。」樂樂唔好意思收,推返個冬甩俾佢。

「我ok喎,我肚餓嘅話今晚會再去食糖水。少少都要食啲,唔係我怕你一陣跑唔郁。」唐澤冇放開底手,依然保持將冬甩遞俾佢嘅姿勢。

「咁好啦,多謝你。」樂樂有啲感動咁接過冬甩。

冬甩因為俾唐澤放過落背囊,所以被壓到有少少扁,而且買咗一段時間,已經變咗常溫,唔係剛出爐嘅熱辣辣同鬆軟。





粉紅色嘅士多啤梨醬緊貼係冬甩嘅表面,上面佈滿咗彩色嘅朱古力碎條。睇起嚟好可愛,好少女心。樂樂咬咗一啖,周邊嘅士多啤梨醬有大量嘅碎已經跌落膠袋度。

冬甩雖然被壓到有啲實,而且甜咗啲,但其實依然好香好好味。

唐澤一個大男人居然會鍾意食咁少女嘅野,同佢嘅外表完全唔襯,呢點令樂樂有啲意外。

「多謝你啊,個冬甩好好味啊。」樂樂食完之後,再一次所佢講多謝。

「哈哈,唔洗咁客氣喎,你鍾意就好啦。開始多人,準備開直播啦,你自己一個小心啲啦。再見。」唐澤拎起佢嘅裝備,準備開始做嘢。

「再見啦。」

樂樂同佢分開行之後,佢已經冇時間,唔得閒去理背囊裡面隻比卡超啦。佢收拾好心情,打開直播。

「大家好啊,歡迎收睇連登直播新聞,我係樂樂。我而家就喺黃大仙寺嘅門口,其實由七點開始到而家十一點,已經有善信喺度排隊嫁啦。

而隔離就見到有好多黑衫嘅後生仔啦,咁中年人都有嘅,暫時係見唔到有人著住一啲示威嘅裝備。佢地嘅中間呢,就有班警員係度駐守住,好似夾心咁夾咗係善信同班後生仔嘅中間......」

「喺螢幕度係開始倒數緊嘅,而我哋今年呢,係同一班警員一齊倒數到新一年嘅。而現場大部分市民都開始叫光復香港之類嘅口號,可以見到隔離有大量嘅警力駐守住。」雖然暫時未有人被捕,但樂樂依然唔敢放鬆,佢同其他行家各自係啊同嘅位影住。

「黑警死全家!」

「放人啊!」

「我地而家係見到呢,警員係突然截查大量市民,唔知點解啦。佢哋而家係用強光電筒去照住市民同記者嘅,而有大量嘅市民係喺度指罵警員嘅......」樂樂一見到有事發生,就即刻衝過去影住。

「記者行後啲啊!」樂樂前邊嘅popo不停粗糙咁推佢向後同用唔友好嘅語氣兇佢。

我聽到有人兇樂樂,想出黎保護佢,所以精靈球係背囊裡面不安咁郁動。樂樂感覺到之後都好怕比卡超又突然出嚟,佢感覺成身瞬間已經出曬冷汗。佢偷偷地將右手伸到背囊後面拍一拍,將我安撫落嚟。

「好好好,你唔洗再推。」樂樂費時班popo又發癲,所以都盡量合作咁退後幾步。用鏡頭zoom近影返被截查嘅市民大頭,方便手足幫手去做嘢。

「我哋可以睇到呢,對面馬路都係有大量嘅市民被截查嘅,但係我地影唔到去嗰邊啦,唔知有冇行家係嗰邊幫手影嘅。」樂樂想影埋對面馬路有冇人被捕,可惜係完全影唔到嘅。

「哦~new新聞有喺嗰邊影住。」我留意埋觀眾啲留言,見到有行家幫手影都放心少少。

「咁可以睇到呢,前面灰色衫嘅男仔已經被捕啦,暫時唔知咩罪名。而警員呢,係keep住用強光燈照住傳媒。」樂樂被刺眼嘅強光燈照到有啲熱,但佢keep住影住,直至嗰個男仔上咗警車。

「暫時睇到係得一個男仔被捕,而原因係因為藏有士巴拿。冇咩特別嘅話今日嘅直播就到呢度啦,多謝大家收睇連登直播新聞。」樂樂再喺現場行咗幾個圈,都係影吓啲popo截查市民,好彩今晚呢度都冇咩特別事發生。

樂樂熄咗直播之後,檢查返佢手機未讀嘅留言。佢同其他比較熟嘅行家開咁個gp,叫《記者跑online》。

龜狗賽跑:黃大仙好似冇咩特別事喎,大家完咗一齊食糖水。

中指姐姐:join

冇立場大叔:+1

快樂happy伯:我剛熄直播炸,趕嚟join你哋。
已有 0 人追稿