樂樂去到約定嘅糖水舖,佢嘅三個記者朋友已經坐喺度等佢。

「樂樂,等你好耐啦,我地叫咗嫁啦。」喪貓日報嘅龜龜見到樂樂黎,即刻俾餐牌佢睇。

「嗯......食熱嘅豆腐花啊。」餐牌上嘅食物全部嘅相都好吸引,令樂樂覺得有選擇困難,就隨便叫一個。

「好彩今日冇咩特別事,我哋可以早啲放工。」冇立場新聞嘅叔叔伸咗個懶腰。佢雖然只有三十幾歲,但網名鍾意其他人叫佢叔叔。

「樂樂啊,我今日好似見你同new新聞嗰個記者傾計喎。」同樣係冇立場新聞嘅姐姐露出一個八卦嘅表情。





「係啊,你識唐澤?new新聞都係黃嫁。」樂樂嘅熱豆腐花好快就到咗,佢有禮貌咁接過。

「我當然知道係黃啦,我係想問你哋有冇聽過傳聞。」冇立場姐姐聽到樂樂只係講得出啲係人都知嘅資料,所以無奈咁對佢反一反白眼。

「咩咩?」龜龜語氣聽落好興奮咁,準備好聽是非。

「new新聞唐澤?我都聽講過佢,佢好似好勁咁。之前721班鄉黑同黑警搭曬膊頭嗰啲片啊,好似都係佢影返嚟。」叔叔都將佢知道嘅都講出嚟。

「呢啲只係前面嘅事,後面仲有後續嫁。」冇立場姐姐嘅表情扮曬神秘咁。





樂樂前面嘅豆腐花不停冒住蒸氣,佢小心翼翼咁吹涼少少。佢品嚐香滑嘅豆腐花,溫熱嘅食物食到落肚,令佢嘅身體瞬間暖笠笠。而耳仔專注咁聽住冇立場姐姐所講嘅嘢,對佢哋講嘅內容開始起咗好奇心。

「721佢影完嗰啲片之後啊,聽講冇耐佢就俾狗咬咗入去狗屋啦,但居然可以冇事冇幹,好快就放返出嚟。」

「啊車~係咁炸?」只係聽到啲咁普通嘅事,令龜龜有啲失望。

「所以啊,之後未有啲傳聞估佢已經俾班黑警收買咗,轉咗去幫黑警啊。那~我以上講嘅嘢係未fc嫁,大家自己睇路啦~」冇立場姐姐講完之後,就一口氣食曬自己碗裡面嘅糖水。

等佢哋全部人食曬之後,叔叔順便車曬佢哋返屋企。樂樂望住車外嘅景色,腦海裡面唔知點解,一直諗住剛才冇立場姐姐講嘅傳聞。





架車路過狗屋時候,佢無意中見到一個修長,而且似曾相識嘅身影。

「唐澤......」樂樂自言自語,輕聲咁講出佢所見到嘅人嘅名。

樂樂返到屋企,將背囊是但咁掉到旁邊,涼都未沖就達落床。我原本喺精靈球度悶到訓著咗,突然受到劇烈嘅搖晃將我搖醒。我好嬲咁喺精靈球走出嚟,打開背囊拉鍊,走到樂樂背脊上面。

只見佢拎起手機,打開《記者跑online》嘅group,打咗一行字。

唐澤可能真係鬼嚟,頭先見佢喺狗屋度行出嚟。

樂樂喺group度打完呢句嘢之後,並冇即刻發出去。「唉......」佢嘆咗一口氣,默默咁將佢頭先打句嘢刪除。佢而家又冇證據,講咗都冇用。

「比卡超啊~我應該點算好啊?」樂樂突然一個轉身,將企喺佢背脊嘅我抱入懷裡。毛茸茸又溫暖嘅身體,令佢覺得抱起嚟好舒服。其實佢跟本唔期望比卡超答佢,純粹想抱抱我。

「比卡!」我喺佢懷裡面掙扎,想起返身。





「你啊!你今日偷偷地跟過嚟,又偷食咗我啲三文治,我都未同你計啊!」我見樂樂好似準備鬧我,我即刻將耳仔垂底,底下頭,雙眼可憐咁向上望住樂樂。

「嘻嘻,今次就算啦,不過冇下次啊,跟住我出去好危險嫁。」樂樂諗返起佢曾經被催淚彈打中背囊,又中過胡椒噴霧,都仲覺得心驚膽跳。

「比卡!」我為咗氹返樂樂,就爽快咁應承佢。我用毛茸茸嘅頭輕輕擦樂樂嘅手,向佢撒嬌,樂樂都順從咁摸摸我嘅頭。

「要我原諒你都可以,乖乖地,我幫你沖涼先。」樂樂突然記起,自從我嚟咗之後,都冇幫我沖過涼。佢抱住我行到沖涼房,將我放喺浴缸,用花灑將我嘅毛整濕。

我由喺研究所度開始,已經好怕水同怕沖涼。我將對爪緊緊咁爪住浴缸邊,抬起濕潤嘅雙眼,抖震住身體咁望住樂樂,希望快啲完結。

濕潤嘅毛髮而家變得好貼服,完全冇之前嘅蓬鬆,令我睇起嚟足足瘦咗一圈有多。雙眼顯得更加大,成隻外星人咁,又可憐又搞笑。

「好啦,你沖完之後到我啦。」樂樂幫我吹乾毛之後,我就急急腳跑出浴室。樂樂望住比卡超嘅背影,就諗起佢以前隻狗仔波波,所以無奈咁笑咗出聲。





當樂樂沖涼嘅時候,熱水沖刷住佢嘅臉,都可以令佢瞬間冷靜落嚟。佢暗自決定,一定要搵到唐澤變咗鬼嘅証據。

「樂樂,我好快到,諗好食咩未啊?」龜龜咁啱約咗樂樂食下午茶,食完就準備做野啦。

「未諗啊,你幫手睇下附近有咩黃店好食,我想食日本嘢。」樂樂一邊拎起手機搵附近嘅黃店,一邊用耳機傾電話。突然見到一個熟悉嘅身影,令樂樂停低腳步。

「龜龜,等一等先,我一陣再打俾你,一陣見。」樂樂尾隨佢去到m記,坐喺遠離佢嘅位置,偷偷觀察佢。

只見唐澤同一個男人坐埋一齊,樂樂認得佢係白衫狗嚟,好想知唐澤同個人有咩好傾。拎起手機,偷偷地影咗佢哋相,但唐澤剛好望過嚟,同樂樂四目交投。

因為偷望俾人發現咗,樂樂紅住臉咁低頭,扮睇手機,連耳仔都紅到有發熱嘅感覺。當佢再抬頭嘅時候,唐澤已經移開視線。樂樂即刻鬆一口氣,緊張過後,身體無力。

「喂,龜龜我而家過嚟啦。」龜龜喺正呢個時候打電話嚟,樂樂唔知自己有冇俾人發現,但都起身急急腳咁走。

「啲相呢?」便衣警用唔太好嘅語氣問唐澤。





「哈!」唐澤見到佢威脅嘅神情,忍唔住笑出聲。佢將記憶卡塞到對面嘅男人手上,跟住就起身離開,留底嗰個男人一個默默咁坐喺原位沉思。「你想要嘅嘢喺曬度,歡迎下次再搵我,再見。」

「做咩啊樂樂,一直心不在焉咁嘅,一陣開波啦,要專心啲啊。」龜龜見樂樂由食飯開始就心不在焉,所以佢都好膽心。

「呃.....我冇事啊,放心啦,我哋快啲開直播啦。」樂樂拍一拍自己塊面,等自己清醒啲。

「大家好,歡迎收睇連登直播,我係樂樂。而家我哋位於嘅地方係旺角砵蘭街,網民發起旺角騷亂四週年紀念行動。

而家可以見到有好多小販已經開檔賣熟食,亦有唔少市民嚟買嘅。而其實已經有大量嘅防暴警員係四圍巡邏戒備,並且係截查市民。」樂樂打開直播,開始認真咁拍攝。

「前面有太量警車嚟,將示威者趕曬嚟砵蘭街,示威者係不停向後跑。」樂樂影住大量示威者喺面前跑過。

「樂樂!小心啊!」樂樂轉過頭,四圍嘅人都已經四散,佢眼前有架閃住強光嘅警車向佢嘅方向高速咁衝過去。樂樂已經嚟唔切 閃避,佢嚇到緊緊合埋雙眼。





「碰!碰!」嘅幾聲,但樂樂完全冇感覺到痛。當佢再擘大眼嘅時候,警車已經停喺佢面前,距離大約只有半米。而後邊嘅警車因為剎唔切車,連環幾架撞埋一齊。

現場氣氛僵化咗幾秒,之後示威者就響起熱烈嘅歡呼聲。樂樂因為剛受完驚嚇,腳軟無力咁坐喺地下,忍唔住不停咁喘氣。

「你冇事啊嗎?」龜龜回過神之後,即刻緊張咁走過去扶起樂樂。

「我冇事......」樂樂應該仲未由驚嚇中點過神,頭有啲暈暈地嘅感覺,只能夠任由龜龜將佢扶起,到旁邊休息。

而幾個FA都幫樂樂做簡單嘅檢查,結果咩傷口都冇,但依然幫佢叫咗白車,將佢送去醫院再做詳細檢查。

樂樂根本唔知頭先發生咗咩事,雖然覺得自己其實仲可以直播,但身邊嘅人都堅持送佢入院,所以佢唯有順從。

「頭先你真係好好彩,做前線記者真係辛苦。暫時睇你都未有咩傷,而家都夜啦,今晚留院觀察先。聽朝再幫你仔細檢查啊,你早啲休息啦。」救護員幫樂樂大約檢查完之後,叫佢搞手續上病房。

當護士離開咗,樂樂偷偷地戴起耳機,用手機開返自己今日嘅直播睇。當睇到架警車向住鏡頭衝嚟嘅畫面,佢都跟住緊張咁閉起呼吸。

當警車就嚟撞到樂樂嘅時候,好似有個無形嘅力量阻擋住警車撞上嚟。只見警車嘅前轆不停空轉,但無法前進,而後邊嘅警車都已經「碰碰」聲咁連環撞上去。

呢個靈異嘅片段已經喺網上瘋傳,自稱有陰陽眼嘅網民話喺其他直播度見到有嘢。當警車就嚟撞到樂樂嘅時候,有一個黑影喺佢嘅背囊裡面伸咗一隻巨型嘅手掌出嚟,將警車擋住。

留言下底有好多網民留言笑佢中二病,但樂樂睇完呢個留言之後,即刻覺得後尾枕涼浸浸。佢乖乖地熄咗手機瞓覺,唔敢再諗太多嘢,今晚就當好好休息吓啦。

樂樂瞓到凌晨左右,突然扎醒,擘開矇矇矓矓嘅雙眼。見到有一個細小嘅身影企咗喺佢嘅心口,佢再合埋上眼。覺得有啲唔對路,意識瞬間清醒,再次擘大眼睇清楚。
已有 0 人追稿