半個鐘頭前,唐澤叮囑完我哋有危險之後,就決絕轉身離開。其實唐澤對未知嘅情況都會恐懼,唔知仲有冇命出返嚟,但既然決定咗,佢就唔會再回頭。

「比卡!」

我有預感唐澤要去做危險嘅事,衝過去抱住佢隻腳,想阻止佢。雖然我開頭感覺到唐澤嘅計算,的確係好討厭佢。

唐澤份人又有心計,又係工作狂,同佢相處其實好辛苦。除咗俾嘢食我同謎擬Q之外,就完全唔理我哋。仲成日話我哋麻煩,連樂樂嘅一半溫柔都冇。

但係......又完全感覺唔到佢會傷害我哋,所以而家已經勉強接受咗佢,我唔想任何嘅朋友有危險。





「謎擬Q!幫我拉開比卡超!」唐澤難得下定決心,佢怕自己一回頭,就唔敢行嗰一步棋。對比起比卡超鍾意撒嬌嘅性格,唐澤覺得冷淡又古怪嘅謎擬Q反而更加令人放心。

今次謎擬Q呆呆咁企喺原地,難得冇同比卡超唱反調。唐澤唯有狠心推開比卡超,衝出門口。

「比卡!」我想追上去,但唐澤已經鎖咗門。佢怕我唔聽佢講跟上嚟,所以連其他窗都鎖埋,將佢哋困喺屋企。

我只能夠咁坐喺地上,雙耳低落咁下垂,乖乖地等待唐澤返嚟。謎擬Q都少有咁乖乖坐喺我隔離,冇趁機攻擊我。

「比卡?」





「謎擬Q?」

我同謎擬Q突然有默契咁轉過頭對視,同樣見到對方眼底裡嘅恐懼。

'嗰個人類要嚟啦,嗰個可怕嘅男人。'

呢種感覺由我哋出世已經感受過好無數次,對我哋嚟講好似已經好遙遠,但又難以忘記。每當嗰個男人要嚟,我哋小動物嘅直覺已經響起警號。

「比卡......」我想逃走,但每當諗起嗰個人類,恐懼都令我無法控制自己,雙腳軟到好似冇力一樣。





我開始聽到門口有啲嘈雜聲,外邊嘅人類想強硬咁破壞唐澤屋企嘅門鎖入嚟。但屋企所有門窗已經被唐澤鎖住,我哋只能夠等待,被佢哋捉返研究所。

「謎擬Q!」謎擬Q突然企起身,示意我跟住佢。而家已經無路可走,我唯有聽一次佢嘅意見。

跟住謎擬Q去到廁所,發現呢度有唯一一個窗口打開咗,係唐澤偷偷地留俾我哋。佢知道我哋呢邊都會有危險,又怕比卡超會跟出嚟,所以只係同咗謎擬Q講,方便佢哋逃走。

我同謎擬Q爬出窗口,同時,我哋聽到外邊嘅大門被人成功破壞,一大班人走入屋。有警察,有研究員,同樣都有嗰個可怕嘅男人。

我同謎擬Q匿喺外邊,吹住冷風。身體忍唔住不停抖震,唔知係因為凍定因為驚。謎擬Q推起身上嘅紙袋,將紙袋變大,俾我都一齊匿入去。

雖然平時我同謎擬Q成日狗咬狗骨咁,謎擬Q成日都出絕招,用身上嘅布料包住我。我每次見到佢真身都會嚇傻咗,冇十分鐘都回唔到神。

但今次佢嘅真身居然帶俾我絲絲嘅安全感,我哋難得咁,互相依靠同安慰對方。偷聽住屋內嘅情況,等待屋裡邊嘅壞人離開。

喺唐澤屋企仔細搵咗幾個鐘,依然都冇收穫。辛先生路過玻璃櫃,好奇咁望咗裡面嘅精靈球一眼,就移開視線。





「走吧!」辛先生見完全冇發現,都唔想再喺度浪費時間。

「辛先生,探測器已經快完成了,我們要再來搜一次嗎?」

「要!但只要幾個警察,帶上那個男生就可以了。牠似乎不在這個家,所以做個樣子就可以了。」辛先生同佢啲下屬呢幾日睇香港示威嘅重播片段同喺CCTV搵謎擬Q嘅身影,已經睇到好攰。但終於都有收穫,佢哋搵到另外一個人。一個更加有可疑,懷疑同謎擬Q接觸過嘅女仔,所以佢今次先會咁簡單就放過唐澤。

辛先生離開嘅時候,都有見到嗰個女仔喺現場。感覺比佢想像中仲要平凡嘅一個人,所以佢只係望咗幾眼就上車返去。

辛先生喺車上重新打開嗰段可疑嘅影片,正正就係當日謎擬Q同樂樂相遇,伸出大掌保護樂樂,幫佢擋住警車嘅靈異片段。既然連唐澤都因為呢段靈異片發現謎擬Q嘅存在,研究所咁多精英,要發現其實唔難。

辛先生今次冇諗住咁快上門捉謎擬Q,而係先起曬樂樂嘅底,再思考樂樂嘅利用價值。居然可以令原本討厭人類嘅謎擬Q乖乖跟住佢,呢個看似平凡嘅女仔恐怕有佢嘅特別之處。

「幫我派人監視這個叫許忻悅的記者。」返到警局之後,辛先生將資料上樂樂嘅相遞俾佢嘅助手。呢張係樂樂嘅証件相,所以睇起嚟精神奕奕。表情帶住長年嘅微笑,睇起嚟只係一個好溫和乖巧嘅女仔。





「好!」辛先生俾嘅任務,助手都會俐落咁完成,但唔會多問。因為辛先生好少會做多餘嘅嘢,佢叫自己查嘅人,一定有佢嘅原因。

而而家嘅樂樂萬萬都估唔到,將會遇到危險嘅並唔係唐澤,而係自己。

雖然著保護衣嘅人走曬,企現場仲有警察守住,緊張嘅氣氛並冇減弱。樂樂同龜龜佢地跟本完全上唔到去,好彩仲有唐澤嘅鄰居喺樓上開始幫手報料。

「樂樂!做咩?」龜龜轉過頭,突然發現身後嘅樂樂已經成臉淚水。因為聽到龜龜叫自己,樂樂由自己嘅思緒中驚醒。表情迷惘咁摸一摸臉頰嘅淚水,先發現自己無聲無息咁流淚。

樂樂雖然好遲鈍,但未到蠢嘅地步。佢而家先開始覺得成件事好古怪,包括小精靈嘅存在。佢突然回想起唐澤所有嘅說話,唐澤一早就估到,所有事。

今次唐澤被捕恐怕因為兩隻小精靈......

樂樂開始覺得無比嘅自責,覺得係唐澤主動代替咗自己.....原本應該係自己被人拉,自己遇到危險嫁。

'對唔住......我咁遲鈍。對唔住......我害咗你。對唔住......原本應該係我.....應該係我......'





如果唐澤有咩事嘅話,自己恐怕講千千萬萬句對唔住都冇用。樂樂唔敢再諗,自責嘅眼淚已經悄悄咁由佢嘅眼眶不斷順住圓圓嘅臉頰滑落。

龜龜望一望前邊一大班仲未走嘅記者,再望一望身後正喺度默默流淚嘅樂樂。佢無奈咁嘆咗一口氣,工作同朋友之間,佢果然都係選擇朋友。

「暫時現場都冇咩特別事,咁而家熄一熄直播先。」龜龜對睇直播嘅觀眾講完,就熄機,收拾好自己嘅器材。佢安慰咁拍一拍樂樂嘅膊頭,然後輕聲講:「樂樂,你係咪好攰啊?我送你返去啊。」

樂樂望住眼前嘅龜龜,有一殺那,好似見返佢已經離開咗嘅哥哥,許諾言嘅影子。雖然龜龜平時性格係好似大細路咁,但佢其實同許諾言一樣,都係一個溫柔嘅人。

「嗯......」樂樂低住頭,隱藏起自己嘅表情,唔想俾龜龜睇到。樂樂默默咁跟喺龜龜身後,佢哋兩個之間安靜嘅氣氛,令龜龜一時有啲唔適應,於是不斷諗話題去同樂樂講。

「你唔洗太擔心唐澤喎,佢係聰明仔嚟,唔會有事。」龜龜安慰咁對樂樂講,但其實佢自己都好擔心唐澤。

「唐澤佢......係個好人嚟?」面對住熟悉又令人安心嘅龜龜,樂樂不自覺將內心一直以嚟嘅問題講出嚟。





「哈哈哈,你覺得佢個樣好似壞人咩?你同中指都咁講,等唐澤出到嚟一定要笑吓佢先得。」龜龜聽到之後忍唔住爆笑。樂樂聽到龜龜嘅笑聲之後,先發覺自己又問咗個蠢問題,佢尷尬到臉都紅曬。

「唐澤佢啊~由讀書開始就好聰明,而且好可靠。我覺得佢嘅最大缺點係有啲自我......」龜龜回憶住同唐澤嘅相處,有啲感嘆。唐澤係龜龜大學嘅同學,話好熟又唔算。

「我覺得唐澤會係為目標不擇手段嘅人,成日會忽視咗其他人對佢嘅睇法,或者可以算係唔放喺眼內。」龜龜一臉認真咁講,令我有啲怕比卡超同謎擬Q喺唐澤手上會唔會出事。

「但係呢......我覺得佢並唔係壞人嚟。唔好睇佢咁,要搵佢幫手嘅話,佢都係好有義氣嫁。我相信佢啊。」其實上次聽中旨姐姐講話唐澤有可疑,龜龜有幾秒都對佢產生咗懷疑,但最後都選擇去相信。

「要分辦一個人好壞,唔止要聽其他人嘅評價,更加重要係要睇你同佢嘅相處同了解。所以我講咩都係冇用,要你自己去判斷。」龜龜見樂樂聽完自己嘅說話,開始沉思,進入佢自己腦海中嘅小世界。龜龜笑一笑,都冇出聲打擾樂樂嘅思緒。

樂樂突然回過神,打破沉默:「龜龜......你個肚而家冇咩事嗎?」

樂樂仲記得龜龜之前中彈嘅事,佢其實一直都好擔心。但之後發生咗太多事,就冇時間去留意龜龜嘅事。佢受傷到而家,不知不覺已經過咗半個月啦。

「冇事啦!只係留咗個印喺度,好彩我有個大肚腩幫我頂住。」龜龜誇張咁突起個肚,用力拍幾吓。

「哈哈哈......」樂樂見佢誇張而搞笑嘅動作,忍唔住笑出聲,而心情都輕鬆咗唔少。

經過同龜龜嘅對話,令樂樂嘅內心嘅迷惘不安都消失咗,而家好似搵到方向一樣,變得堅定而踏實。佢決定要喺唐澤安全出返嚟之後,好好傾吓,有關小精靈同佢未知嘅所有事。

樂樂唔想再以不安同唔知道為藉口去逃避,唔知道就要去主動了解同面對。為咗保護身邊嘅人,樂樂第一次想主動去成長同改變。
已有 0 人追稿