黃思發現有一個大樹好特別,四圍圍咗有好多雀仔等嘅小動物。

「比......比......」

黃思拖住沉重嘅身體,順住聲音嘅來源搵。終於係大樹下方嘅小樹窿,發現咗一隻奇怪嘅生物。

「小天使?」小精靈嘅外表,令黃思有啲驚豔。

佢係一隻綠色嘅小妖精,有兩條羽毛一樣嘅頭髮喺頭頂,一對迷你嘅翅膀。眼睛周圍有個黑色嘅環,可愛嘅外表,令黃思忘記剛才對佢嘅恐懼。





「拉比......」小精靈警惕咁抬頭,見黃思想伸手掂自己,即刻對佢發出攻擊。

「啊!」黃思只感覺到一股無形嘅氣流,向佢攻擊,佢嘅身體被撞飛。

“好痛......”黃思無力咁瞓喺地下。

原本已經身受重傷嘅佢,繼剛才川朴喺高空跌正佢身上,再一次受到重擊,佢覺得自己距離死亡又近咗一大步啦。

「拉比?」





隔咗一陣,小精靈見黃思依然瞓喺地下郁都唔郁,佢小心翼翼咁接近。

小精靈近距離觀察黃思,伸出樹滕一樣嘅綠色觸手,輕輕咁觸碰黃思嘅身體,但黃思依然完全冇反應。

「比......」小精靈將自己迷你嘅手掌放喺黃思嘅頭頂,身體發出淡綠色嘅耀眼光芒。

“好溫暖......好舒服......”黃思喺蒙糊中,望向小精靈,身上嘅傷都已經冇剛才咁痛。

「終於被我搵到你啦!」黑色嘅身影突然喺樹叢間跳出嚟,打斷咗小精靈對黃思嘅治療。





川朴喺長袍裡面拎出皮鞭打向小精靈,小精靈即刻閃身避開,然後伸出樹滕觸手反擊。雙方雖然身上都有傷在身,但身手依然敏捷。

雖然小精靈擁有超能力,但論對戰經驗,川朴明顯更勝一籌。冇耐小精靈已經被川朴打倒,虛弱咁瞓喺地下,再冇戰鬥嘅力量啦。

眼見川朴一步一步咁行近小精靈,黃思努力咁支撐起自己嘅身體,衝去川朴面前,阻擋住佢。

「你知唔知你喺度做咩啊?」川朴威脅咁問黃思。

「小天使佢剛才救咗我!我唔會俾你傷害佢!」黃思以保護者嘅姿態,保護小精靈。

「小天使?你份人都幾搞笑喎,你知唔知佢係咩嚟?」川朴忍唔住笑出聲。

「我唔知!我只係知佢剛才救咗我!」黃思堅持唔俾川朴接近小精靈。

「佢係森林之神,雪拉比。」川朴認真咁講。





「森林之神?」黃思聽到時拉比嘅名之後,表情好疑惑。

「知道就快啲讓開,唔係唔好怪我唔客氣啊!」川朴想嚇退黃思。佢用皮鞭打向地面,地面即刻出現一道長裂痕。

「絕對唔會將佢交俾你......」黃思轉身抱起地下嘅雪拉比,準備逃走。結果先走咗幾步,就被川朴用皮鞭整跌。

“我果然好渣,保護唔到樂樂,而家又保護唔到小天使......”仆倒喺地下嘅黃思覺得好自責,眼淚瞬間好似開咗水喉咁,不停向外流。

雪拉比關心咁用小手掌幫黃思擦眼淚,但只係令黃思嘅眼淚流得更快,黃思委屈咁大喊:「哇!」

「哎呀......居然咁易就喊,女仔真係麻煩。如果俾老師佢知道,一定以為我恰女仔,到時殺咗我都似啊。」川朴頭痛咁望住不停滴眼淚嘅黃思。

「我都冇諗住傷害雪拉比,只係支共班人想捉佢,我先要先過佢哋一步搵到佢。如果雪拉比落返支共班人手裡面,到時就大件事啦。」川朴唯有耐心咁解釋。見雪拉比肯乖乖地俾黃思抱住,有啲驚訝。





「我唔知你講咩......」黃思努力停止唔喊,但說話依然唔太順暢,有哭腔。

「吓?你咩年代嘅人嚟嫁?」川朴開玩笑咁問黃思。

「呃......90後?」黃思見川朴嘅年紀應該唔係大自己好多,但點解咁大代溝。

「90後......做得我老母啦,個笑話凍到想打冷震啊。」川朴無奈咁講。

不過佢突然靈光一閃,記起接任務之前,老師對佢嘅提醒。喺森林如果聽到奇怪嘅聲,絕對唔可以亂跑。

剛才自己......好似都聽到。

之前睇過叔叔本發霉嘅小精靈圖鑑,雪拉比係有穿越時空嘅能力,所以支共先出咁多人力同金錢去研究佢。

「今日係幾年幾月幾日啊?」川朴內心發寒,希望自己嘅猜測係錯。





「2020年2月?3月?」黃思被黑警捉住嘅時間,簡直係度日如年。而且個人暈陀陀,根本唔清楚外邊嘅世界過咗幾耐。

黃思諗起一齊被人捉嘅樂樂,即刻緊張咁捉住川朴:「我嘅朋友仲喺班黑警手裡面,求你救吓佢啊!如果係你嘅話,可能有機會......」

黃思知道救返樂樂嘅機會好微,但佢都一定要去試。睇見川朴剛才對付有超能力嘅雪拉比,依然可以處於優勢,令黃思見到一絲希望。

「我可以幫你啊,但你到要講到我哋黃軍嘅暗號,我先知係唔係自己人。」川朴對黃思講。

「暗號......光復香港......啊?」黃思跟本唔知佢係咩組織,唯有皺住眉猜測。

「恭喜你,合格!行啦,知唔知你朋友嘅位置啊?」川朴讚賞咁對黃思舉起手指公。

「我都唔清楚......我喺裡面一直都被人蒙住眼,有可能係新屋嶺......我見有啲地形同之前新聞,被捕手足描述嘅有啲似。」黃思苦惱咁回想。





「新屋嶺?我記得啊。喺我十歲左右,已經被地下黃軍炸咗囉喎,當時新聞報咗好耐,估唔到可以見証返歷史。」川朴若有所思。

「吓......」黃思聽到之後有啲尷尬,唔知點應機。佢覺得眼前呢個男人果然係痴痴地線,但對方係救返樂樂嘅唯一希望,只有暫時忍耐一吓啦。

「仲有......嗰個地方都幾多大口怪物嫁,叫聲同外形好似蝙蝠咁。」黃思有啲擔心,所以提醒一下佢。

「哦,應該係波音蝠。雖然係煩膠咗啲,但好易應付。」川朴自信咁講。

佢哋向住新屋嶺出發,其間川朴都喺黃思身上套咗唔少料,了解到呢個年代嘅情況。一路上,黃思都心不在焉,成日偷望川朴可怕嘅面具,果然好搶眼,好古怪。

「面具好奇怪咩?係老師幫我揀,話好可愛喎。」川朴尷尬咁講。

「呢個係......蛇獴?不如你除咗佢先,我怕引人注目啊。」黃思有啲擔心。

蛇獴原本係幾可愛嘅,但戴喺高大嘅男人身上就好詭異。而且面具上嘅蛇獴笑臉原本望落好得人鍾意。偏偏面具染上咗好多血漬,反而令人覺得恐怖。

「我仲係任務期間,唔可以除面具嫁。」川朴認真咁答,佢一直都遵守住呢個規定,任務期間唔會俾其他人知自己嘅樣同真名。

「咁我哋點過去新屋嶺啊?最衰我咩都冇喺身......」黃思有啲沮喪。而家身上咩都冇,又冇手機睇地圖,又冇錢搭車。

「放心啦,就算冇交通工具同冇地圖都去到。」川朴自信咁講。

「出嚟啦!啟暴龍!」川朴拎出一粒精靈球,向空曠嘅位置一拋。強光一閃,就出現咗一隻外表好似恐龍一樣嘅小精靈。

黃思呆滯咁望住啟暴龍,佢發現呢個已經唔再係佢所認知嘅世界啦。

啟暴龍一身橘黃色嘅皮膚,頭頂有兩條長長嘅觸鬚同一個小小嘅角。由心口開始有橫紋,一直延伸到長尾巴嘅尖端,背後有一對唔乎合佢身形比例嘅翼。雙眼大而且有神,外表睇起嚟好溫純。

「哄~」啟暴龍一出嚟,就熱情咁跑到川朴身邊,用力抱住佢。

「嗯......」川朴身上仲有傷,被佢咁抱一抱,停止流血嘅傷口都要再裂開啦。

「放心,佢係我拍檔嚟。啟暴龍抱你飛嘅時候,你幫手指路喎。」川朴俐落咁騎上啟暴龍嘅背脊。

「吓?」黃思仲未嚟得切反應,啟暴龍已經走到佢身後,抱緊佢條腰,然後瞬間飛上高空。

黃思嚇到合實雙眼,大叫:「啊!!!死啦死啦!!!」

「黃思!擘大眼啊!你嘅朋友而家喺邊個方向?」聽到川朴嘅說話,黃思強忍住心裡面嘅恐懼,微微擘大眼。

佢發現自己已經離地好高,可以睇到好遠嘅風景,佢只覺得身體瞬間出曬冷汗。

「應該係嗰邊......」黃思伸出抖震嘅手指,指向附近嘅一座山。隱約記得網上睇過,新屋嶺嘅位置。

「好!出發!」川朴對啟暴龍講完,啟暴龍即刻快速向嗰個方向飛去。

「嗚......」黃思咬住唇,今次成功忍住唔尖叫出聲。風打到佢塊臉好痛,佢覺得自己又冇咗半條命啦。

「返轉頭,去山腳放低我哋......」飛到嗰座山嘅上空,川朴突然輕輕拍一拍啟暴龍,叫佢返轉頭降落。

落返地面,黃思已經覺得腳軟冇力,暈陀陀咁:「川朴,我唔得啦......」

「唔好出聲......」川朴伸手扶穩黃思,細聲對黃思講。

「啟暴龍,幫我照顧住佢先。」佢見附近冇人,細聲叮囑啟暴龍。然後就掉低佢哋,自己一個跑入樹林。

「吱吱吱吱......」

川朴聽到前方密集嘅聲音,皺一皺眉頭。

以波音蝠嘅聽力咁靈敏,正常已經發現佢。點解唔過嚟攻擊佢?剛才喺高空已經睇到,前方到底有啲咩目標,令到佢哋集中曬一齊攻擊?
已有 0 人追稿