「比卡!」我支撐起自己嘅身體,用盡全力逃走。

好痛......

我感覺自己每一吓動作都扯到傷口,令傷口加大惡化。但我心裡面對辛先生嘅恐懼遠大於身體上嘅痛感,令我唔敢停落嚟。

「皮卡丘跑了,怎麼辦?」其中一個助手問辛先生。

「不急,牠跑不遠......」辛先生嘅嘴角勾起計算嘅笑容。





原本佢嘅目標只有謎擬Q,剛才聽到波音蝠群有動靜,佢哋就即刻趕過嚟。能夠見到比卡超嘅出現同埋佢所激發嘅能力,係意外嘅驚喜。

比卡超同謎擬Q居然都由武漢嚟咗香港,而比卡超仲要主動接近呢度,恐怕兩隻小精靈都同嗰個叫許忻悅嘅記者有關。

而家仲要依靠許忻悅嚟引謎擬Q現身,只要捉返謎擬Q同比卡超,辛先生就會即刻殺許忻悅同黃思。因為小精靈嘅秘密,絕對唔可以洩漏出去。

許諾言見到呢個情況,都嚇咗一跳。當我逃走嘅時候,佢都未嚟得切反應跟住我。

許諾言見自己已經同比卡超走散咗,唯有喺旁邊睇事態嘅發展啦。嗰班人又完全睇唔到自己,自己可以光明正大咁跟住佢哋行。





許諾言跟住辛先生佢哋走入一幢破舊嘅建築物,外邊睇好似鬼屋一樣。走到入更加幽暗恐怖,只有微弱嘅燈光,一閃一閃咁。

呢幢建築物裡面,間中都會見到幾隻波音蝠喺度飛嚟飛去,發出「吱吱吱」嘅怪聲。許諾言唔敢發出聲音,雖然波音蝠睇唔到佢,但都可以聽到佢把聲。佢只能夠一邊行,一邊默默將行過嘅路記住。

辛先生望四周圍簡陋嘅設備,眼神都閃過一絲嫌棄。喺香港,呢個位置已經係最偏僻、最近大陸、都最方便去養波音蝠同做研究。呢度始終都唔係武漢研究所,佢只能夠忍耐。

走入一間空曠嘅地下室,辛先生對旁邊嘅助手講:「帶她們過來。」

好快,幾個黑警夾住樂樂同黃思過嚟,佢哋被蒙起雙眼,到咗房間先解開。嘴被膠紙封住,雙手被索帶索緊。許諾言見返樂樂之後,內心好激動。





辛先生因為唔識講粵語,所以盤問嘅工作就全程交俾香港嘅警員,黑警粗魯咁扯開貼喺樂樂嘴嘅膠紙。

「許忻悅,你已經將你所知嘅事講曬出嚟?」黑警之前都問過樂樂有關小精靈嘅事,樂樂都扮到好配合。佢只透露部分謎擬Q嘅事,適當嘅時候就扮傻。

「係......所以......快啲放咗我哋......」樂樂已經好攰好攰,好想瞓。

「你講大話!」黑警隨手拎起警棍打落樂樂嘅後腦,「砰」一聲。

樂樂頭部受重擊之後,成個人瞓喺地下。再被黑警扯住頭頂嘅頭髮,迫佢抬起頭。樂樂咬住牙,忍住痛,堅持唔叫出聲。

紅色嘅液體流出嚟,浸濕咗樂樂嘅頭髮。一滴一滴咁順住頸滑落,染紅咗淺灰色嘅地板。

「唔唔唔......」旁邊嘅黃思眼見樂樂被打,想開聲阻止,但嘴被人用膠紙封住,講唔到嘢。

「阿悅!」許諾言緊張咁叫樂樂嘅名。





「吱吱吱吱......」

波音蝠聽到有陌生嘅聲音,而發出聲音嘅位置,根本探測唔到有生物存在。在場嘅幾隻波音蝠,將注意力集中喺許諾言嘅位置,發出具威脅嘅怪叫。

「吱吱吱吱......」

其中一隻波音蝠喺陰暗嘅角落,突然向許諾言嘅方向飛嚟。雖然許諾言知道自己身為靈體係唔會受傷,但佢依然下意識閃開,向後傾。而喺佢後邊嘅,正正係受重傷嘅樂樂。

「嗯......好痛......」許諾言感受住熟悉嘅痛感,腦海有一瞬間閃過自己臨死前嘅畫面。

「終於覺得痛啦咩?咁你肯講真話未啊?」許諾言被黑警扯一扯頭髮先回過神,發現自己已經上咗樂樂身。

「你......想知咩?」佢忍住痛,冷靜咁將自己代入樂樂嘅角色。





「仲想扮傻?我係講小精靈嘅事啊!」黑警再用警棍狠狠咁打樂樂嘅身體。

其實許諾言都唔太清楚小精靈嘅事,但佢唔想樂樂嘅身體不斷受傷,所以努力思考應該點去答。

「算了,再問下去也沒有用。相信皮卡丘和謎擬Q也會來找她,先留她一條命。」辛先生突然開聲阻止黑警繼續打,許諾言都暫時鬆咗一口氣。

辛先生思考咗一陣,接住講:「而另外一個叫黃思的女孩......留她也沒用了,殺了吧。」

「等等啊!」許諾言聽到辛先生嘅命令之後,掙扎住想起身,阻止黃思被佢哋殺死。黃思聽到之後,都掙扎想反抗。

「真係麻煩......」黑警見佢哋想反抗,就拎出兩支載有不明液體嘅針筒,分別將藥物打向樂樂同黃思嘅身體。

許諾言即刻感覺到樂樂嘅身體四肢冇力,意識都開始蒙糊。當佢回過神,佢嘅靈魂已經飄咗出樂樂嘅身體。

許諾言見到樂樂同黃思同時間被人抬去唔同嘅地方,佢猶豫要跟邊面。最後決定狠心放棄樂樂,因為只要辛先生班人一日未捉到謎擬Q同比卡超,樂樂都仲安全。





對比之下,黃思隨時都會被佢哋殺死。許諾言唯有跟實黃思,搵機會救佢。

昏迷嘅黃思被班黑警帶上車,車去遠一啲嘅山處理。黃思嘅身體有幾個位置已經骨折,黑警幫佢拆返開手上索帶、封口膠紙、眼罩......等等嘅可疑物品,然後直接將佢掉落山。

佢哋將黃思身上嘅裝備同四圍嘅環境都報置到好似一場意外......黃思自己一個行山,然後失足跌落山崖喪命。

許諾言想上嗰幾個黑警身,控制佢哋嘅行動,但最後都失敗。佢發現自己只能夠上虛弱嘅人身,就好似長期睡眠不足嘅唐澤同身受重傷嘅樂樂。

許諾言只能夠眼白白睇住黃思被佢哋掉落去,佢都即刻落去山崖下面,睇黃思嘅情況。

被人掉落山崖嘅黃思依然昏迷,雖然仲有微弱嘅心跳同呼吸,但身體已經身受重傷。後腦撞到石頭,出咗好多血。而且喺高處碌落嚟,已經傷及內臟,都有吐血嘅情況,睇怕堅持唔到好耐。

因為黃思傷到內臟,許諾言唔可能再上佢身去移動佢嘅身體。而佢身為靈體,都好難搵普通人幫手。





許諾言望住黃思浴血般嘅身體,沉思咗幾秒,決定要趕返去,搵唐澤救命。

“我......就快死啦?”黃恩意識好蒙糊。

「嗡嗡嗡......」

“咩聲嚟?好奇怪......”忽然聽到一陣奇怪嘅聲音,黃思強迫自己微微擘開雙眼。

眼裡嘅世界彷彿染上一層藍色,令黃思好迷惘。

「咚!咚!」

類似鐘嘅聲音響起,黃思相距唔遠嘅上方一陣強光閃過,過後出現一個身形高大嘅男人,飄浮喺空中。戴住可怕嘅面具,著黑衫同披黑色長袍。一手拎長遮,另一隻手仲抱住嘢。

“死神嗎?我......唔想死......”黃恩絕望咁合埋雙眼,眼角有眼淚慢慢流落。

鐘聲響完之黎,黑衫男人瞬間向下跌。

「噗!」原本已經重傷嘅黃思被佢擲到正,又一次受到重擊。口吐出唔少血後,再次失去意識。

「嗯......」黑衫男人都受咗傷,忍住痛支撐起身體。佢發現自己壓住好似死人一樣黃思,都嚇咗一跳。

「喂!你唔係死咗吓話。」佢用力拍打黃思塊臉,但黃思完全冇反應。伸手去黃思嘅鼻下方,發現佢嘅呼吸已經好微弱。

「唉,我身上剩返一粒吊命丸,早知拎多少少防身啦。」佢煩惱咁自言自語,跟手喺長袍裡面拎出最後一粒藥丸,塞入黃思個口。

食咗藥丸嘅黃思,雖然表面嘅傷冇減輕好多,但呼吸已經慢慢恢復正常。

黃思再次醒返,發現自已被剛才見到嘅'死神'孭住喺背後,而'死神'一直快速咁向前奔跑。

「呃......死神先生?我係咪已經死咗啊?」黃思虛弱咁問。知道自己要死,心裡面充滿對世界嘅不捨。

「死神?哈哈,我都想我係啊,到時一定拉曬所有綠色爛泥怪去死先。」黑衫男人半開玩笑咁講。

「綠色爛泥怪?」黃思完全唔明佢講咩。

「不過睇你傷得咁重,應該好快就會死。但睇你又唔似地下人員喎......算啦,我送你落山搵黃營先,我之後仲有好重要嘅嘢做。」佢體能好好,孭住黃思跑咗好耐,但說話只係輕微氣喘。

黃思發現自己同面前呢個男人有好大代溝,完全聽唔明佢嘅說話。

「我叫黃思,你叫咩名啊?」黃思問佢。

「我叫川朴。」川朴聽到黃思個名之後,皺一皺眉頭。

川朴冇再同黃思傾計,直到落咗山,先主動開口問:「你熟唔熟附近啲路?知唔知邊度係黃營?」

「黃營係咩?」黃思奇怪咁問。

川朴放低黃思之後,由上至下仔細咁觀察佢。然後無奈咁對佢講:「我唔知你瞓咗幾耐,但你睇我嘅造型都應該知我身份啦,我唔得閒同你玩。」

川朴掉低黃思一個人,再次跑上山。

「等等啊,川朴!」黃思忍住身體嘅痛苦追上去,但川朴速度太快,一瞬間已經搵唔到佢嘅身影啦。

「可惡啊......呢度係邊度啊?」黃思發現自己盪失路。

「比......比......」

突然喺附近傳嚟似有似冇嘅聲音,令黃思心裡面忍唔住覺得恐懼。
已有 0 人追稿