喺另一邊,川朴越接近辛先生喺香港嘅臨時研究所,就越多波音蝠出現,阻礙佢前進。

「可惡......」川朴煩躁咁閃避佢哋嘅攻擊。

其實波音蝠好好對付,只要一直開住強光電筒行,佢哋已經會自動避開。但救人需要低調行動,川朴如果開強光電筒,就會即刻被人發現。

「邊個?」

一直看守住研究所嘅黑警發現外邊嘅波音蝠聲音突然好嘈好暴躁,佢以為係自己啲同事唔記得拎電筒就出咗去。佢雖然都怕咗呢啲怪物,但只要打開電筒,波音蝠基本上唔會攻擊佢哋。





佢小心翼翼咁推開保安室嘅門,忍受刺耳嘅聲音行出去。

「呃......」黑警仲未反應過嚟,已經被人打暈。

川朴除低身上嘅長袍同埋蛇獴面具,換上黑警嘅衣著。換完之後,佢表情好嫌棄咁自言自語:「好嘔心,著爛泥怪制服一定係我呢世嘅最大恥辱。」

四圍都係濃郁嘅化學物品氣味,夾雜住一絲嘅血腥味。川朴合埋眼,認真咁聞血腥味傳嚟嘅方向。居然連化學物品都蓋唔住啲味,到底呢個地方殺害過幾多異見人士。

川朴雖然經歷過唔少同伴嘅生離死別,但每一次面對生死,心情都相當沉重。





佢根據血嘅氣味,嚟到平時黑警嚴刑逼供嘅大房。地上有未乾嘅血漬,受傷嘅人應該仲俾幫黑警拖住行,喺地面形成一條長長嘅血路。

川朴順住血路,搵到樂樂所在嘅房。樂樂四肢都被人用索帶索住,隱隱咁坐喺木櫈。眼同口都被黑布蒙住,後腦嘅血未完全止住。頭冇力咁垂低,安靜到好似完全冇生命咁。

「老師?」川朴見到既熟悉又陌生嘅身影,不禁有啲心酸。

川朴嘅老師叫許忻悅,係一個好溫柔,好受人敬重嘅人。因為做記者嘅時候,踢爆小精靈嘅秘密,未來嘅三十年都會被中共嘅人通緝,逃亡到外國生活。

但佢依然好重視香港嘅事,喺外國成立咗唔同嘅組織,都救助無數被政治逼害嘅香港人。收養好多父母因運動被捕同傷亡嘅孤兒,川朴就係其中一個。





見四圍看守嘅黑警出奇地少,川朴大膽咁打暈曬佢哋。用兩支鐵線熟手咁打開困住樂樂嘅門,行到樂樂身邊想叫醒佢:「老師!老師!」

「哥?我係咪死咗啊?」樂樂聽到之後,頭微微抬起。以為自己已經死咗,所以先聽到自己哥哥把聲。

川朴聽到之後呆咗幾秒,記起老師以前提過,自己嘅樣同聲越大越似佢已經離開咗嘅哥哥。所以老師一向對自己好似親生仔咁,特別照顧同重視。

「你仲未死啊!我而家即刻救你出去!」川朴幫樂樂解開索帶,孭起,準備帶佢離開呢個地獄。

川朴身上嘅通訊器突然發出黃色嘅耀眼光芒......

「川朴!」通訊器傳出黃思焦急嘅求救聲。

「比卡!」我痛到大叫一聲。原本昏迷嘅我,重重咁跌落地面。

有一隻波音蝠即刻咬住我後頸嘅皮肉,想帶我去其他位置。雖然佢咬住我嘅力度並唔大,但我對波音蝠始終有心理陰影,所以我不停咁掙扎。嗰隻波音蝠一鬆口,我再一次跌落地面。





身後都好嘈,到底發現咩事啊?

「走啊!」身後傳嚟一把焦急嘅女仔聲。

我仲未反應過嚟,已經被雪拉比抱住,再次飛起。佢見就快被敵人捉住,即刻轉過身,身體伸出兩條綠色嘅樹滕攻擊後方嘅人類。而旁邊嗰隻波音蝠都幫手,喺大口中發射深紫色嘅污泥炸彈攻擊敵人。

呢刻嘅我先真正清醒過嚟,睇清楚而家嘅情況。

旁邊嘅波音蝠係剛才救自己嗰隻,所以先搞到滿身傷。雖然外表唔同咗,但根據佢身上嘅感覺同氣味,可以百分百肯定佢就係我喺武漢研究所嘅朋友,蝙蝠仔。

辛先生佢哋因為睇到網上嘅即時消息,所以帶咗大量人手去啟暴龍剛才降落嘅地方調查。所以川朴救樂樂嘅時候,先咁少人看守,咁順利。

佢哋發現我哋之後,就即刻展開追捕。剛才黃思喺逃走嘅時候跌倒喺地下,所以先唔小心將我掉落地。





見到雪拉比同蝙蝠仔雖然都受咗重傷,但都擋喺黃思同我面前,搏曬命咁戰鬥,保護我哋。我忍住痛支撐起身體,加入戰團,保護黃思。

黃思知道我哋三隻小精靈都受咗重傷,單單依靠超能力,堅持唔到好耐。佢想起身逃跑,但隻腳扭到,連企喺身都有困難。

原本黃思唔想騷擾川朴救樂樂,所以一直堅持住唔咁快求救。但而家先求救已經太遲,被迫到絕路啦......

黃思雖然有啲絕望,但依然雙手緊緊咁合實,好似祈禱咁。捉實川朴俾嘅通訊器,大叫:「川朴!」

通訊器瞬間發出黃色嘅耀眼光芒,照亮咗眼前一片嘅山林。所有人驚愕咁停住動作,目光集中喺黃思身上。直到光芒消失,四圍並冇咩特別嘅變化,而川朴都冇出現。

「哈哈哈哈......很有趣。幸好你剛才沒有死,看來遇到什麼奇遇了。」辛先生貪婪咁望住眼前嘅雪拉比。

「辛先生,雖然我們已經阻止那張照片在網上瘋傳。但依然有傳媒收到消息,現在已經在封鎖線外。」旁邊嘅助手提醒辛先生。

「香港的傳媒真麻煩,跟蒼蠅一樣。加大封鎖線,盡量不讓他們發現波音蝠牠們。」辛先生皺起眉頭。





其實佢唔太介意波音蝠被公開,所以先放佢哋通山飛。因為中央已經決定咗,波音蝠遲早都會用作軍事同鎮壓示威,但而家公開比預計中早。

而且好似出現咗唔少嘅驚喜,辛先生打算捉雪拉比同啟暴龍去研究多一段時間,先公開小精靈嘅事。

「啊!放開我!」身後嘅傳嚟黃思痛苦嘅聲音。

幾隻死黑警趁住雪拉比、蝙蝠仔同我一時唔注意,走到我哋身後搞偷襲。捉住黃思,威脅我哋。

我哋俾人包圍住,而黃思又喺佢哋手上。我唔敢輕舉妄動,只能夠警惕咁同佢哋僵持。

而家呢個情況已經有啲絕望,恐怕又要俾佢哋捉返研究所。逃走嘅呢段時間雖然唔長,但同樂樂佢哋一齊生活嘅日子,係我一生中最快樂嘅時光。

辛先生行到黃思面前,強行擘開黃思嘅緊握嘅拳頭,搶走佢手上嘅通訊器。





「川朴!川朴啊!」黃思被黑警壓住,但仲未放棄,不斷掙扎同叫川朴嘅名。

我正準備投降之際,突然一個黑影快速喺我眼前閃過,撞向一個神色疲累嘅研究員身上。嗰個研究所再次抬起頭,雙眼發出同剛才唔一樣嘅神彩。

「砰!」

佢臉上浮現出詭異嘅笑容,然後瞬間衝上前。佢握緊拳頭,用力打向捉住黃思嘅黑警,再用身體撞開旁邊嘅幾個同伴。

無論係我哋,定係辛先生嗰邊嘅人,對呢個突發情況都相當之震驚。被打嘅黑警回過神之後,即刻還手。而剛才仲拳拳有力咁打人嘅研究員,身體好似瞬間無力,被打倒喺地。

而旁邊又有一個黑警,用拳頭打向自己人。你一拳我一腳,有一部分人好快就開始內訌,辛先生都嚇到即刻後退到安全嘅地方。對而家混亂嘅情況一頭霧水,都冇力去阻止。

現場嘅人都睇唔靈體,只有我同雪拉比睇到穿梭喺敵人身邊,不停上人身嘅許諾言。

「哈......哈......」不停上人身,對許諾言嘅精神造成好重嘅負擔。佢再嘗試咗幾次,但都已經失敗。

雖然敵人有一部分喺度內訌,但仲有部分敵人冇受影響,所以佢未可以完全放鬆。

「比卡超!」黃思突然激動咁叫我。

「比卡?」當我回過神,我兩隻耳仔已經被身後一個研究員趁亂捉住,佢將我掉入特殊嘅籠裡面。一入籠裡面,身體即刻變得好沉重。

「比卡......超!」我嘗試使用電擊,但身體嘅超能力被壓制,完全用唔到。我不知所措咁用水汪汪嘅大眼望向黃思同許諾言,向佢哋求救。

許諾言原本見我被人捉住,佢嘅神情都好緊張。當見到捉住我嘅研究員身後仲有一個細小嘅身影,佢就放心咁勾起嘴角,露出笑容。

「謎擬Q!」我聽到外面傳嚟謎擬Q嘅聲音。然後有一塊大布包住我同身邊幾個敵人,四圍瞬間陷入黑暗。

「謎擬Q......」隱約見要黑暗中嘅謎擬Q,真身好似怪物一樣,露出一排尖銳嘅獠牙,用可怕嘅叫聲威嚇敵人。

「啊!」見到謎擬Q真身嘅人類都會尖叫同暈低,而同樣身為小精靈嘅我,都被佢嚇傻咗,身體好僵硬。捉住我嘅研究員嚇到鬆開手,我就連埋個籠一齊跌落地,先令我回過神。

「比卡......」我痛苦咁叫。籠實在太堅硬,就算被重重跌落地,都絲毫無損,我依然被困裡面。
已有 0 人追稿