唐澤同其他記者都喺封鎖線外,唔清楚裡面嘅情況。但因為封鎖線內出現咗特殊情況,令原本喺外圍看守嘅黑警大部分都加入增援,人手都變少。

「辛先生,外面的警員快要擋不住那些黑記。要不我們先撤退再想想辦法......」研究員見到眼前混亂嘅情況,擔心牽連埋自己。

明明黃思佢哋嘅人數咁少,偏偏生命力好似曱甴咁強,想捉返去都捉唔住。

「放他們回去,你覺得神奇寶貝嘅研究還能保密嗎?」辛先生鄙視咁望向說話嘅人。

「抱歉,我考慮不周詳......」研究員都心虛咁低下頭。





「沒關係,公開只是早了一點,並不影響。既然最後也是要公開,不如趁在把全部波音蝠放出來,給黑記一個教訓吧!」辛先生想像到個畫面,就露出殘忍嘅笑容。

「而這個女孩早就應該死了,再補幾槍吧。」辛先生喺旁邊嘅黑警身上拎出手槍,對準瞓喺地面嘅黃思。

「等等!」同黃思相距有啲遠嘅許諾言發現咗之後,已經即刻衝過去黃思身邊,想救佢。

「砰!砰!砰!」

封鎖線內傳嚟幾聲槍聲,令外邊圍觀嘅人同記者都即刻安靜落嚟。唐澤擔心迷擬Q同許諾言嘅情況,所以一直都留意住封鎖線內嘅情況。聽到槍聲之後,內心更加急躁。





「吱吱吱吱......」

隔咗一陣,聽到裡面隱約傳嚟密集嘅怪物叫聲,唐澤直播中嘅鏡頭都由黑警嘅大頭轉向樹林嘅深處。

「好恐怖.....」

「你哋聽唔聽到啊?」

「咩聲嚟㗎......」





其他人都聽到可怕嘅叫聲,將注意力全部轉到同一個方向。

「吱吱吱吱......」

「啊!」

大量嘅波音蝠喺樹林嘅深處飛出嚟,所有人見到之後都轉身逃跑走避。但波音蝠嘅速度實在太快,好快就飛到人群頭頂,發出尖銳刺耳嘅叫聲。人群不停推撞,有人唔小心跌倒,而發生人踩人嘅情況,現場一片混亂。

唐澤一邊拎住手機開直播,一邊幫手扶倒嘅人。佢根本冇法趁亂走入去封鎖線裡面,唯有先順住人群走。

突然天空刮起一陣大風,將人群頭頂嘅波音蝠吹散。

「啊!」其他人見有更加大隻嘅怪物喺上空,嚇到走得更快。

唐澤隱約見到怪物嘅背脊仲有兩個人影,佢瞇起雙眼仔細睇。然後震驚咁發現其中一個身影好似一個熟人,佢推開人流,跑到怪物下方:「樂樂!樂樂!」





「叔叔?」川朴見到熟悉嘅臉,都有啲驚愕。佢拍一拍啟暴龍,叫佢喺唐澤旁邊降落。

唐澤都冇時間去思考點解自己會變咗叔叔,見到面具男抱住昏迷嘅樂樂,即刻緊張咁問:「佢點啊?」

「你送老師去醫院先,我仲要返去救黃思,遲啲再同你哋解釋!」川朴將樂樂交俾唐澤之後,就拍一拍啟暴龍,趕返去救黃思,留底一頭霧水嘅唐澤喺原地。

唐澤回過神之後,即刻抱樂樂上車,然後趕去醫院。樂樂嘅呼吸已經好微弱,唐澤內心不斷祈禱,為黃思、比卡超佢哋、樂樂、仲有似係好人嘅面具男......

辛先生佢哋最後都成功捉走我、謎擬Q、雪拉比同蝙蝠仔四個,留底垂死嘅黃思一個人喺原地,撤退離開。

「你係......真正嘅死神?」接近死亡邊緣嘅黃思睇到身為靈體嘅許諾言救自己。雖然並冇成功,但依然感激佢。

「你唔會死。」許諾言溫柔咁安慰佢。





黃思好清楚許諾言講嘅係大話,但佢並冇去拆穿佢。

「我啊......一直都以為.......自己唔怕死亡......」黃思回想起自己嘅一生......性格有正義感,但好衝動。

同其他香港人一齊......為咗光復香港,守護自己嘅家,可以唔怕催淚彈、唔怕黑警、甚至唔怕死亡......

一直都係咁以為......

「但......真係好驚......好驚......」黃思年紀仲細,大學都未畢業。仲有好多事想做,好多說話想同家人朋友講,但已經冇機會啦......

自己當時死亡嘅情況,其實許諾言已經唔太記得,而且都冇咩真實感。直到而家見證住黃思離死亡咁近,佢先意識到,原來死亡係咁容易。

「黃思!」

喺高空吓川朴終於搵到黃思嘅身影,即刻降落喺佢身邊。





「醒醒!唔好瞓啊!黃思!」川朴不停拍打黃思滿臉淚痕嘅臉頰,想佢恢復意識。而黃思嘅身邊因為失血過多,開始變得冰冷。

黃思擘大眼,見到川朴之後,後悔咁向佢道歉:「川朴對唔住......我冇好好保護......比卡超佢哋......」

「蠢材!你要先保護好自己!」川朴粗魯咁鬧黃思。佢輕輕抱起黃思,然後放上啟暴龍嘅背脊,趕去醫院。

許諾言默默咁望住佢哋離開,內心有啲怕,唔敢去面對死亡。

到醫院門口,川朴落地後抱起黃思,衝向急症室。

「我......可唔可以睇吓......你嘅樣?」黃思喺川朴嘅懷抱,迷惘咁摸佢嘅面具。

「嗄......嗄......當然唔可以啦!仲要......仲要留返喺煲底見㗎!」川朴喘住氣拒絕,唔想黃思咁快完成心願。希望佢可以為咗未了嘅心事,堅持耐啲。





「係啊......」黃思真係好攰好攰,雖然唔捨得,但都慢慢合上雙眼。

放上病床之後,推入急症室急救。

「黃思!擘大眼啊!你仲未知我真名同真樣,你未來仲要搵我㗎!」川朴終於除低臉上嘅面具,拍打住黃思嘅臉,但黃思再都俾唔到反應佢。

明明仲差少少......但黃思等唔到......

「先生,節哀啦......」醫生同護士登記死亡時間,然後對表情呆滯,仲未回過神嘅川朴講。

「可惡......」川朴後悔咁跪喺地下。

如果當初聽到黃思求救就即刻趕過去,佢根本唔洗死。如果及時除低面具同講佢知自己嘅真名,佢根本唔洗帶住遺憾走。

但發生咗嘅事,已經冇如果......

心情低落嘅川朴神情呆滯,不停重複聽住黃思喺頸鏈度留底嘅最後留言。

「川朴!救命啊川朴!」

頸鏈裡面傳嚟黃思絕望嘅求救聲,仲有混亂嘈雜嘅背景,越聽就越後悔,越聽越心痛。

「砰!」

頸鏈裡面嘅留言到此為止,川朴握實拳頭,力度大到好似就快出血。川朴對自己冇遵守承諾,冇及時趕去救黃思好自責。

「我應承你......我係絕對唔會放過佢哋......一個都唔會......」川朴低住頭,安靜噉企起身,走出醫院。

而醫院裡面接受咗唔少被波音蝠襲擊或者人踩人受傷嘅記者,四圍一片混亂。川朴眼尾都冇望過佢哋,一心一意向前行,行返去樹林嘅方向。

佢依然戴住染血啲蛇獴面具,身上披住黑色長袍。因為打扮古怪,吸引咗唔少路人嘅注意。但因為氣場太過強,太得人驚,所以路人都係自動自覺為佢讓路。

而送完樂樂去醫院,確保佢安全嘅唐澤都趕返去自己嘅崗位。佢拎住直播嘅電話匿喺角落,一邊閃避波音蝠嘅攻擊同埋逃跑嘅人,一邊用鏡頭對準混亂嘅畫面。

當見到川朴嘅身影慢慢行到混亂嘅中心,佢下意識叫住佢:「喂!」

川朴冇理到佢,長袍裡面拎出皮鞭。

「咻!」

皮鞭劃破空氣,發出好大嘅聲音。無論人群定係波音蝠群都好似瞬間靜止,眼定定噉望向川朴。

其中一隻波音蝠回過神,主動衝向川朴,作出攻擊,而其他波音蝠都眼住佢一齊上。

「啪!」「啪!」「啪!」

川朴用自己輕盈敏捷嘅身手輕鬆避開,然後用手上啲皮鞭打向波音蝠。

「吱吱吱!」

只係一瞬間,已經有幾十隻波音蝠被川朴打落去,發出痛苦嘅哀鳴。但川朴完全冇收手或者留情嘅意思,瘋狂噉揮舞住皮鞭,好似喺度發洩。

優雅敏捷而又血腥暴力嘅畫面,放喺川朴身上完全冇違和感,佢就好似一隻殺紅咗眼嘅黑豹。一邊揮舞住皮鞭,一邊向住辛先生所在嘅臨時研究所直衝。

唐澤拎住手機拍到呢度畫面,都覺得好意外。見到川朴一直快速向前衝,佢盡全力追上去,但依然追唔到佢嘅身影。

而家嘅川朴,腦海不停回響住黃思求救嗰陣,絕望噉叫佢個名嘅聲,打向敵人嘅動作都越嚟越順手同兇狠。

「快點阻止他啊!他只有一個人,你們怕什麼?對他開槍不懂嗎?」辛先生匿埋喺研究所,當知道川朴居然可以單人匹馬殺入嚟,佢心裡面都開始恐懼。

「他......佢動作太快......瞄不準......」下屬甩甩咳咳噉答。川朴俐落嘅動作根本唔係正常人類可以做到,令人忍唔住畏懼。

「一群垃圾!」辛先生對呢橦落後又咁易被人入侵嘅建築物好嫌棄。拎起困住我嘅籠放上車,而佢嘅下屬都拎住雪拉比、謎擬Q同蝙蝠仔跟上去。
已有 0 人追稿