三十三 我們調情曖昧卻永遠不要相愛

聽到我問佢最後一句說話,佢動作一頓隨後更加狠地進犯,我咬緊唇,想遏止小腹湧起嘅熱潮但又無力抗拒佢強力進佔,最後嘅反抗都變得分離崩析。

「太大…力啦…」我捉緊枱嘅邊緣,佢更加抱緊我條腰插得更深,

「俾人地嘅男朋友上都濕成咁,你睇下你幾淫…我唔餵你你又去搞其他仔」佢講最後一句嘅時候,每講一個字都深深地插入深處,快感迅速而兇猛地聚攏,下身不由自由咁抽搐夾緊佢,
「又咁快高潮…」佢係我耳邊咁講,係玻璃嘅倒映,我見到佢咬緊牙關狠狠懲罰我嘅表情,敞開嘅衣領間見到泛住汗嘅胸膛,兩者望落去原始得同野獸無異,當然我都知道我都只不過係排遣獸慾嘅工具而已。

「夾緊我…」佢大力捉住我pat pat,深而慢地抽插,


「唔可以…又射…入面」我喘住氣咁講,神智尚未係啱啱嘅餘韻之中脫離出嚟。

「唔到你揀…」幾個短促嘅衝刺後佢又射咗係入面,身體內巨物嘅抽搐令我瞬間清醒左一半,再係咁落去只會將我焚毀…

我推開佢走去原來佢嘅另外一邊快速整理好自己,再不發一言咁樣衝出去,行走嘅過程中體液嘅混合物不斷咁倒流出嚟,提醒我自己係幾不知所謂。

我成日都喺度諗,男人對女人感情嘅峰值係幾時,又可以保鮮幾耐,係佢身上我發現,佢應該唔會想我鍾意佢,因為愛上自己嘅女人係無棱角而無趣嘅,而所謂喜愛嘅巔峰大概就係佢未得到我嘅時候吧。

張愛玲話,不愛嘅愛情永遠不會變壞,某程度上都可以應用到我哋身上,如果我唔愛佢我就一直唔會索求,一但要求多咗就會變質會失去平衡。係我諗太多分唔清現實,既然做都做唔到曖昧就唔應該繼續糾纏落去。



當我開口苛求承諾兩個字,其實已經做好心理準備,我同佢已經返唔到轉頭。係時候要狠心離開佢,佢都只不過係少咗一個垂手可得嘅玩伴,唔會有幾唔捨得。
已有 0 人追稿