34.欲斷還亂

我心底裡同自己講,俾夠一個星期佢,如果佢選擇聽完我嘅問題之後唔俾答案我,又如果佢依然好似以前咁,明知係我唔想嘅情況之下強迫我就範而完全之後無俾任何安慰我,我就唔再同佢糾纏。

係我問出問題果一刻,我其實都知道佢大概既處理方式,就係好似以前咁樣粉飾太平,拖得一次就一次,但佢唔知道嘅係我極度缺乏安全感,我透過不斷嘅試探同質疑索取答案再吸取哪怕只係得少少嘅曖昧,咁我就可以欺瞞自己,果啲係佢對我嘅喜愛。喜歡一個愛而不得嘅人而自己太有自尊,咁就註定清醒時戒毒會好痛苦。

我行出去嘅時候喺走廊見到sara同martin兩個講有講有笑,Martin有啲擔心咁望住我唔係好自然嘅面色,sara拉過佢隻手,倉猝之間居然十指緊扣地快步行咗去𨋢口位,Martin即刻好怕羞咁被Sara帶偏左,就冇再望住我。

「今晚得唔得閒?」我丁一聲我低下頭一望手中嘅電話,居然係Anthony嘅message。
「可能要OT,有事嗎?」


「冇啊上次同個客去咗食一間唔錯嘅泰菜,你唔係話你鍾意嘅咩?帶你去試。」估唔到Anthony居然記得我有提過鍾意食泰菜。
「好啊,我搞埋手頭上啲嘢應該八點前可以起行。」因為Anthony成日唔喺公司嘅關係,我哋約咗喺間野附近等。

「星期六得唔得閒?」呢個時候收到Isaac嘅message
,但我完全唔想覆佢。
「又唔理我?」又係例牌等唔到我回覆再補多一句,問題係我真係連一絲覆佢嘅慾望都冇。
已有 0 人追稿