Horace上學生會的Facebook,看到了歌唱比賽將在一月接受報名,二月中初賽,三月初決賽,便將資料轉發到「HERO」的WhatsApp群組。
 
Roy:「唔該哂將軍!」
Edmund:「有獨唱同小組合唱,而小組合唱歡迎樂隊參與wor。」
Oscar:「將軍你一定要去獨唱啦,我地都組隊啦。」
Roy:「唔知今年搵邊個歌手做評判呢?上年有陳柏宇,今年應該都有掛。」
Horace:「希望係許廷鏗啦。」
Edmund:「Jam返首《青春頌》先啦我地!」
 
四人又開始Jam歌。


 
「記住要共最美的人分享每個夜晚
別忘掉原是靠堅持醫好每個傷患
既是有力挺起胸膛即管好好作反
無懼雨水沾濕兩眼」
 
Horace:「呢首係我當年中學sing con拎冠軍首參賽歌曲黎架。」
Oscar:「係呀,一曲成名呀你。今年參加唱返呢首啦。」
Horace:「唔咁快決定啦,仲有咁耐。」
Edmund:「咁又係,聖誕節先揀都未遲啦。」


 
對,聖誕節。
 
那年聖誕,Horace很早就出門了,這個重要日子他可不想遲到。
 
他在朗豪坊的門口等著,那天聖誕很冷,他穿了很厚,但身體仍在發抖。在他考慮用不用走進商場等的時候,有人從口拍他的膊頭。他轉個身,Jordan就在眼前,遞給他一杯熱的Starbucks咖啡。
 
「見到你咁凍,證明我買岩左啦。」Jordan笑著說。
「多謝啦,幾多錢呀?」Horace不好意思要他請客,可知道Starbucks對學生來說是奢侈的飲品呀。
「唔使啦,你都無話要飲,我買比自己飲,順手買多杯比你啫。」


「多謝,咁我地而家去邊呀?」
「睇戲,仲有15分鐘開場,上去啦。」
「睇咩戲?」
「上到去你咪知。」
 
原來是迪迪尼卡通片,Horace幾乎反了個白眼,整個戲院都是親子,都是爸爸媽媽帶著八歲以下的小朋友來看,他們兩個「大男人」顯得格格不入。
 
然而,Jordan的反應在告訴Horace,他覺得沒有問題,一邊吃著爆谷、喝著汽水,一邊與旁邊的小朋友一同大笑,在Horace眼裡,Jordan變了一個大男孩。慢慢,Horace由看電影,變成了看著Jordan看電影,看得比看電影的小朋友更投入。
 
「笑死我啦。」Jordan一邊步出電影院,一邊笑著。
「你同身邊既小朋友已經融為一體。」
「咩呀,唔好笑咩,比D童真啦張志鈞。」
「係你笑點低啫。我地而家去邊呀?」
 
踏出商場後,天色開始昏暗,冬天的黃昏總是來得特別早,現在才五時半。


 
「行陣先啦,我book左檯六點半食飯,仲有時間。」
「食咩呀我地?」
「我最中意食果間西餐廳。」
 
一個小時後,他們已坐在餐廳裡。
 
Horace用極小的聲音說:「你成日黎架?好貴wor呢度。」
Jordan:「唔係呀,一年來一兩次咋。」
Horace:「我第一次黎咁高級既餐廳,總之著好少少啦。」
Jordan:「唔使咁緊張,大家唔得閒望你。」
Horace:「做咩咁好請我飲完Starbucks又食貴野呀。」
Jordan:「見你呢排溫書溫得咁辛苦,想你輕鬆下開心D嘛。」
 
雖然不習慣在這個環境下吃晚飯,但Horace真的如Jordan所願,放鬆地、開心地過了一天。


 
臨別前,Jordan在Horace耳邊輕聲說一句:「Merry Christmas。」
「You too!」
 
Horace感到,自己心底裡有樣東西爆開了。