大二的上學期很快就結束,工程系的Horace和Edmund忙於準備期末論文和考試,歌唱比賽的事暫時放了在一邊。
 
在303室,Horace和Edmund正在努力趕功課,突然門推開了,Roy走了進來。
 
Horace不悅地說:「識唔識敲門呀小朋友?」
Roy:「你地快D落樓下睇啦。」
Edmund:「睇咩呀?好忙呀我地。」
Roy:「我地A宿個女神Catherine同條仔係樓下鬧大交,好震撼呀!」
Horace:「鬧交有咩好睇啫。」
Roy:「好似話係條仔偷食斷正,仲比人放上網。」


Edmund:「條仔好出名架?又會比人放上網既?」
Roy:「你唔知咩?咪籃球校隊個Steven囉,193cm高,又大隻靚仔,好多女仔夢想情人呀。」
 
本身對這些是非毫無興趣的Horace聽完Roy的形容後,突然站起來:「樂仔,當落去行個圈鬆下筋骨囉。」
 
「又變得咁快既。」Edmund跟了出去。
 
到了樓下,已有至少六七十人在看熱鬧,Roy馬上問身旁的「花生友」:「最新發展怎樣?」
「女神剛摑左Steven一巴,Steven竟然唔擋任佢摑。」花生友A說。
「oh my god,我都睇到縮一縮。」花生友B說。


「但發生咩事?」Horace好奇地問。
「偷食啦,Steven比人影到拖住第二個人入酒店,佢咁突出既身型好難認唔到係佢囉。不過佢拖住果條女就影唔到啦,頭先咪比女神質問緊囉。」花生友A回應。
 
Horace穿過人群走到前方,終於看到那個Steven的身影。oh my god,唔怪得咁多人睇住,原來真的是「男神女神配」。
 
「你真係唔話我知係邊個嗎?」Catherine咆哮著,感覺都崩潰了。
「唔係你想像咁架,唔好逼我講啦。」Steven哭著回應。
「好啦,咁我地玩完啦!」Catherine扔低手上拿著的東西,跑走了。幾個應該是她的同學替她執拾物件並追了上去。
 
這場戲散場了,然後數十個觀眾也逐漸散去。


 
「無野睇啦,走啦。」Roy叫道。
「等等。」Edmund沒有跟隨觀眾離場,反而走向Steven。
 
Edmund:「你無事嘛,上去我朋友間房先,唔好再企係度啦。」
Steven望向Edmund,面露少許驚訝的眼神,然後點頭。
Horace馬上跟上,帶他們走回A宿303室。
 
在Steven到洗手間冷靜的時候,Roy忍不住問:「原來你識佢架?」
Edmund:「嗯,有過交集。」
Horace:「原來你有個男神朋友。」
Edmund:「都唔知叫唔叫朋友,不過見佢頭先咁可憐,唔想佢繼續係度比人咁望法。」
 
Steven回來了,說:「唔該哂你呀樂,仲有你地,我OK啦,唔阻你地啦,走先。」
Horace:「唔使趕住走wor,你可以係度冷靜下先。」


Edmund:「係囉,你未冷靜好出到去又受刺激,無人幫到你啦。」
Horace:「係囉,都就食飯時間,你無約人既話,陣間同我地食啦。」
 
Steven有點不好意思,但他又的確晚上沒約人,回家也是自己面對四面牆,既然有人邀請…「好啦,希望我唔阻你地。」
 
過了大半小時,四人便由宿舍出發,Edmund表示不如去銅鑼灣,免得在學校附近食碰到熟人令Steven尷尬。在乘車途中,
 
Steven:「樂,多謝你。」
Edmund:「唔使啦,一場相識。」
Steven:「當年既事…」
Edmund:「唔好再想當年啦,你諗下而家點收科好過啦。」
 
Horace和Roy在旁看著這一切,兩人的頭頂都有不少問號。