「其實你同個Steven咩關係啫?」Horace問身旁的Edmund。
「相識囉,見佢咁慘咪幫下佢。」Edmund細聲回答。
 
不知不覺上學期考試已完成,進入大學生期待已久的「sem break」。Horace和Edmund在303室休息閒聊著。
 
Edmund回想起以前和Steven相處的日子,很短暫,但快樂。
 
中四那年,Edmund跟同學到伊利沙白體育館看中學學屆籃球比賽決賽,本來希望支持自己學校。然而,最後他的焦點卻是對方的中鋒球員,那個最終當選總決賽MVP、身高193cm的李家豪,他的隊友叫他「193」或「Steven」。
 
本來兩人沒什麼交談的機會,但Edmund在等巴士回家的時候,有人從後撞了他一下。


 
「唔好意思。」後方傳來一把聲音。Edmund轉個身,意外發現身後的就是Steven。
 
他鼓起了勇氣,踏出了第一步:「你咪係頭先學屆個MVP中鋒?」
Steven有點錯愕,但也回應:「係呀,你係…?」
Edmund:「我叫Edmund,係西部中學既學生,雖然係對手,但你既英姿我都睇到入左迷,haha。」
Steven:「哦,邊有咁誇張呀,多謝阿媽生到我咁高大啫。」
Edmund:「哈,你好謙虛,不過如果我有咁高就好啦,我170cm都無,玩咩運動都唔得。」
Steven:「又唔係既,打下羽毛球、乒乓波都得,我都有打羽毛球架。」
Edmund:「你咁叻既,咩運動都玩,教下我呀。」


Steven:「又得啫。」
Edmund:「係wor,你唔使同隊友去慶功咩?一個人搭車既?」
Steven:「唔得啦,我成績太差,呀媽逼我每次打完波就要返屋企溫書,如果唔係佢會唔比我打波架。」
Edmund:「哦,你今年中五定中六?」
Steven:「中五,你呢?」
Edmund:「中四,你揀左咩科呀?」
Steven:「Phy, Chem, Bio囉,而家好後悔。」
Edmund:「我都係wor,使唔使交流下呀?」
 
兩人就這樣認識,之後幾個月,Steven偶爾教Edmund打羽毛球,Edmund也偶爾會和Steven一起溫習,雖然低一級,但經常是Edmund替Steven補習。


 
期末考Steven的成績突飛猛進,他連忙致電Edmund:「我phy chem bio都高分左好多呀,多謝哂你呀。」
 
Edmund:「咁咪好囉,靠你自己努力啫,希望你呀媽見你成績好左咁多會比你出多D街啦哈哈。」
Steven:「係wor一定要請你食飯,聽晚得唔得閒?」
 
Steven似乎特別興奮,和Edmund晚飯後硬要拉他去喝酒。由於Steven身材高佻,便利店店員沒發現他未夠年齡,沒阻止他買數罐啤酒。兩人到公園一直喝著、談著,甚少喝酒的Edmund慢慢受酒精影響,神智不清。
 
Edmund:「我..我話你知…你呢D高富帥..人生贏家…」
Steven:「你醉啦,送你返屋企先。」
Edmund:「我無醉,屋企又無人,我唔返。」
Steven:「下,早講啦,唔帶你去飲酒啦。」
Edmund:「我要飲..」
 
Steven阻止了他再飲,送他上的士。幸好他大約知道Edmund住那裡,加上Edmund未算不醒人事,總算順利回到家裡。


 
真的一個人也沒有。Steven心想:「怎可真的獨留一個中四學生在家裡?」
 
Steven:「你訓低先,我去拎條熱毛巾。」
 
他轉身準備走,就被在床上的Edmund拉低。兩人的臉部近距離對望著…
 
Steven發現自己的心跳得很快。