聖誕節,滿街都是五光十色的燈飾,洋溢普天同慶的氣氛。
 
不太喜歡吵鬧的Horace在家中的鋼琴前,彈著自己近日創作的旋律,他正為歌唱比賽的表演作品努力中。
 
創作這回事,就是看靈感之神何時來到,而那段副歌他總是未能作到。
 
突然,電話響起,屏幕顯示著「好靚仔的楊俊朗」,他反了白眼然後接聽。
 
Horace:「你幾時拎過我部電話改左自己個名叫好靚仔的楊俊朗架?」
Oscar:「尋晚食飯果陣囉,以為你好快發現左。原來你一直都無睇我message架?」


Horace:「無呀,作緊歌嘛,打黎做咩呀?」
Oscar:「王上call今晚即興食飯呀,你來唔來呀,咁耐無見。」
Horace:「王上?稀客wor。橫掂無約人,我跟隊啦。」
Oscar:「好啦,我叫佢add你入group。」
Horace:「喂,仲有邊個來架?」
Oscar:「Frankie、Howard佢地囉,你入group就知架啦。今晚見啦,bye。」
 
Horace放下電話後,就想起原來已和這班中學同學沒有見面近一年。難得他們竟然會約在聖誕節聚餐。
 
「飲杯!」眾人高舉手上的杯,檯上傳來碰杯的聲音。


 
王上:「將軍,今日咁賞面呀,對上兩次都唔出,以為你人間蒸發左。」
Horace:「忙呀嘛,N展仔好多功課架。」
Oscar:「呢個佢又岩,我係學校見親佢,佢都係忙緊。」
Frankie:「係呢,早幾日我係九東大見到以前同你好friend果個佐敦,原來今年入左九東大讀wor。」
Horace:「哦,我都唔知wor。」
 
兩年前的聖誕,和Jordan的首次「約會」過後,Horace感到自己對Jordan不只是以前的仰慕。Horace之後慢慢變得主動,甚至願意騰出自己溫習的時間約Jordan做一些他以前不會做的事,例如:跑步。
 
一個月後的某個周末。


 
Jordan:「做咩咁好約我出黎跑步呀?唔使溫書咩?」
Horace:「吊頸都要抖下氣既,何況我呢牌肥左好多,係時候要減下。」
Jordan:「你唔算肥啦。」
Horace:「唉,你呢D天生麗質唔會明架啦。」
 
跑了數公里後,Horace拖著疲累的身驅回到更衣室。
 
Jordan一邊更衣一邊笑說:「睇下你,跑果一陣就拉哂車。」
Horace:「唉,第一次係咁啦,仲要笑我。」
Jordan:「傻豬黎,之後記得keep住跑啦,練好d氣對唱歌都有用架。」
 
聽到Jordan叫他「傻豬」,Horace呆了一呆,然後望著脫了上衣正在抹身的Jordan,那迷人的腹肌、胸肌,即使不算筋肉型,但相當勻稱,配上麥色的膚色,看得Horace入迷。
 
「喂,你望完未呀。」一把聲音加一拳把Horace帶回現實中。


 
「無..無..我放空..咋嘛」Horace立即轉身,避開Jordan視線,場面極之尷尬。但Jordan硬拉他轉身,露出奸笑:「真係無野?」
 
Horace那一刻簡直幾乎暈了,面對身前的男人,他再發力轉身想逃避。
 
Jordan放開手,但從後在Horace耳邊,用極溫柔的聲線,說了一句:「你話無野就無野啦。」然後很快穿了上衣,步出更衣室,出去前還送多次那個奸笑。
 
Horace只知道,自己的面紅到極。