HERO決賽的曲目,仍然是初賽那首原創作品《前進》。
 
Horace平復了心情,再次踏上台,面對數以百計的觀眾,重新投入歌曲之中。至少在人海中,他不可能找到那個人。
 
四人激昂的演繹,加上Roy在完成演出後高叫:「大家要記住我地係HERO!」,令在場的同學的情緒變得更高漲,氣氛變得更熾熱。
 
四人回到後台,互相擁抱,他們總算完成了一件不可能的事情:親自創作歌曲參加比賽,還要成功晉身決賽,更贏得觀眾的掌聲。這一切,令他們覺得最終能否贏得獎項,也不再重要。
 
待最後一個組合完成表演好,全部演出者回到場地,獲安排坐到專屬位置,一同欣賞兩位嘉賓6號和Sunny評判的表演。
 


接著到公佈結果的環節,HERO成功獲得合唱組冠軍,他們親自創作的歌曲更獲Sunny高度評價;Horace亦奪獨唱組第三名,從6號手中接過獎項。
 
拿過獎座回到台下,獲HERO隊友和其他到場的同學恭喜。拍過無數的照片後,他終於可以鬆一鬆了,此時他的電話響起。
 
Oscar:「將軍,你影完相未呀,落一落地下呀。」
Horace:「做咩呀?你執好野啦咩?」
Oscar:「有個人黎左搵你呀。」
Horace:「哦,好啦。」
 
Horace深呼吸一下便向地下出發,明白始終需要面對。


 
還未到地下,他已經見到Jordan和Oscar兩人在傾談著。他不知道,Jordan說了多少給Oscar知道。
 
Oscar:「你地兩個聚下舊啦,我上去執野先啦。」然後便上樓梯走了。
Horace:「喂Oscar。」
Jordan:「恭喜你wor,咁耐無見唱歌仲咁好聽。」
Horace:「嗯,點解你會過黎既?」
Jordan:「上Facebook見到你初賽段片,諗起好耐無搵你,見有時間咪黎撐下場。」
Horace:「你搵Oscar幫你入來?」
Jordan:「係呀,你唔好介意,係我叫佢唔好同你講。」


Horace:「咁你黎就淨係為左睇我唱歌?」
Jordan:「嗯,仲想同你講…」
Horace:「講咩?」
Jordan:「講返句對唔住。」
Horace:「都隔左咁耐啦,又何必拎返件事出黎講呢。」
Jordan:「果陣我呀媽真係…」
Horace:「唔使特登解釋啦,過去既由佢過去啦。」
Jordan:「Sorry呀。」
Horace:「我今次決定玩返sing con,就係想面對,面對自己心底既一根刺。的確成個準備同參賽過程我都不時諗返起你,諗返我地第一次係sing con認識、傾計、發展,有時情緒會崩潰,但諗深一層,其實過去既就係過去。」
Jordan:「你真係睇得咁開?」
Horace:「未開哂架,但至少我知道唔應該再糾纏過去既野,見返你第一下係好亂、唔知點樣,但而家我開始冷靜到。」
 
然後,兩人靜了,對望了數十秒。
 
Jordan:「我地,不如影幅相?」


Horace:「好呀。」兩人自拍了數張照片。
Jordan:「張志鈞,我地做返朋友好唔好呀?」
Horace:「無問題啦。之後再講啦,我要上返去啦。」
Jordan:「喂,恭喜哂。」
 
一切又回歸原點。