Horace回到表演場地,見到其他隊友已完成執拾物件,便一同回到303室。途中Horace拉開了Oscar「自私傾」。
 
Horace:「死仔你做咩唔話我知葉子康會黎呀,嚇死我啦。」
Oscar:「佢叫我唔好講,話驚你緊張wor。」
Horace:「我solo唱完行出去見到佢果下嚇到我。」
Oscar:「有無咁誇張呀,雖然我都唔知點解佢話要黎睇。」
Horace:「唉,你唔明啦,我都無見佢幾年啦,然後突然出現返,我都唔知點面對。」
 
Oscar雖然不知道他們兩人為什麼會由當年的好朋友變到陌路人,但也感覺兩人的關係並不簡單,但他沒有再追問下去。
 


四人簡單的慶功宴過後,Horace回到房間,思考著今天所發生的事情。
 
首先,是Jordan的突然出現令他情緒崩潰。或者,這就證明了他心底從來未放低過Jordan,近來為了準備Sing Con,腦海裡也不停浮起當年他們認識的畫面,還有聖誕節、DSE溫習等快樂的時光。一路以來,他只是抑壓著這段情感,刻意令自己忘記他的存在。
 
他拿起手機,看著兩人自拍的合照,細看Jordan的樣子。他發現,一年多來,Jordan除了多了一份滄桑外,也多了一份成熟和穩重感,與當年充滿童真的他有些少分別。或許,這段時間,發生了一些事令他成長。
 
他張照片WhatsApp給Jordan,對方很快就回覆。
 
Jordan:「仲諗住問你拎相添。」
Horace:「哈哈,多謝你今日專程黎呀,雖然嚇親我。」


Jordan:「Sorry呀,應承你以後唔會嚇你。」
Horace:「哈,聽講你入左九東大wor,讀咩科呀。」
Jordan:「咁你都知既?我讀體康囉。」
Horace:「早排見過班中同,有個讀九東大既話見到你嘛。」
Jordan:「哦,唔怪得啦。你呢?讀工程?」
Horace:「係呀,做Engine仔,Oscar最勁,讀語言學。」
Jordan:「哈,咩科都係咁讀啦。」
 
兩人就一直輕鬆地談下去,仿佛回到當初剛認識的那時。
 


翌日,當Horace在飯堂食早餐時,又出現了一位不速之客。
 
Horace:「史提芬先生,其實你咁高大,好難發現唔到你。」
Steven:「哎呀,比D幽默感啦。」
Horace:「你D幽默感留返比Edmund啦。」
Steven:「係wor,唔見佢既。」
Horace:「佢都無住Hall,點會係度同我食早餐。」
Steven:「陣間唔係一齊上堂咩?」
Horace:「係呀,但佢近排唔到最後一分鐘都唔會去到班房。」
Steven:「哦,咁我唯有等你地落堂啦。」
Horace:「你又想做咩?」
Steven:「你係唔係人地朋友黎架?」
Horace:「下?唔明。」
Steven:「好朋友生日都唔記得。」反了白眼。
 


Horace馬上拿起手機上Facebook,才發現自己完全沒有一回事,近來只記掛著Sing Con和Jordan,其他什麼都忘記了。
 
Steven:「唉,好朋友wor。」
Horace:「咁佢知唔知你約佢架。」
Steven:「唔知呀,所以先黎呢度撞佢。」
Horace:「佢lunch唔一定同我食飯架,你最好同佢講聲,唔係等完得個吉,我都幫你唔到。」
Steven:「好啦。」