Horace和Edmund一如以往坐在課室的一個角落,盡量避開講師的視線,避免回答問題。
 
Horace:「喂,兄弟,生日快樂呀。」
Edmund:「謝啦。」
Horace:「有無約人食飯呀?」
Edmund:「Lunch?無呀,同你食囉。」
Horace:「好呀,見你生日,請你出去食好西啦,唔好係飯堂度食咁頹,橫掂三半先有堂。」
Edmund:「嘿嘿,多謝哂。」
 
Horace又趁著Edmund不留意的時候向Steven發了訊息,跟他說今天Edmund的行程:「陣間我地上完堂會返Hall先,然後出去食飯,地點未定,下午三半會返來上堂,上到五半,夜晚唔知佢有無約。你自己諗下咩位比驚喜佢啦。」


 
沉悶的課堂總算完結,兩人帶著筆記回宿舍的途中,Steven突然從後拍了他們的膊頭。
 
Edmund:「哇頂,嚇死咩?」
Steven:「生日快樂呀,送比你架。」他遞出一個紙袋給Edmund。
Edmund:「多謝啦,你又知我地係度既。」
Horace:「係囉,你跟蹤我地架?」唯有配合一下以免被發現賣朋友。
Steven給Horace一個奇怪的微笑,然後說:「要知道你地幾點上堂落堂有幾難啫。」
Edmund:「哦,好啦,見你咁有心,咁一唔一齊食飯呀,我地出出面食,將軍請。」
Horace:「哇,我請你咋,佢又唔係生日。」


 
Steven露出受寵若驚的眼神,然後說:「好呀,梗係你唔使請我啦。」難掩開心的神情。
 
Horace看著Steven的反應,笑著說:「咁行啦,上去我間房擺低野就出上環啦。Steven你下午有無堂呀?」
Steven:「三半囉,大把時間啦。」
Edmund:「我地都係三半wor。」
 
Horace突然覺得自己又變了電燈膽。
 
到了餐廳後,Horace也很識趣地讓兩人坐在一邊,自己單獨坐另一邊,然後看著對面兩人互動。


 
Steven:「喂,今晚有無約人呀?」
Edmund:「返屋企食飯呀。」
Steven:「哦,仲想約你添。」
Edmund:「有無誠意架,而家先黎約我,24小時隨時候命咩?」
Steven:「唔係咁既意思,唔緊要啦。」
Edmund:「不過有人請我食飯我唔介意既,聽晚得唔得呀。」
Steven:「得呀,就咁話啦。」
 
Horace看著Edmund這個兄弟對著Steven慢慢由抗拒變成接受,到現在「撒嬌」式地說著,似乎兩人「有情人終成眷屬」只是時間的問題。
 
當Steven去了洗手間的時候,Horace再也忍不住。
 
Horace:「有人而家有同性無人性啦,成程淨係同人傾計理都唔理下我,早知唔比佢黎啦,搞到我變左電燈膽。」
Edmund:「哎呀,唔好咁講啦,最多叫Steven介紹返個比你囉。」


Horace:「閘住,我先唔使你地做媒人。」
Edmund:「咁又係,明明你先係個媒人。」
Horace:「你講咩呀?」
Edmund:「你唔係以為我真係唔知,佢今日會出現都係你幫手安排啫。」
Horace:「冤枉呀大人,我只係同佢講我地今日幾點有堂上咋,無諗住佢會跟埋黎食飯架。」
Edmund:「我講笑啫,頭先係我叫佢來既,知你好心。」
Horace:「你睇下你個樣,笑到發哂姣咁,係人都睇得出你冧佢。」
Edmund:「有咁明顯咩?」
Horace:「你自己照下鏡咪知囉,幾時開始呀?」
Edmund:「未呀,呢D野佢決定啦。」
Horace:「睇唔出你咁港女架wor,傲嬌到你呢。」
 
Steven此時回來,兩人馬上停止話題,然後一同笑了幾聲。