之後的一段日子,Horace的功課都十分忙碌,沒有太多空閒時間處理學業以外的事,除了間中和Jordan互傳普通短訊外,兩人都沒有什麼進一步的交流。
 
與此同時,他隱約感覺到Edmund和Steven應該已正式開始,但兩人都對此事三緘其口。Horace也沒有追問,但憑日常和Edmund的交流之中大致上可確認這件事。他作為過來人,也明白要告訴朋友這件事十分困難,哪怕是一位知心好友。
 
平淡的日子一直延續到學期末,直至大考完結後的一天,Horace收到一個電話。
 
「請問係唔係張志鈞先生?」電話另一邊傳來一把陌生的聲音。
「係。你係?」
「我姓林,我代表星光娛樂打電話邀請你同我地唱片公司既音樂總監見面。你問你呢個星期有無時間?」
「唱片公司?」


「係呀,我地唱片公司定期會係唔同大學發掘識唱歌既年青人加入,希望透過培訓可以成為職業歌手。我地早排見到你係大學歌唱比賽既演出,認為你有相關潛質,所以想邀請你見個面。」
「er…」
「一係咁,我send相關既資料比你,你睇左之後如果有興趣可以再搵返我。請問你個email係?」
「哦,好啦,我email係[email protected]。」
「唔該哂,我轉頭會將資料比你,有埋我聯絡方法。你有無其他問題?」
 
Horace靜了,老實說,他不知可以問什麼,有點不知所措的感覺。
 
「想問下,如果會面既話係咩形式?我使唔使準備D咩?」
「唔使咁緊張先,你睇左資料先,如果有興趣既話打比我地,我地會再同你講有咩需要。放心,就算見面都唔係面試,唔使太多準備,我地係想了解下你係音樂上有咩夢想或者方向,互相睇下適唔適合,我地亦唔會第一次就簽約,可以放心。」


「唔該哂。」
「希望之後收到你既答覆。Bye張生。」
「Bye。」
 
Horace說完後,第一個想法,是「這是否騙案?」,年中很像有不少人因為「發明星夢」而被騙錢,但他感覺不像,現在唯有先等對方把資料電郵過來。
 
翌日,Horace真的收到星光娛樂的電郵,附上他們一個栽培年青歌手的計劃資料。他還特意上了該網站了解公司背景和此計劃的資料,認為這是騙局的機會不大。
 
然而,他還是有點擔心一旦登門造訪就會出現被迫簽約等情況。他想了一會兒,還是決定查詢朋友的意見。
 


Horace又不想太多人知道這事,便決定暫時先不跟HERO說,那傾訴對象比較可能就只有Jordan。
 
Horace:「喂,葉子康。」
Jordan:「做咩呀?」
Horace:「有無聽過星光娛樂?」
Jordan:「唱片公司?」
Horace:「係呀,咁出名既?」
Jordan:「哦,唔係呀,一個比較小型公司,無咩一二線歌手,早一兩年先成立簽左幾個獨立歌手、busker咁。」
Horace:「哦,唔怪得之前無聽過。」
Jordan:「做咩無啦啦問?」
Horace:「尋日呢間公司打比我話約我見面,話上網睇左我表演。」
Jordan:「哇,你講真架?佢搵你做咩?」
Horace:「佢有個計劃,想培訓年輕人做歌手,比左D資料我睇咁,話如果有興趣可以上去了解下。」
Jordan:「哦,咁你想唔想去?」
Horace:「我就煩惱緊,唔知會唔會係騙局或者會唔會被傳銷咁。」


Jordan:「哦,好簡單啫,唔好帶信用卡、唔好比身份證。就算傳銷都應該奈你唔何。」
Horace:「哦。但我…」
Jordan:「最多我陪你上去啦,我信件事係真既,聽講呢間公司都幾好。」
Horace:「你講架。係wor唔好話比人知呀,我唔想太多知道。」
Jordan:「所以我係第一個知?」
Horace:「係呀。」
 
Jordan聽完後挺開心的。