Jordan:「張志鈞,其實如果你未ready既,可以慢慢黎,唔使咁大壓力。」
Horace:「唔好意思呀。」
Jordan:「無啦啦做咩唔好意思呀。」
Horace:「因為,我都唔知自己想點。」
Jordan:「我明既,所以當我無講過啦。」
 
兩人又沉默了一會兒。
 
Horace:「葉子康,其實唔關你事架,我都唔係對你無感覺,但我真係好驚。你可能唔知我究竟驚咩,但每次我一想行前一步,我就有種恐懼既感覺,我真係好怕。」
 


說著說著,Horace整個人身體都有點發抖,眼睛開始泛起淚光。的確,Horace不是對Jordan沒有感覺,但每次想到可能可以和他重新開始變成情侶關係,他就會有種擔憂,可能是因為以前的不愉快經歷,也可能他對自己談戀愛沒有任何信心。所以,由重新再見面開始這大半年時間,兩人雖然越走越近,但對「正式交往」這一步,Horace總是不願踏出。或許,他不想現時的平衡被打破。
 
Jordan見Horace越說越不對勁,便走到他身邊,拍了他的肩膀一下,說:「傻瓜黎架,無壓力既,我唔應該逼你既,Sorry。」
 
Horace:「對唔住呀,我唔係怪你呀。」
Jordan:「嗯,我明既,你唔好喊啦,D人以為我蝦你呀。」
 
Horace接過Jordan遞給他的紙巾,擦去眼淚後,他也慢慢平復心情。明明兩人相處應該輕鬆快樂,為何他總是憂慮?他有點懷疑,自己是否根本不適合進入一段關係?
 
Jordan仿佛看穿了他的心思,說:「如果你係擔心我會好似兩年前咁突然再消失既,我可以同你保證我唔會。」


 
Horace抬起頭望著Jordan,聽到他這麼堅定的承諾有點驚訝。
 
Jordan繼續說:「我唔再係當年只係聽呀媽話既葉子康啦,中學生果陣我唔識點樣保護自己、保護你,但而家我絕對唔會再比呢件事發生。」
 
Horace:「我唔值得你…」
Jordan:「唔會,唔准你咁講。」
Horace:「咁如果你呀媽又…」
Jordan:「我入左大學之後就搬左出黎住啦,上年住Hall今年同個同學夾份租屋住,自己返多幾份工搵多幾份補習幫補下生活,佢管唔到我好多架啦,除非佢唔肯幫我交學費架啫。不過好笑既係,我搬左出黎之後,反而同佢地關係好左,至少我覺得佢地多左去理解我諗咩。唔擔保佢地會接受我同你一齊,如果你肯既話,但至少我唔會再好似之前咁,比佢控制住,揀都無得揀。」
 


Horace驚訝地看著Jordan,沒想到他在這兩年間有這麼大的轉變,那就解釋到為何他的言行舉止比以前來得成熟,也沒有了以前貪玩的稚氣。
 
Jordan:「張志鈞,可能你覺得我比唔夠安全感你,唔緊要,我會努力令你有呢個感覺。果日你病左訓左係床度,我睇到你個人真係好攰、好大壓力,我好想話比你知,我會係你身邊陪住你。」
 
Horace:「我…」
 
Jordan:「你唔使而家應承我,我知你需要時間消化,但你唔可以再話自己唔值得人中意,問過我葉子康未?」
 
Horace此時覺得Jordan突然變了另一個人似的,一時之間不知給什麼反應。這也太超出他原本所想像的吧?
 
這個時候,Jordan的電話響起了。