不知不覺來到農曆新年假前的最後一個上課周,工程系大三下學期的課程也開始變得艱深,Horace和Edmund上課也花足百二分精神。這天接連上了五小時課後,兩人的精力也消耗得七七八八。
 
Edmund:「將軍,今日使唔使返唱片公司呀?」
Horace:「要呀,四至六半,然後今晚我地練歌嘛。」
Edmund:「係呀,Roy都上到六半先落堂,你會唔會太趕?」
Horace:「OK呀,而家呢餐食飽D囉。」
Edmund:「Steven約左人食,我地兩個食啦,你無約人嗎?」
Horace:「無呀,高佬竟然無私有化左你個lunch time,少見喎。」
Edmund:「佢都有Friend既,唔通霸住佢成個人咩。」
 


兩人由課室走到飯堂,一進門,肚餓的Horace就直接走到餐牌看吃什麼,沒有理會身旁的朋友被叫住了。當他轉過身發現不見了Edmund,掃視了飯堂一會後就發現了正在用餐的Roy和Oscar把Edmund叫住,三人正坐在近門口的飯桌。
 
Horace走到他們那兒:「哇,咁岩既?」
Edmund:「係呀,我都見唔到,係Roy叫我先發現。」
Roy:「你地快D買野食先啦,將軍餓到咩都聽唔到架啦。」
 
當兩人買飯時,Horace看到一個熟悉的身軀在附近等候取餐,畢竟他的身高太過搶眼。
 
Horace:「喂,你條仔係度喎。」
Edmund:「咦,係喎,佢約左邊個呢?」


Horace:「你唔知咩?睇下佢拎去邊囉。」
Edmund:「到你啦,叫野食先啦。」
 
坐在另一角落的Roy也發現了Steven的蹤影,而且發現了和他一起進餐的是Wilson。
 
Roy:「喂,高佬同你仔仔兩個食飯喎。」
Oscar:「你咪亂講啦,人地有女架啦。邊度呀?」
Roy:「你八點鐘方向,有個好高既人背住我地,坐佢對面係Wilson囉。」
Oscar:「係喎。」看到後就說了這兩個字,然後就不理,繼續吃著。
 


Horace和Edmund這時也取了餐,走回Roy和Oscar的餐桌時,也發現原來Steven約了Wilson午餐。
 
Roy:「Edmund,你睇下…」
Edmund:「睇到啦,原來佢約左Wilson。」
Horace:「個組合咁有趣既。」
Oscar:「有幾有趣啫,隊長同隊員食飯啫。」
Roy:「又唔見佢約你食?」
Edmund:「係幾特別既,平時呢日佢係同我食飯既。」
Roy:「即係為左同Wilson食飯而推左你?」
Horace:「應該係有特別野傾,你陣間審問下佢啦。」
Oscar:「你地咪咁無聊啦,食個飯啫。」語氣持續平淡和冷漠。
Edmund:「唔會問啦。咦,原來Darren都係度喎。」
 
Oscar聽到這句就馬上轉身望望,就看到Darren取完餐加入了兩人,並在Steven耳邊說了兩句。
 


Steven聽完Darren的話後就轉個身望了望,應該沒有發現四人在談論他,但似是發現了另一個人。
 
Oscar從他望的角度看過去,發現有一個隊員獨自在距離Steven不遠的一張長桌吃著飯,並一直滑著手機。
 
Oscar說了一聲:「Gary?」
Edmund:「邊度呀?」
 
Oscar指了一指,Edmund就望到了。
 
Oscar:「有無咁岩呀,成日係佢附近出現。」
Horace:「你地講緊咩呀?邊個Gary呀?」
Edmund:「籃球隊員。但佢又無咩呀,自己一個打住機食飯。」
Oscar:「睇黎係Darren發現左之後專登同Steven講,哈哈。」
Edmund:「算啦,佢都係食飯啫。」
 


Horace不知兩人在說什麼,腦袋同時思考著很多事情。