歌唱比賽初賽舉行前兩小時,HERO相約在飯堂吃個下午茶。
 
Roy:「係喎,都未問你地兩個初賽唱咩歌添。」
Horace:「到時你咪知囉。」
Edmund:「將軍做咩咁神秘?我唱《未來見》呀。」
Horace:「無呀,費事你地有太好既期待,然後聽完好失望。」
Roy:「講笑咩,你唔使擔心啦。」
Edmund:「係喎,Jordan今晚黎唔黎呀?」
Horace:「唔黎呀,佢話我地入左決賽佢先黎喎。」
Roy:「咁叫佢預定日子啦,我諗唔到我地HERO有機會入唔到。」


Horace:「咁Steven呢?使唔使練波?」
Edmund:「唔使呀,佢話同Darren一齊黎喎。」
 
Horace留意到Oscar一直沒有搭話,便問:「Oscar?你無野呀嘛?」
Oscar:「無呀,有少少緊張啫。」
Roy:「上年你都無咁緊張架,你無事嘛?」
Oscar:「無呀,放心啦,食野先啦。」
 
當他們到達比賽場地的時候,已有為數不少的參賽者已到,他們已經或正在排隊報到及知悉出場次序。
 


Horace在為自己及HERO報到的時候,發現除了他和Edmund外,在獨唱初賽的比賽名單出現「楊俊朗」的名字,而且是頭幾位出場的人士之一。
 
Horace轉身想找他的同伴的時候,已發現Oscar不見了。
 
他走到Edmund和Roy的身邊說:「原來Oscar都有獨唱喎,唔怪得佢咁緊張啦。」
Roy:「我見佢岩岩一個人無啦啦走去排隊報到都估到啦。」
Edmund:「係喎呀Roy,佢呢幾日點呀?我好驚佢扮無野咁。」
Roy:「唔識講呀,我都係同佢傾過兩三次,佢都係努力扮到無事咁。」
Horace:「佢要時間去處理啦。」
Edmund:「咦,佢地到啦喎。」他指著剛進門口的Steven,身旁還有Darren和幾位應該是籃球校隊的朋友。


 
Roy按著Edmund指的方向望,然後說:「哇,Wilson都係度。」
 
Horace望望,才發現Wilson一直跟在Darren身後。當Steven走過來和他們打招呼的時候,Darren、Wilson和幾名朋友找了位置坐下。
 
Steven:「Hello,唔見Oscar既?」
Edmund:「佢走左去後面練歌喎,原來佢都參加左獨唱,無話比我地知。」
Roy:「你又咁岩叫埋Wilson黎既?」
Steven:「Darren叫架,邊個想黎咪黎囉,我無咩所謂。」
Horace:「初賽好多人玩喎,我地合唱可能好晏先出場。」
Steven:「唔緊要啦,我地都食左野,咪當聽下歌囉。」
 
此時工作人員宣布所有獨唱參賽者要到後台集合,Horace便和Edmund前往後台,留下Roy一人在參賽者等候區。
 
Edmund:「點呀,話唔話比Oscar知Wilson係度呀?」


Horace:「唔講啦,可能佢都知;如果佢唔知,再話比佢知咪仲緊張?」
Edmund:「咁又係,同埋半首歌好快過啦。」
Horace:「嗯。唔出聲又唔代表我地呃佢既。」
 
Horace一進後台就見到Oscar,便走過去拍了他膊頭說:「solo咪solo囉,唔使咁神秘既,加油啦。」
 
Oscar臉上露出尷尬的微笑,然後說:「都係上星期臨時決定架咋,當玩下,唔想你地知都係驚你地笑我。」
Edmund:「傻啦,一場兄弟實撐你,點會笑你,同埋大家都係玩下啫。」
Horace:「係囉,你唔好諗咁多啦,做返平時既你唱就得啦。」
 
說完這句,後台的參賽者就聽到司儀宣佈獨唱組的初賽正式開始。