Horace、Edmund、Roy和Steven晚上在飯堂吃飯,討論著剛才的歌唱比賽初賽。
 
Steven:「Horace我覺得你今年可以拎得冠軍啦,大家聽完你唱首《我的志願》之後拍哂手掌喎。」
Horace:「唔係啦,Edmund都唱得幾好呀,但你點解唔拎埋結他既,我覺得會殺食好多喎,特別呢排《未來見》咁heat。」
Edmund:「一時唔醒起啦,入到決賽咪彈埋囉。」
Roy:「合唱都係無咩好特別,以為會有人整隊樂隊挑戰下我地添。」
Horace:「係囉,都係得D男女對唱。」
Steven:「你地唱《無盡》果陣大家都真係好high呀。」
Horace:「係喎,Oscar唱成點呀,我地係後台聽唔到,佢合唱果陣成個人好似心情幾好咁。」
Roy:「幾好呀,唱完首《朋友身份》,佢朋友就真係同佢傾計啦。」


Steven:「哈哈,多得Darren捉埋Wilson黎,佢一聽完之後好似又諗通左。」
Edmund:「所以佢地而家?」
Roy:「兩個自己去左食飯呀,感覺到佢地應該知道點處理掛。」
 
另一邊廂,Oscar和Wilson在學校附近一間餐廳吃飯。雖說兩人開始恢復一點交流,但Oscar仍然感到有點尷尬。
 
Wilson:「原來你唱歌都幾好聽喎。」
Oscar:「一般啦,將軍佢地好聽好多。」
Wilson:「比多D信心自己啦,我覺得你一有信心,好多野都做得好好。」
Oscar:「多謝你。」不知為何會這樣見外。


Wilson:「係呢,楊俊朗。」
Oscar:「做咩呀?」
Wilson:「星期六有無約人?」
 
Oscar拿起手機,假裝看看日程表,但他知道當天是他的生日,過往多年都是和家人簡單地過,而Wilson今次是想和他慶祝。
 
Oscar:「過兩日先答你得唔得?」
Wilson:「好啦,純粹見你生日想同你食餐飯啫,果日唔得既話早一兩日都可以架。」
Oscar:「嗯,我諗諗再答你啦。」
 


此時Wilson的電話響起,他馬上接起,說:「喂,係,我同朋友食緊飯,夜D打比你?嗯,好啦,Bye。」
 
Oscar:「女朋友?」語氣很平淡。
Wilson:「嗯。」
Oscar:「你食完未呀,食完就埋單啦。」
Wilson:「食完啦,行啦。」
 
兩人拿起袋準備起行,Oscar到收銀台結賬,Wilson則走到門外等他。等Oscar結完賬走山餐廳,他便說:「不如一齊行下?」
 
Oscar點了頭。兩人並肩往中環方向走著,沿途兩人都沒有說什麼。
 
直到有一刻,Wilson突然用普通話唱起:「好想再回到那些年的時光~」
 
Oscar:「做咩又突然那些年呀?」
Wilson:「我係果間中學讀架嘛。」他指著不遠處的一個校園。


Oscar:「係喎,名校仔。」
Wilson:「所謂名校咪又係咁。」
Oscar:「唔係架,係有一種我地呢D村校仔無既氣質。」
Wilson:「我唔覺喎,反而覺得你地好陽光。」
 
兩人此時的眼神對上了,附近的空氣正在冷卻。
 
Oscar凝望著Wilson的眼神兩三秒後馬上擰過頭,不敢再直視。
 
Wilson卻一直站在原地不動,默默地看著逃避著他眼神的Oscar。
 
他褲袋的手機一震,拿起一看,就見到Darren傳來的訊息:「傾成點呀?」外加一個奸笑emoji。他反一反白眼,「已讀不回」他的訊息。
 
Wilson:「楊俊朗,我地行啦,送你搭車。」
 


Oscar向他點點頭,然後一同向最近的地鐵站方向離開。