上完今天最後一堂課,Horace和Edmund離開工程系大樓,準備去飯堂吃下午茶,然後準備心情迎接晚上的歌唱比賽決賽。
 
一踏出工程系大樓,Edmund就見到一個熟識的身影從遠處走來,是Gary。
 
Edmund此時小聲說了一句:「冤家路窄。」
 
身旁的Horace聽到便問:「做咩呀?」
 
Edmund:「你望下前面,個Gary行緊過來。」
 


Edmund和Horace打算無視他直接走過去,但出乎意料地Gary在三人於身旁擦過的時候叫住了Edmund。
 
見Edmund的表情甚為不妥,Horace為了兄弟出來迎戰。
 
Horace:「你想點呀?」
Gary:「無呀,我想同佢講兩句咋。」
Horace:「有咩而家係度講囉。」
Gary:「我想講,我只係當Steven係師兄、榜樣,只係希望同到佢做朋友,如果之前有咩令你有咩誤會,我講聲Sorry,以後我會留意返。」
Horace:「講完啦嘛,我地走先。」
 


Horace說完這句就拉著Edmund一起離開,但Edmund卻開了聲:「等等。」
 
Horace帶點驚訝看著Edmund,但也聽了他的話暫時停下腳步。
 
Edmund此時跟Horace說:「將軍,你去住canteen先,我同佢講兩句之後過來。」
 
Horace呆在原地看著Edmund,對他說的話有點難以置信。
 
Edmund:「放心啦我無野。」他拍拍Horace的肩膊,示意他離開。
 


正當Horace想開口反駁時,他收到公司的來電,也唯有無奈接聽,看著Edmund和Gary走回工程系大樓內說著。
 
被唱片公司來電擾讓了近五分鐘,通話完成後,Edmund已重新出現在他身邊,而Gary早就不見了。
 
Horace:「你搞咩呀?」
Edmund:「放心啦,同佢講好數。」
Horace:「講數?」
Edmund:「嗯,因為之前Darren話過我知,Steven果日好重語氣趕左佢走,話咩以後唔好比佢再見到佢,但Gary又好想繼續留低係校隊打波,所以希望我同Darren可以幫手勸返掂Steven,咁佢應承左我除左打波之外唔會再煩住Steven。」
Horace:「哦,你唔想趕佢出埋校隊咩?」
Edmund:「唉,無謂咁啦,佢其實都無做過咩,可能真心想當Steven係榜樣,想跟佢學野啫。何況佢真係要離開校隊,教練實煩死Steven啦。」
Horace:「咁你覺得佢態度點呀?」
Edmund:「無咩啦其實,佢似真心想我地幫佢啦,佢應承唔再無啦啦係Steven附近出現騷擾佢,就由佢啦。」
 
兩人一路走一路說著,很快就到A宿附近的飯堂。
 


兩人才剛坐下不夠一分鐘,兩把熟識的聲線在旁響起。
 
Darren:「咁岩呀?」
Oscar:「可唔可以一齊坐呀?」
Edmund:「Hello,你地兩個一齊既?」
Darren:「我先唔同佢一齊。」
Oscar:「頂你,坐低啦。」
 
他們坐下後,Darren繼續發揮其健談的性格,開展一個又一個的話題,包括歌唱比賽、籃球隊的有趣事等。
 
Edmund:「係喎,你地都未講做咩會一齊食既?」
Oscar:「頭先咁岩係電腦室撞到啫。」
Edmund:「講開電腦室,上次…」
Darren:「點呀,佢有無搵你呀?」
Horace:「岩岩搵左啦。」


Oscar:「你地講緊咩?唔明既?」
Darren:「佢情敵呀。」
Edmund:「傾完啦,OK呀,我地再同Steven講啦。」