Horace只能站在原地,在Jordan的耳邊說:「無事,無事。」
 
Jordan緊抱著他持續數分鐘,Horace只能用口形跟身旁的父母示意不能跟他們吃飯。他父母點頭回覆他,便帶著困惑的眼神離開。
 
約十分鐘後,Jordan終於冷靜下來,Horace帶他返回自己的家,讓身體十分凌亂的Jordan沖洗下。
 
在Jordan於浴室沖洗的途中,Horace收到了Charlie的電話。
 
Charlie:「喂,Horace。」
Horace:「喂,搞咩呀,佢係我屋企樓下出現,好似周身傷咁既?」


Charlie:「佢補習個學生遲左放,電話又壞左通知唔到我地,然後佢搭的士,點知撞車,送左去急症。」
Horace:「下?咁佢做咩唔留係醫院?」
Charlie:「佢好輕傷啫,但佢無左部電話,搞左好耐先借到電話call我。我咪話我同你都周圍搵緊佢囉,佢就好緊張問我你係邊,我見你提過話返緊屋企,佢就話要衝過黎搵你,阻都阻唔到。」
Horace:「嚇死人咩,唔該哂你,我轉頭陪佢返你度啦。」
Charlie:「你睇住佢啦,我聽佢講野都覺得佢好驚慌,有D擔心佢情緒。」
Horace:「嗯,唔該哂,佢就沖完涼,我轉頭再搵你啦。」
Charlie:「OK,轉頭再講,bye。」
Horace:「bye。」
 
說完這個電話後約兩三分鐘,Jordan就從浴室出來,面上的表情仍然有點不安。


 
Horace走上前主動給他一個擁抱,然後牽著他的手帶他到梳化坐下。
 
Horace:「頭先Charlie同左我講啦,點呀你,痛唔痛呀?」
 
Jordan搖頭,但沒有回話。
 
Horace:「無事啦,我係度。」他把手放在Jordan的肩膀上,以示支持。
 
Jordan把頭依偎在Horace的膊頭上,一直沒有出聲,而Horace也選擇不再說話,留一直空間給Jordan。


 
沉默了約五分鐘後,Jordan終於開聲:「張志鈞。」
 
Horace看著Jordan的眼神,嘗試了解他此刻的感受。
 
Jordan:「頭先撞車果下,我以為自己會無命,成個腦空白一片,成個人唔知有咩反應,直至司機拍左我好多下,我先知道自己無死到,但個腦仍然轉唔到,然後好快救護車就來到送左我上車。
 
然後第一個諗起就係你,我好驚之後見唔到你,但部電話又壞左,成個人好無助,好徬徨。去到醫院,搞完一輪走得既時候,我先記得我約左Charlie佢地,然後就借電話call佢,佢話我知你返左屋企,打比你又無人聽,我就過黎搵你。
 
我知我應該搵返Charlie佢地先,但我真係好想快D見到你,但又唔記得你邊個單位,唯有樓下等到你出現。」
 
Horace見Jordan一邊說一邊眼泛淚光,唯有不停輕拍他的膊頭,讓他知道,他會一直在身邊陪著他。雖然不理解Jordan為何選擇在樓下等他,但相信發生這麼突然的事對他的心理衝擊一定有很大影響,他也不應再問下去。
 
看著Jordan的眼神,Horace突然發現他們復合後的這大半年期間,一直都是Jordan撐著他度過壓力的日子,卻不為意Jordan自己都有很大壓力沒有告訴別人,而這個「飛來橫禍」就把一切的壓力(包括他的不安全感)都逼了出來。
 


Horace:「陪你落去食野好唔好呀?」
 
Jordan點了點頭,兩人站起來,稍為整理一下就出門口。
 
路上Jordan突然說:「死啦。」
Horace:「做咩呀?你無野嘛?」
Jordan:「唔係呀,我頭先係咪幫你係屋企人面前come out?」
 
Horace聽完後笑了出來,他沒想到Jordan這刻竟然在關心這個。
 
Horace:「係都無辦法啦,無野既,放心啦。」