和Jordan簡單吃了一點東西後,Horace便陪同他回家,一上巴士就收到Charlie的來電。
 
在接聽之前,Horace把手機遞給Jordan,並問了他一句:「你同唔同佢講幾句?」
 
Jordan點頭。
 
Horace按了「接聽」一下後,便跟Charlie說:「喂,我地返緊你度啦。」
Charlie:「哦,佢無野嘛?」
Horace:「無咩野啦,我比佢同你聽啦。」
Charlie:「好呀,唔該你。」


 
Jordan從Horace手上接過手機,跟Charlie說了幾句「沒事」、「放心」等後,便掛斷了。
 
Horace:「係喎,你有無同屋企人講?」
Jordan:「無呀,好少事啫,唔想佢地擔心。」
Horace:「嗯,好啦。」
Jordan:「Sorry呀,要你擔心左咁耐,仲要返去同呀爸呀媽解釋咩事。」
Horace:「傻啦,你係我男朋友嘛,唔擔心你擔心邊個。不過下次用個好D既方法,返屋企打電話比我點都好過係我樓下等,你幾時變得咁傻豬架。」
Jordan:「我腦海真係一片空白,淨係想快D見到你。」
Horace:「得啦,明架啦。」


 
說完這句,Horace靜悄悄在Jordan的臉上吻了一下。Jordan笑了一下,然後在Horace耳邊說了句:「I love you。」
 
送完Jordan回家,跟Charlie聊了兩三句後,他又乘車返回大西北的家,到家時已經晚上十一時多。
 
回程的路上,他一直準備如何跟父母交代剛才發生的事,思考應向出櫃還是編藉口的方向處理,過程中他有透過WhatsApp問到Edmund的意見,但他心底也知道,自己的事也只能自己決定。
 
踏進家門的一刻,Horace的心從未如此沉重過,這種很像把自己最內心深處的秘密拿出來坦白的感覺,並不好受。
 
Horace媽:「返來啦?」


Horace:「嗯。咁夜都未訓既?」
Horace媽:「擔心你嘛。」
Horace:「係咩,我無事呀。」
Horace媽:「你個樣咁都叫無事?」
Horace:「我朋友有D意外啫,頭先無嚇親你嘛?」
Horace媽:「朋友?」
 
這兩個字仿佛重擊了Horace心房的防護罩,把原來打算編故事逃避現實的計劃徹底打破得粉碎。
 
大家沉默了一兩分鐘後,Horace開聲說:「你地知道左啦?」
 
Horace媽倒是輕鬆地回應:「你一直覺得我地唔知?」
 
Horace瞪大了雙眼看著媽媽,他自以為自己一直隱藏得很好。
 


Horace媽繼續說:「做得你呀媽點會唔知,有時想等你講比我地知,但我知道唔容易既,我見今日有機會咪再試下你。」
 
Horace:「er…咁你地…」
 
Horace媽:「其實做人呀媽,都只係想仔女開心,正如你上年問我關於做歌手既野咁,我都無諗過要反對,因為我知道你中意做。今次都係,只要你中意,你開心,我就開心。」
 
Horace:「咁呀爸…」
 
Horace媽:「其實佢無你諗得咁古板既,我之前都同佢提過你唱歌既野,佢又無咩反應喎;頭先食飯我問佢覺得你地點,佢話『而家D後生都唔到我地理啦』,你自己get下啦。」
 
Horace聽到這裡,已感動得眼泛淚光。
 
雖然今天一切事情來得很突然,但似乎突然把很多難關一併打通了。