才剛過六時半,Oscar走進籃球場館,打算先自行加練,發現有人比他還要早到。
 
連續兩球三分命中的Gary看到Oscar進來,便揮手打招呼:「Hi,Oscar,咁早既?」
 
Oscar回應:「你仲早啦,自己一個係度練三分?」
Gary:「嗯,之前唔舒服,請左兩星期假,咪早少少自己加練下,搵返個手感。你呢?」
Oscar:「見有時間無野做咪黎練下囉。」
 
說完這句,他拿起身邊最近的籃球,在另一邊場館開始練習運球。
 


兩人各自在一邊場館練習了數分鐘後,Gary走到Oscar正在練習的場區,跟他說了一句:「Oscar,問你一樣野。」
 
Oscar把手上的籃球射出去,擊中籃板不入,然後回答:「咩事呀?」
 
Gary:「之前我係咪做得好過份?」
Oscar:「你指邊樣先?」
Gary:「其實我只當Steven係我偶像,每次有得同佢傾幾句或者少少交流就可能會太興奮,做左好似過左火既行為,但我無心想拆散佢同你朋友。」
Oscar:「哦,算啦,如果Edmund都無咩所謂,我作為旁人又有咩好出聲。不過,你真係要留意下自己既行為究竟會唔會影響到其他人。」
Gary:「知啦,諗返我都覺得自己有少少恐怖。」
Oscar:「哈哈,你識咁諗就好。」


Gary:「喂,黎個one on one好唔好?」
Oscar:「怕你呀?」
 
他拿起籃球,兩人開始單對單對抗賽,此時Oscar才發現Gary的球技相當不錯,運球和上籃動作都很純熟。
 
兩人打了十多分鐘後走到場邊休息喝水。
 
此時,Darren和Wilson走進場館,看見兩人正傾談得興高采烈。
 
Darren:「哇,你地幾時變得咁Friend架?」


Oscar:「岩岩一齊加練,打完場one on one啫。」
Wilson:「咁勤力?」
Oscar:「無你地咁有天賦嘛,將勤補拙囉。」
Darren:「教練實鍚哂你地。」
Gary:「之前無練兩星期,我加練下搵返手感啫。」
Darren:「嗯,專心打波咪好囉。」
 
說完這句,Darren露出一個微笑,弦外之音相當明顯。
 
Gary:「我去toilet先。」
 
他有少許尷尬地「逃離現場」,偏偏走到接近場館門口的時候,Steven正拿著練習的物資進場,兩人對望了一眼。
 
要是之前,Gary絕對會幫Steven一把,協助他把物資搬到場館內,順道找話題與他閒談兩句。然而,這時候他唯一可以做的,就是跟Steven輕輕點頭,然後急步離開場館,前往洗手間。
 


場館內的Darren、Oscar和Wilson均看到這一幕,在Gary急步逃離的那一瞬間,三人都會心微笑下。
 
Steven大喊:「Darren你快D過黎幫手啦,掛住笑。」
 
Darren快步走過去幫忙,到Steven身邊說了一句:「而家放心哂啦?」
 
Steven:「咁果兩件又點呀?」他意指在遠處傾談的Oscar和Wilson。
Darren:「而家已經係最好結果黎架啦喎,無得再進一步啦。」
Steven:「以為你做紅線媒人添。」
Darren:「但呢一對無得格硬黎喎。」
 
兩人把物資搬到場練習區的時候,其他隊友亦陸續到達。不少人圍到Oscar和Wilson的附近,部份恭賀Oscar在歌唱比賽中得到合唱冠軍,也有人討論他的好友Horace獨唱的表現等。
 
Steven見到隊友們都圍在一場,又見練習時間差不多開始,便大叫:「好啦,夜晚食飯再傾啦,快D開始熱身啦。」
 


當眾人準備開始熱身的時候,突然有一個隊友在場館門口向他們大口喊:「Hey,Gary係更衣室暈左呀!」